Přejít na obsah

1.6 MPi 74kW -Výdrž motoru


Doporučené příspěvky

Zdravím,chtěl bych se zeptat Vás zkušenějších...........Mám možnost koupit za slušný peníz O1 rok výroby 2001 s motorem 1,6/74kW.Je to auto z rodiny,koupeno u nás,nicméně váhám,protože ma najeto poctivých 185.000km.Ve 180.000 byly dělány komplet rozvody(i pumpa).Chci se zeptat na to kolik ten motor vydrží.Jezdí se s ním slušně,žádné NFS :palec: .Servisováno,udržováno,garážováno.Prosím o radu,jít do toho nebo nejít.Děkuji předem

Odkaz ke komentáři

Moc děkuji všem za utěšující odpovědi.Momentálně jsem vlastník Felicie 1,3 s pohonem na LPG.Jsem s ní max.spokojen a neměnil bych,ale nepřítel koroze víceméně rozhodl.Tak jsem zvažoval Octavii 1,9 TDi/81kW,nebo 1,6/74kW.Ale protože jezdím málo,cca.15.000 km/rok tak asi vyhraje 1,6.Cestuji z 95% po městě,a TDi se pomalu zahřívá,tak bych akorát motor huntoval.Zvažoval jsem i Opel astra vkombíku,ale jsem patriot a půjdu do Octavie.Jinak jsem zde na foru nováček a moc se mi tohle forum zamlouvá. :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak vitej novacku!

 

A jak vypada ta mestka jizda? Je to nejake vetsi mesto (zacpy, hodne spomalovacu apodobne)? Pokud ano tak jdi do TDI, ono ten benzinak je skvelej motor co se tice poruh a vydrze (ma puvod z Golfu II!!!) ale neni zas tak malej spotrebyc. Pri teh 15 tkm rocne bych uvazoval o TDI. A to s tim zahrivanim neni zas tak strasne jak se o tom mluvy. Moje TDI necham cca 1 minutku bezet na volnobeh a pak pomalu vyrazim a po dalsich cca 3 az 4 minutach uz to hreje (ne moc) ale po 7-8 min je to uz velka pohoda takze "prilozit" uz neni treba :palec:

Odkaz ke komentáři