Přejít na obsah

Možnosti kodování OIII


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

To 160R - zde jsem doufam prilozil soubory co po me pozadujes:) a jeste jeden dotaz...na O2 jsem mel dokodovany roznuti mlhovek po seslapnuti brzdy, tak ze me svitilo vzadu v podstate svetlo jak nahore, tak dole pri brzdeni...jde toto i na O3? diky moc chlapi:)

 

Zmeň koniec kodovania na 410070C002 a hill holder by mal byt aktivovaný. Funguje ale len pri jazde do kopca a uhol sklonu kopca musí byť nad určitú hodnotu (neviem presne, pozri v návode).

 

Hmlovky spolu s brzdou idú nastaviť, ale v reáli to nevyzerá dobre. Aspoň v prípade led zadných svetiel tam vidno to oneskorenie klasickej žiarovky hmlovky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...

Je možno nakódovat, aby šlo el. zadní okna ovládat i bez klíčů v zapalování?

KESSY není můj případ

Jsem rybář a mám v kufru úpravu "dvojpostel" - dvě matrace upravené přesně na míru kufru (mezipodlaha v kufru + sklápěcí sedadlo spolujezdce) - už dřívě jsem něco podobnýho měl v OI liftback (měla manuálně ovládaná okna)

Aneb ráno začne na auto pražit slunce. Teplota uvnitř prudce stoupá. Člověk se takhle budí, má sucho v hubě a musí se doplazit na místo řidiče, aby mohl trochu vyvětrat. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Vypnutie signalizácie pásov

Na deaktiváciu signalizácie pásov použite nasledujúce kódovanie:

1. Vybrať riadiacu jednotku 17
2. Kliknúť na možnosť 10- Prispôsobenie
3. V kolónke Anpassungskanal Kanal vybrať možnosť Gurtwarner deaktivieren
4. Zmeniť hodnotu na *ja*
5. Hotovo

 

Ukazovateľ koľko litrov je možné dotankovať.

 

Na palubnom počítači typu MaxiDOT v karte jízdni data pribudne ukazovateľ množstva paliva k dotankovaní.

Kódovanie:

1. Vybrať riadiacu jednotku 17 (budíky)
2. Vybrať možnosť 07 Kódovanie
3. Pomocník dlhého kódovania (Long coding helper)
4. Byte 10 (10 okienko zľava)
5. Odškrtnúť Bit 4
6. stačiť ESC , potvrdiť kódovanie
7. Hotovo

 

Toto som nasiel na googli a mam to odskusane.

Ked niekto o niečom viete tak to sem dajte.

Nech je pokope všetko co si vieme sami dokatovať.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

 

chci se zeptat co všechno užitečného se nechá dokódovat?

 

Mě by zatím nejvíc zajímala možnost nastavení start stop systému tak, že po nastartování bude automaticky vypnut (bude svítit čudlík na jeho zapnutí / vypnutí) a v případě že ho budu chtít si ho já sám zapnu (což se nestane jelikož tomu prostě nevěřím).

 

Díky za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři

@malejdoom jedině že si koupíš relé, nebo místní návod na relé od Bicisty.

Jinak si musíš koupit auto na platformě MLB např. nějaká audi S7 apod, tam to funguje přesně jak píšeš. Po startu motoru je start/stop vypnutý a zmáčknutí tlačítka se dá zpátky zapnout. Osobně to mám odzkoušené.

 

Návody máte tady, stačí jenom číst a googlit.

http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e.php

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

bacha na to, že na Steimei jsou chyby v kódování! Ne vše funguje a od MR16 už je hodně věcí, které jdou lehce jinak. ;)

 

Jinak vypnutí Start/Stopu:

 

1) ŘJ 19 (datová sběrnice)

2) Přizpůsobení

 

Start/Stopp Außentemperaturvorgabe (vypnutí přes senzor venkovní teploty)

Minimaltemperatur (minimální teplota); změnit hodnotu na "50" (z výroby je nastaveno: -50)

Maximaltemperatur (maximální tepltoa); změnit hodnotu na "50" (z výroby opět nastaveno: -50)

 

nebo

 

"Start/Stopp Startspannungsgrenze" (vypnutí přes mezní hranici napětí na baterce)

nastavení z výroby 7,6(V) změnit na "12"

 

Od MR16 výše funguje už jen druhá možnost. ;)

 

Veškeré změny provádět pouze s originálním kabelem (ne čínský klon) a na vlastní riziko.

Odkaz ke komentáři

bacha na to, že na Steimei jsou chyby v kódování! Ne vše funguje a od MR16 už je hodně věcí, které jdou lehce jinak. ;)

 

Jinak vypnutí Start/Stopu:

 

1) ŘJ 19 (datová sběrnice)

2) Přizpůsobení

 

Start/Stopp Außentemperaturvorgabe (vypnutí přes senzor venkovní teploty)

Minimaltemperatur (minimální teplota); změnit hodnotu na "50" (z výroby je nastaveno: -50)

Maximaltemperatur (maximální tepltoa); změnit hodnotu na "50" (z výroby opět nastaveno: -50)

 

nebo

 

"Start/Stopp Startspannungsgrenze" (vypnutí přes mezní hranici napětí na baterce)

nastavení z výroby 7,6(V) změnit na "12"

 

Od MR16 výše funguje už jen druhá možnost. ;)

 

Veškeré změny provádět pouze s originálním kabelem (ne čínský klon) a na vlastní riziko.

 

ani ta druhá varianta ti nemusím fungovat. Třeba posledně jsem dělal měsíc starou oktavii a jen tak z hecu sem to zkusil, ovšem to nefungovalo. fungovalo to hlavně u prvních MR. (ani u Leona 2016 či Fabie 3 to nešlo :(. postup je jiný pak.

 

každej jede na své riziko a jednotky se tolik neliší, vždycky to má podobný název.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...