Guest houmik Odesláno Říjen 24, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2010 http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s=&a...t&p=1037664 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 29, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2010 Včera cestou z práce jsem roztočil troječku cca 3500 a konečná. Dneska jsem ji hnal po dálnici, jak psal někde Houmík, trojka 130, čtyřka 170 pak pětka a ručička se blížila ke 200 a nic. Kde je zakopanej pes? Čistě teoreticky. Na diagnostice jsem nebyl, do škodovky se mi nechce, jsou to stržníci, a o nikom kdo by mi to zjistil neznám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 29, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2010 (upraveno) Tak ja ji dneska hnal okolo dvoustovky docela delsi dobu a po par minutach to spadlo do nouzaku... takze taky nechapu, co se to deje. Pri normalni jizde nic, otacky kolem 5000 a nic. Jen proste pocitove nejede tak, jako jela driv. Nikde nic nepiska... sere me, ze tady na jihu neni nikdo, kdo by se tomu nejak vic venoval a dokazal prijit na ten problem. Mirouch: ja byl zase na diagnostice ted, bude ti to ukazovat to samy jako me, prekrocena horni mez plniciho tlaku. Bude to nejspis asi zatuhla ta banka, ale stejne se to na vycisteni musi poslat cely i s turbem, takze nam asi nezbyde nic jinyho, nez to nechat 2 tydny v servisu Upraveno Říjen 29, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Říjen 29, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2010 mne to naposled delalo uplne to samy, negdy to spadlo do nouzaku, negdy ne a to uplne bez ohledu na max.rychlost. Tak jsem zajel k mechanikovy ktery mne rekl ze mam prdlej ventil (ten N75 nebo jak se mu rika) a chyba byla vadnej plnici tlak, a od te doby (gdyz nepocitam ze my vapadavaly hadicky z teho ventilu) uz nigy se nouzak neprojevil (doufam ze tak zustane jeste nejakou dobu). Proste zmisel sam od sebe. Je faktem ze jsem celej egr z venku poradne ocistil wapkou ale fakt nevym jestly to na to mnelo nejakej vliv? A co treba zkusit se optat na dieselpower foru? Treba dostanete nejakou lepsi radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 29, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2010 A mel si horni hranici tlaku prekrocenou a nebo si mel naopak tlaku malo? To je docela dulezity prave... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 ............... takze nam asi nezbyde nic jinyho, nez to nechat 2 tydny v servisu NO to mám radost. Dva tejdny jezdit sockou. ;) Už teď je mi z toho blbě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 31, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2010 Jeste me napadlo, jestli se nemohlo odpalit turbo, do kteryho se pres maly IC dostaval az moc teply vzduch... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juraj Straka Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 takze TURBO konecne opravene.... ak tako ste povedali boli to zapecene VGT lopatky, po vycisteni to slape ako hodinky .. par slov k oprave: treba si davat pozor na odpojenie hadice oleja od turba, lebo mne sa ju neporadilo odmontovvat, tak sa musela zlomit a odmontovat az ked bolo turbo von.... druha vec, takiez si treba davat pozor pri odkrucani 3 TORXov, ktore drzia lopatky, lebo tie sa mi podarilo tiez zalomit lebo tam boli specene a vybrat ich von je pomerne komplikovane... po rozobrati je to najlepsie dat opieskovat a to zaruci kvalitne ocistenie vsetkych plosok. inak je to robota, ktorej sa netreba bat a dokaze to kazdy kto ma aspon trosku technicke myslenie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Prosinec 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 no vidíš jak jseš šikovnej a mně čeká další malá operace. Jak udeřily mrazy, tak to ráno manželce nechce naskočit. Chytne to vždycky, ale je to jak startovat liazku ;) Už jsem objednal žhavičky BERU. Tak snad tento tejden dojdou, ať to tam můžu vyměnit. No a taky jsem musel dolít nemrznoucí kapalinu, protože jak bylo těch mínus "moc", tak poklesl vlivem tepelné roztažnosti objem té kapaliny a čidlo začalo hlásit málo kapaliny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 takze TURBO konecne opravene.... ak tako ste povedali boli to zapecene VGT lopatky, po vycisteni to slape ako hodinky .. Nemáš fotky jak se vyoperuje turbo z mororu ven? Je to velká pakárna? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juraj Straka Odesláno Prosinec 7, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2010 tomasB: no sikovny za pomocti VAS chalanov z fora zhavice by som si mal aj ja skontrolovat ale zatial nemam zo studenymi startami problem ;) inak nezabudni na aditivum do nafty, i ked teraz by uz mali mat zimnu naftu ale ja to do nej davam a povedal by som ze to robi svoje:) mirouch76. je tu na to navod ako ho vybrat von vrchom, nieje to nic komplikovane, len si musis davat pozor kde co bolo a bude to v pohode. vybranie ti zabere viac casu ale naspat ti to pojde ako po masle.... a pre rychlejsiu robotu by som si zaobstaral tie klieste na rychlo spony co su na hadiciach od turba.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Prosinec 7, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2010 mirouch76. je tu na to navod ako ho vybrat von vrchom, nieje to nic komplikovane, len si musis davat pozor kde co bolo a bude to v pohode. vybranie ti zabere viac casu ale naspat ti to pojde ako po masle.... a pre rychlejsiu robotu by som si zaobstaral tie klieste na rychlo spony co su na hadiciach od turba.... Díky pokouknu po fóru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
matysekchp Odesláno Prosinec 14, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2010 Jak je tu obcas napsana "zatuhnuta regulace turba"....Da se to nejak docasne obejit,jako treba zaslepit nejakou hadicku,nebo nastavit pres wag nejake vetsi hodnoty,aby to auto jelo normalne a nevypinalo to turbo?Treba i za tu cenu,ze tim to turbo odepisu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sojer Odesláno Prosinec 14, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2010 Jak je tu obcas napsana "zatuhnuta regulace turba"....Da se to nejak docasne obejit,jako treba zaslepit nejakou hadicku,nebo nastavit pres wag nejake vetsi hodnoty,aby to auto jelo normalne a nevypinalo to turbo?Treba i za tu cenu,ze tim to turbo odepisu? kiežby :D toto rieši iba nové turbo rsp. repas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juraj Straka Odesláno Prosinec 17, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2010 ale zaujimalo by ma aky stylom ta elektronika vypne turbo ked je horna medza tlaku prekrocena, ked na turbe je regulacia zatuhnuta, cize s nou sa hybat neda, a ani tam ani ziadny ventil alebo nieco take kam by isiel prebytocny tlak.... napada ma len skrtiaca klapka pri EGR ze ta blokovala nasavany vzduch???? :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sojer Odesláno Prosinec 17, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2010 ale zaujimalo by ma aky stylom ta elektronika vypne turbo ked je horna medza tlaku prekrocena, ked na turbe je regulacia zatuhnuta, cize s nou sa hybat neda, a ani tam ani ziadny ventil alebo nieco take kam by isiel prebytocny tlak.... napada ma len skrtiaca klapka pri EGR ze ta blokovala nasavany vzduch???? :lool: tak toto by som mohol cez víkend vyskúšať. egr mám zaslepený. bolo by to fajn ale moc tomu neverím ...tak ako som predpokladal. egr stým nemá nič spoločného. skôr si myslím že toto bude mať na starosti N75. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sojer Odesláno Květen 11, 2011 Sdílet Odesláno Květen 11, 2011 TomasB, Juraj Straka - vy ste to turbo mali nenormálne zasraté, ale že fakt fuj a Juraj čo sa stalo že zháňaš tú podložku do turba? ja som dal turbo na repas a jediné čo bolo zlé na variabilite, bolo že na tom krúžku, kde sú lopatky, boli také malé "chrasty" ? ktoré v istej polohe bránili nakláňaniu lopatiek. smola bola že som mal vydratý stredový odltiatok ložiska. tak som kúpil druhé turbo za 200€ (jazdené) včera som spravil taký malý test a turbo ide ako má. Odteraz jazdím tak, že po zahriati motora sem tam vytočím motor do tých 3500-4000 ot. viac, si myslím, že ani netreba. Na spotrebe mi to spraví tak 1-1,5 L / 100km čo keď si porovnám s cenou repasu kvôli zatuhnutiu variability tak som v parádnom pluse. :) no... uvidím aké prekvapenie prinesie čas... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Květen 11, 2011 Sdílet Odesláno Květen 11, 2011 Dle mýho rozumu když to spadne do nouzáku tak jednotka jednoduše omezí dávku paliva. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TLukes Odesláno Květen 15, 2011 Sdílet Odesláno Květen 15, 2011 chlapi mám prosbu. podívali byste se mi na log? kolem třech tisíc ot. mi to většinou padne do nouzáku a pocitově to nejede tak jak by mělo. spotřebu po městě mám s lehkou nohou kolem 6,5 l/100km. asi bude špatná regulace tlaku, ale potřeboval bych to potvrdit. při startu se táhlo do baňky zatáhne. díky moc http://www.ulozto.cz/9000979/log-01-003-010-011-csv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mar.cz Odesláno Říjen 10, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2011 Ahoj, jak již tady bylo několikrát popsáno, když to padne do nouzáku tak: 1. kotrola všech hadiček za motorem (lepší je vyměnit) 2. zkusit ventil N75 (nejlépe půjčit od kamaráda) 3. vyčistit turbo (to každopádně) vše jsem udělal a mám klid jen ten výkon 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vanpersie Odesláno Červenec 15, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2013 dobry den,tak nejak tu ctu jake tu sou problemy a ja mam ten stejny mam 1,9 tdi 81 kw a auto mi pada pri rychlosti 120km/h do nouzaku,muzu vas poprosit a nejaky kontakt na nekoho kdo tomu rozumi at si tam zajedu??ja se v tom vubec nevyznam a popravde uz me to nekdy vytaci,byla tu napsano spousta o vecech kteryma to muze byt,ale je vubec nemam poneti co to zpusobuje,tak bych byl rad kdyby se mi na to nekdo podival,moc vam dekuju za odpoved. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanley23 Odesláno Červenec 16, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2013 pokud máš zatuhlou regulaci jako jsem měl já tak zavolej do turbosportu v jablonci nad nisou www.turbosport.cz dělaj kompletní čištění a opravy na webu se dočteš víc v mém případě to bylo za 3tis.kč a trvalo jim to asi 4 hodiny tak jsem se po jablonci prošel.......jinak je to už 13 měsícu a stále frčí......je pravda že někdy do nouzáku spadne ale na to stačí to protáhnout ve vyšších točkách a je pak zase par týdnů klid......stále tak jezdit nejde jelikož jezdím trasy město a nebo mimo město kde je věčně 70tka a dálnice nejezdím jen neplacené úseky .......zdar 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest pether Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 Zdravim aj ja mam prblem s tym turbom ze mi to pada do nudzoveho, lenze pred pol rokom som skusil kus rozhybat s tou packou podtlakoveho regulatora co je na turbe.Nastriekal som tam aj wd cko aby to tam lahsie chodilo, a asi pol roka islo auto perfektne vytacal som a nepadalo do nudzoveho ani raz. A teraz to zas zacalo padat do nudzaku, nepomaha ani rozhibani tej tycky regulatora teraz mi to pada stale... A este jedna vec sledoval som aj pri nastartovani ci sa pohne ta packa tak na prvy start sa pohla packa dolu neaky cm lenze ked som motor zhasol a skusil druhy krat nastartot potom sa uz ta tycka nepohla ani na tretikrat takze ci tom moze nieco napovedat .