mischicka Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Sem s nimi! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 Behem prvnich 6000 - celkovy prumer kolem 9,5, vetsinou jezdim po Praze cca 15-20km, k tomu par delsich tras po dalnici na severni Moravu a zpatky.. Praha v zacpach - 10-13 Praha bez (velkych) zacp - 9-10 dalnice pri 130 - kolem 8 mimo mesto - nejlip zatim dle PP kolem 7 Samozrejme je spotreba hodne zavisla na zpusobu jizdy.. Jo a mam DSG, coz taky muze delat trochu rozdil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 No ja jezdim za prumerku 8,5 l (50 na 50)... Do kopce tlacim a z kopce to jede samo ;) .... Po flash motoru zadny meritelny rozdil ve spotrebe, jenom to za studena necuka.... Mam najeto cca 34000 km a zavady jsem resil v jinem vlaknu.... S motorem max. spokojenost :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brumla Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 Mám najeto cca 5 500 km, dlouhodobá spotřeba se ustálila na 8,2 l, jezdím trasy od 20 km výše, podíl městského provozu je u mě tak 20%. Když jedu dál, dělá průměr tak kolem 7,5. Mám DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brumla Odesláno Červenec 1, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2009 Můj dosavadní rekord je to focený mobilem, takže kvalita tomu odpovídající. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 1, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2009 Muj osobni rekord na trase Jihlava Brno 6,1l ale to jsem skoro tlacil..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brumla Odesláno Červenec 1, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2009 No však já jsem taky sotva lezl .... :) Bylo to na trace Česká Lípa - Děčín 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sidzej Odesláno Červenec 5, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2009 Tak ja mam po prvych 5500 km priemernu spotrebu takmer 9L, co je sposobene najma mojim dennym dochadzanim do prace (menej ako 10km) v kvazi mestskej premavke. Pri dlhsich tripoch sa s tymto motorom da ist naozaj velmi usporne. Moj rekord je zatial takyto (pri 60km tripe po plnej spomalenej dialnici + Parizskom peripherique, ustalenou 80-90-kou na 7cke s DSG): Ukazovalo to takyto dojazd (dost nerealny u mna, kedze bezne tankujem tak po 550km): 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červenec 7, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2009 po 40 tis.km ma auto prumernou spotrebu 9.7 litru .)hold dynamicka jizda neco stoji .)ale aspon se v tm aute da dobre odpocivat .) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Horjaar Odesláno Červenec 8, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2009 Mám dlouhodobou spotřebu asi 8,5 l/100km. Ale teď v létě jezdím s nosiči kol na střeše (nesundávám je) a dlouhodobá spotřeba se pohybuje kolem 8,8 l/100km, ale to moc nejezdím po dálnici (tak 30%). Chvíli jsem s nosiči jezdil i za 9 l/100km, ale jak klesl podíl dálnice, tak klesla i spotřeba. Jeden čas jsem najel pár tisíc se spotřebou 8,0 l/100km, ale to byla pruda, žádná zábava. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 8, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2009 (upraveno) Souhlasim se sidzejem, ze kdyz se clovek snazi, dostane spotrebu dolu. Ja mel ted pri hodne klidne jizde prumerku dle PP 6,1, bylo to na cca 100km, vesnice a okresky. Jinak hodne dela klimatizace, ted jsme to resili v tematku u 1.4 TSi. Moje postrehy z pouziti klima: Meril jsem to na volnobeh podle PP, s klimou a bez, venku kolem 23-24 stupnu, nastaveno 22, a rozdil delal 0,2-0,3 l/h. Tudiz pokud to bude pri vetsim teple venku, pocitejme rekneme 0,3-0,4 l/h. A pokud budeme uvazovat prumernou rychlost treba 75 km/h, coz bez dalnic (kombinace vesnice a okresky) je podle mne realne, dava to 0,4-0,53 l/100. Pokud to bude s prumerkou 50 km/h, dostaneme se az na 0,6-0,8 l/100!! No a kdyz vezmu, ze treba po Praze mam stabilne prumer pod 30 km/h, pak i tech "obycejnych" 0,2-0,3 l/h udela 0,67-1 l/100km !!! Upraveno Červenec 8, 2009 uživatelem P.T. