Přejít na obsah

Modelový rok 2015


160R

Doporučené příspěvky

tuhost karoserie a dodatečné výztuhy pro skleněnou střechu, které nedovolí montáž tažného?

 

to je rozumné vysvětlení, akorát že to je jen pro CNG, tak mi to hlava nebrala :) .. a nemožnost kombinace tažné+kožené sedadla už vubec nedává logiku :D

Upraveno uživatelem Hydraulik
Odkaz ke komentáři

Nic meme pokud ti ten prodejce nabizi auta ktery si objednali drive (a skodovka jim je potvrdila) MELA by platit garance ceny, teda tak to aspon chapu ja, ale je mozny ze aby platila garance ceny tak v te konfiguraci uz nelze nic menit.

 

Ptal jsem se a ano - garance ceny plati, pokud nebudes menit konfiguraci.

Pokud ano, je smula a prepocita se podle noveho...

Nevite prosim nekdo o kolik se zmeni cena nove octavie RS? :)

 

 

Odkaz ke komentáři

 

to je rozumné vysvětlení, akorát že to je jen pro CNG, tak mi to hlava nebrala :) .. a nemožnost kombinace tažné+kožené sedadla už vubec nedává logiku :D

 

Může tam být kolize tažného a nádrže CNG, které jsou vzadu pod podlahou kufru, takže tam by logika byla,

kůže a tažné? to netuším, asi není kůže pro kutili s vozíkem :lol: :D , ikdyž znám jednoho místního člena, který dostal do kolen prodejce, když mu řekl, že musí mít kožený sedačky, protože jezdí pořád v montérkách .....

Odkaz ke komentáři

Tak fotky z couvaci kamery v kombinaci s Amundsenem nebudou... Ale uprimne rikam, ze grafika je kostickovana a za sera a tmy kamere trva delsi dobu nez sesteluje kontrasty. Pak je s ni videt vcelku dobre. Jen si dneska cinani uvedomili, ze to je pro cinsky trh "prototyp" a zakazali foceni :-D

 

Takze jen zajimava barva a par chromovych doplnku...

 

uploadfromtaptalk1397928173348.jpg uploadfromtaptalk1397928216041.jpg

 

Zajimavy je pouziti jinych/kratsich vzper zadniho vika. To se otevira zhruba o 20cm mene nez u evropsky verze.

Odkaz ke komentáři

přesně tak. Proto se nikde v Asii nenabízí kombi verze. První "kombi"vlaštovkou tak je vlastně Rapid Spaceback; na něm se bude zkoušet úspěšnost těchto verzí a trend změny myšlení v Číně.

 

Ale musím na rovinu říct, že dílenské zpracování a standard kvality pro Čínu je děsivý... (a to u vše značek ze západní Evropy). :wallbash: buďme rádi za Evropu a nebuďme tak zmlsaní. Jde to totiž i hůř! :wacko:

Odkaz ke komentáři

a bude ti chybět ještě nějakou tu dobu, min. do konce týdne .... možná déle ...

jinak celkově dojde k úpravě cen o cca 2.000,- Kč, takže žádné velké změny, úprava ceny je u všech modelů, ale bude k tomu i jinak výbava, např TPM bez příplatku, corner a nové Swing rádio ....

 

 

Odkaz ke komentáři

Jinak krome zvyseni zakladni ceny u vsech tedy i RS jsem si vsiml ze 19" jsou ted za priplatek 10 000 misto predchozich 4 900Kc. Nejsem si jist jestli ta cena 4900 predtim nebyla zvyhodnena pri objednani RS Challenge. Seriova vybava zatim neni jednoduse dohledatelna pac neni soucasti standardniho ceniku.

Odkaz ke komentáři

Jinak krome zvyseni zakladni ceny u vsech tedy i RS jsem si vsiml ze 19" jsou ted za priplatek 10 000 misto predchozich 4 900Kc. Nejsem si jist jestli ta cena 4900 predtim nebyla zvyhodnena pri objednani RS Challenge. Seriova vybava zatim neni jednoduse dohledatelna pac neni soucasti standardniho ceniku.