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sojer Odesláno Listopad 5, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2013 môže byť zlá podtlaková banka, ale skôr by som dal vičistiť turbo ultrazvukom. ja som tiež turbo rozhýbaval tak, ako píšeš ty a cca rok bol bez problémov..potom sa zase padalo do núdzového režimu potom som to dal vyčistiť (cena za demont/mont. a čistenie cca 150€..) a odvtedy si nemôžem sťažovať. mimoto som vymenil komplet hadičky a aj podtlakovú banku.. tie banky zvyknú hrdzavieť zvnútra a potom už nedokážu vytvárať podtlak pre reguláciu turba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honzuli123 Odesláno Červen 25, 2014 Sdílet Odesláno Červen 25, 2014 Zdravím kluci. Problém s padáním do nouzového režimu jsem měl taky - vyřešeno demont. turba a jeho vyčištěním, vyčištěním a následně zaslepením EGR ventilu a zase jezdí jak Rus :) .....téměř rok a půl. Teď se mi ale stala taková podivná věc. Mechanik mě dolil 0.5l oleje navíc což jsem zjistil po pár dnech až doma.....olej byl cca 0.4mm nad Max. na olej. měrce. Nevím proč to tam lil, když tam bylo oleje akorát....ale to je jedno mám na to svůj názor. Najezdil jsem s tím cca 500km....při naloženém autě jsem to roztáhl na 4. rychlostní stupeň a ejhle NOUZÁK. Doma jsem pak odsál přebytečný olej a jel jsem to pořádně projet....točil jsem to od 2. až po 5. v různých situacích a zátěžích a do nouzáku to nespadlo. Auto jelo bez chyby, táhlo hezky od spodu.... Myslíte si, že by problém s nouzákem mohl být vlivem velkého množství oleje ??? Nějaký přetlak nebo něco podobného? díky za názory 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Azazel Odesláno Červenec 2, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2014 Zdravím chlapi, vím že to sem asi nepatří, ale už mě chvilku trápí padání do nouzáku na mé 1.9 81kW, mohl by se mi někdo zkušený mrknout na log a říct mi jestli je potřeba tahat turbínu ven, nebo stačí jen sehnat N75, popřípadě váhu vzduchu. Lognul jsem kanály 8,10,11 a portnul to do XLS, ale vůbec se v těch číslech nevyznám. Moc byste mi tím pomohli, dík 81kW.xls 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pazduch Odesláno Červenec 3, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2014 To je z jednoho měření všecko? Nebo jsi to nalepil za sebe? Vidím tam totiž dva pády do nouzáku a to na řádku 175, ten je jasnej, tam je vidět, že turbo pak netlačí, i když šlapeš na plyn. A kolem řádku 320. Od řádku 400 je vidět, že turbo taky netlačí skoro vůbec Na řádku 175 tlačí turbo víc, než vůbec dokáže čidlo změřit.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Azazel Odesláno Červenec 3, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2014 Jo, jsou to tři měření za sebou, bohužel jezdím sám a noťas jsem měl vedle u spolujezdce, takže nemám moc čas do toho rýpat. EDIT: Tak dnes jsem si od kamáráda z ASV půjčil N75, membránu a váhu (mám AHF) všecko vypadalo úplně stejně, ale pořád mi to háže chybu 17563, zkrat na + na G71 Chyby na začátku byly 17563 a 17965. Po přehození N75 + membrány zmizela. JE G71 Váha vzduchu, není to jiné čidlo?? Může být zatuhlá regulace nebo je chyba v elektronice? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pazduch Odesláno Červenec 3, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2014 G71 je snímač tlaku v sacím potrubí, pokud se zkratuje na +, auto spadne do nouzáku. Podle logu je to ale zatuhlá regulace, čidlo chodí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Azazel Odesláno Červenec 3, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2014 Moc díky za radu, co nejdřív půjde ven na vyčištění, je potřeba po vyčištění pořešit nějaký ty čidla, nebo je to v toleranci? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.