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 9, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2009 Zajimava kontrukce ale asi pravdiva.... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brumla Odesláno Červenec 22, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2009 Je to tak, taky jsem vysledoval podobný údaje na Maxidotu, ale podle mě těch pár Kč rozhodně stojí za to, nedovu si představit že bych se pařil s jazykem na vestě v autě bez klimy a větral otevřenýma oknama..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Tak to bez pochyby Klimu vypinam jen kdyz vlezu do prehrateho auta a vetram nejdriv okny... Tak prvni 2-3 minuty po rozjezdu Pak zas okna zaviram zbytek dochladim klimou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Jeste pred nasednutim oteviram dalkove okna, usednu zapnu klimu na MAX a otevru vsechny okna... Po cca par desitek metrech, zaviram okna a necham klimu na MAx. az mi zacne byt zima dam na 22. Pred dojetim na misto vypinam klimu a otevru potom okno at se srovnaji teploty... :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Vidis, otevirani okel na dalku, na to jsem zapomnel Zavedu to do svych SOP (Standard Operation Procedures) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Červenec 24, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2009 Tak jsem dneškem začal u své "Laurinky" také sledovat spotřebu přes "Spritmonitor", sedí to na desetinu s údajem palubního computeru (9.1). Jsem z toho zatím trochu "tumpachový", poté co jsem cca 10 let jezdil na turbotraktorech, kde dlouhodobá spotřeba NIKDY nešla přes 6.5 ani při dálničním průměru kolem 180kmph, ale mám co jsem chtěl, doufám, že se to vyplatí na jízdním komfortu, který je obrovský :-) Ale snad se to drobet urovná a vylepší, až se pořádně zajede, nyní mám kolem 2 kkm, což je jistě zcela nezajeté auto... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 24, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2009 No ja mam kolem 7500km a viz muj podpis - prumer od zacatku 9,3. Je to ale tak minimalne z 50% Praha, spis tak 70%. Uz jsem se s tim tak nejak smiril :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sidzej Odesláno Červenec 28, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2009 P.T., ako tak pozeram, tak sa mi podarilo ta "predbehnut" s najazdom kilometrov. Bol si od zaciatku tak o tisicku vpred, ale po mojej 2 tyzdnovej dovolenke sa dostavam do vyrazneho vedenia :) Pred dovolenkou som mal najazdene 5.000 km a o 2 tyzdne neskor mam uz 10300 km :( Bol to taky maly roadtrip FR-DE-CZ-SVK-AT-ITA-FR. Spotreba pocas dalsich 5.000km klesla dalej az na terajsiu priemerku 8.4l. Na dialniaciach som chodil tak 140-150kmh a spotreba z Pariza do SR bola po 1500km 7.1 litra. V kopcoch v Alpach to samozrejme zralo viac, ale zase dolu kopcom sa to pekne kompenzovalo. Tych horskych prechodov sme presli az az...a bol som prijemne prekvapeny chovanim DSG-ka v kopcoch. Na Tiptronic-u som musel viac pomahat prevodovke (manualnym radenim) v kopcoch, no DSG to zvladala skvele ako cestou hore, tak aj dolu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 2, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2009 Tak taky jeden referát o spotřebě... Rychlostní údaje jsou z navigace, nikoliv tacho... Do Chorvatska cesta tam 1300km z toho cca 1000km po dálnici a z toho cca 500km s klimou naplno (venku 38stupnů). Dálnice jsem jel pohodově 130 + - a silnice jsem "držel tempo" s občasným využitím potenciálu pro předjetí... Celkový čas jízdy 14,5 hodin Spotřeba dle PP 7,3 Zpáteční cesta 1300km zcela bez klimy (přes noc) po dálnicích (cca 1000km) 150-160 celkový čas jízdy 12,5 hod (nulový provoz) spotřeba dle PP 8,2 Auto má 30 000 a 17náctky 225 Obecně spotřeba: po Praze 7,5 - 10 podle dopr. situace (extrémy nepočítám) Běžný provoz - tempo mimo město 6,5 -6,7 Když si nasadím klobouk a dám vajíčka za okno tak dokážu i za 6,0 Kalbu mimo dálnice bych viděl za 9.... víc si neumím představit. Myslím tím extrémně rychlou ale plynulou jízdu, nikoliv zbytečné podřazování do každé zatáčky a otáčkoměr stále na 5500+ což je u tohoto motoru zbytečné... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Srpen 2, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2009 Stejne gumy stejny pocit :) ;) , nejhorsi je ted pohyb po rozpalenem meste s naplno klimou to jde potom do velkych cisel. Kazdopadne pokud dodrzujes na dalnici 130 spotreba je super na tu rychlost, ale jakmile prekrocis 150 roste to hodne vysoko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 2, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2009 Jo mas spotrebu jako ja... Gratuluji k auti, ze je ten motor bomba..... :) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Ma smysl do naseho motoru nalejvat na delsi trasy 98 oktanu (nebo i vice, napr. OMV100) ? Projevi se to na vykonu motoru a snizeni spotreby natolik, ze celkove naklady pres vyssi porizovaci cenu lepsich benzinu klesnou s poklesem spotreby ? Jeste tento motor dobre neznam (jezdil jsem 15 let na TDI), chci to jet zajet na konci srpna nekam na Balkan, tak bych privital Vase mozne poznatky... Pokud to ma vubec smysl ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 (upraveno) Od zacatku liju Shell V Power -> Verva 100 -> Carrera 100, ale uprimne, rozdil moc nevidim.. Rikam si ale ze diky aditivum by to mohlo motoru prospivat. Ale nevim. Rozdil vykonu fakt nepoznam, sam o sobe je tenhle motor na mne hodne silny (v porovnani s mymi drivejsimi auty), asi by to musel byt velky rozdil abych to poznal Spotreba mi ted sla dolu - mimo mesto (resp trasa Praha-Melnik) jsem uz schopny se dostat k 7 litrum. A to nejedu jako s vajicky - jedu klidne, snazim se predvidat, ale kdyz je potreba, tak to i prislapnu treba na predjeti a tak. Na Carreru jezdim asi tak poslednich 2-3 tisice km. Nicmene nedokazu posoudit, co ma nejvetsi vliv na snizeni spotreby - jestli muj zpusob jizdy (naucil jsem se motorem?), premiovy benzin nebo uz trochu zajety motor (8 tisic). Edit: Pravdou je, ze tankovanim viceoktanoveho benzinu si clovek zajisti, ze tech 95 oktanu minimalne mit bude :) Dost casto pry neodpovida skutecne oktanove cislo deklarovanemu, takze u 95 se clovek dostane pod.. Edit 2: Jinak co se tyka usetreni na snizene spotrebe - to by musela jit spotreba docela hodne dolu.. Rekneme ze na 95 mam spotrebu 9/100, cena 95o je 29,50 a 100o je 31,50. Potom na 100 km za 95o zaplatim 265,50 Kc. Pri dane cene 100o bych musel mit spotrebu 8,43/100 a o tolik spotreba pouzitim premioveho paliva urcite neklesne.. A to neberu v uvahu to, ze 100o paliva jsou casto drazsi o vic jak 2Kc, jak jsem pocital v prikladu.. Upraveno Srpen 7, 2009 uživatelem P.T. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Sorry za double post, radsi tohle napisu zvlast Hral jsem si trosku se vzoreckama (vim, jsem ujetej na matiku :)) a dosel jsem k nasledujicimu. Abych zjistil, o kolik se mi musi snizit spotreba pri pouziti premioveho paliva, aby se to cenove vyplatilo, postupuju dle nasledujiciho vzorecku: snizeni spotreby = (puvodni spotreba) * (rozdil ceny) / (cena premioveho benzinu) Neboli vynasobim spotrebu s normalnim benzinem rozdilem ceny premioveho a normalniho benzinu. Toto pak delim cenou premioveho paliva. V predchozim pripade tedy snizeni = 9 * 2 / 31,50 = 0,57 ... spotreba by tedy musela klesnout o 0,57 l/100km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Absolutne clovek nepozna rozdil mezi N95 od noname pumpy a 100 verva nebo jine premiove paliva, taky sem si ze zacatku myslel ze prospeju auticko, ale vzhledem k apetitu (vzdy k 10l/100km) to je blaznovina. Takze kupuju spise levnejsi palivo stejne se v nadrzi moc dlouho neohreje. vzhledem k vykonu motoru to hold dost zere, ale dost za to muze ta silena charakteristika vykonu a kroutaku, oproti stare variante 1.8T se ten placaty kroutak zespoda nejak ztraci a auto jede az od 4500ot. driv je tlaceni ocima 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Vcera a dnes jsem jel trasu Brno, Hradec (setkani s Romariem ) Nachod, Broumov a zpet pres Ceskou Trebovou a dodrzoval jsem rychlosti... Max do kopecka 160 km :) :lol: Na ceste zpet spotreba 6,8 a prumerka 53, ujeta vzdalenost 212 km... Az foto vydoluji ze sveho noveho tydlifona dodam... Sorry za rozmazane foto ale jeste mam na tydlifonu tu folii :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Jediný benzín na který mám opakovaně pocit že to vic jede (1,6 1,8T) je Aral 95 v Německu... Naše Vervy, Powery a pod - nevidím žádný rozdíl proti běžné 95.... Nějak nerozumím - šílená charakteristika?? Jede od 4500?? Tlačení očima? Měl jsem 1,8T a přijde mi že 1,8TSI tahá od volnoběhu ještě líp a elastičtěji než 1,8T... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Par krat jsem ridil 1,8 T a ted mam 1,8 TSI a je citit ze TSI ma krivku momentaku rovnou od tusim 1200 ot na hodnote 250 NM... a kroutak otaci koly... Nesouhlasim s Hobikem porovnej graf 1,8 TSI a 1,8 T auti jede lip nez 1,8 T a hlavne ma nizsi spotrebu... Ale to je jenom muj soukromy nazor :) :lol: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Srpen 8, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2009 Pravdou je, ze tankovanim viceoktanoveho benzinu si clovek zajisti, ze tech 95 oktanu minimalne mit bude :) Dost casto pry neodpovida skutecne oktanove cislo deklarovanemu, takze u 95 se clovek dostane pod.. Ja jsem prave slysel opak, tzn. ze pry dnes vetsina distributoru benzinu ma ve svych benzinech pro jistotu tech oktanu o par vice, tak aby normu 100% splnili. Otazkou je, co s tim pote pumpar udela, coz by se u znackovych prodejcu moc stavat nemelo. Ja jezdim od zacatku takrka vyhradne na OMV95, 1-2x jsem vzal Carrera100, a jednou tusim Agip95, u te 100 jsem nijak neregistroval jakykoliv rozdil, auto ale melo kolem 1.000 km najeto, asi 14 dni po jeho narozeni. Da se tedy rici, ze tento motor je jednoznacne optimalizovan a nastaven na 95 oktanu, a nema vicemene smysl do nej lejt neco lepsiho, s tim, ze pokud jinak nejde (v nouzi), tak mu samozrejme lepsi palivo nijak skodit nemuze ? Par krat jsem ridil 1,8 T a ted mam 1,8 TSI a je citit ze TSI ma krivku momentaku rovnou od tusim 1200 ot na hodnote 250 NM... a kroutak otaci koly... Nesouhlasim s Hobikem porovnej graf 1,8 TSI a 1,8 T auti jede lip nez 1,8 T a hlavne ma nizsi spotrebu... Ale to je jenom muj soukromy nazor :) :lol: S timto take docela souhlasim, myslim, ze 1.8TSI ma mimoradne vyrovnanou krivku momentu, a to jiz od nizkych otacek, se starou 1.8T jsem mel moznost chvilku jezdit na Pasikovi, tento novy motor je evidentne nekde jinde a velmi dal. Ale muze to byt subjektivni, dano tim, ze mam DSG, a predchozi zakladni zkusenosti s TDI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.