 

Nejsem si jist jestli ta cena 4900 predtim nebyla zvyhodnena pri objednani RS Challenge - ano mas pravdu, bylo to zvyhodnene jinak stali taky cca 10tis.

Kde jsi se dozvedel ceny nebo tyto informace...

Snazim se totiz rozlustit o kolik se stane rozdil at si bud objednam MR14 nebo MR15... a moc netratim... :-)

Odkaz ke komentáři

cenik ( platny od 18.4.) je na netu ale neni konfigurator. Je mozny ze se tam ty zvyhodneny 19" Challenge jeste objevi.

Rozdil mezi 18" a 19" v provedeni antracit je v ceniku prave tech 4900 (10 000 - 5 100) a podle popisu paket challenge obsahuje 18" černá kola z lehké slitiny takze pokud jde jen o slovickareni cerna vs antracit tak pak by priplatek mel byt opet jen 4900 k RS Challenge.

 

Jinak celkove chtelo by to seznam seriove vybavy a tam se necha rozklicovat kde jsou presne zmeny. Ve ctvrtek bych snad mel mit prepocitanou nabidku na tu RS kterou ted resime tak uvidme jak bude vypadat cenovej rozdil.

Odkaz ke komentáři

Jak bude vypadat ten nový černý znak?? To bude místo chromu černá?? to pak na tom černém podkladu nebude vidět,ne?

Nový znak bude identický ako je súčasný - chróm zostáva. Jediná zmena je lesklé čierne prevedenie, čiže to čo je teraz matná čierna, bude lesklá čierna.

 

Tak fotky z couvaci kamery v kombinaci s Amundsenem nebudou... Ale uprimne rikam, ze grafika je kostickovana a za sera a tmy kamere trva delsi dobu nez sesteluje kontrasty. Pak je s ni videt vcelku dobre. Jen si dneska cinani uvedomili, ze to je pro cinsky trh "prototyp" a zakazali foceni :-D

Takze jen zajimava barva a par chromovych doplnku...

Zajimavy je pouziti jinych/kratsich vzper zadniho vika. To se otevira zhruba o 20cm mene nez u evropsky verze.

Tá farba vyzerá pekne, takto nejak som si predstavoval bielu moon metalízu. Tá je naživo na nerozoznanie od obyčajnej bielej a keď obe autá stoja vedľa seba a nesvieti slnko, nie je možné s určitosťou povedať, ktorá je a ktorá nie je metalíza :blink: Náhodou vin kód tej výstavnej sa ti nepodarilo ukoristiť?

Odkaz ke komentáři

znak změn neznalého člověka zaujme až po upozornění, ale v celkovém dojmu vypadá mnohem hodnotněji.

 

Bohužel Igore fotku VINu nemám; už jen kvůli těmto fotkám jsem dostal od číňanů téměř do tlamy. :facka: Mamlasové. Tři dny tam to auto stojí bez plachty v zákulisí (absolutní zákaz focení) a ve velký den před show si najednou vzpomněli, že to je prototyp a zakázali s tím autem cokoliv dělat. Dokonce k němu nechtěli pustit ani Vahlanda při obhlídce auta. Novináře 10 minut po finálním rozestavění aut po skončení koncernového večera začali odhánět i novináře a fotografy... :blink:

 

Zkrátka číňan má vlastní svět a své předpisy :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Zajímavé, líbí se mi, že konečně bude Columbus v základní výbavě modelu :palec:

 

Třeba se nebude tak krást, když toho bude "tolik venku".

Co vim tak OIII Colubus nejde pouzit kdyz je jednou prizpusobenej k jednomu autu ale mozna se pletu. Kazdopadne L&K ma v zakladu Bolero, Amundsen za priplatek 13 700 a Columbus za 33 500 Kc

u MR 2015 bude u verze elegance v základu měření tlaku v pneumatikách...

Kontrola tlaku v pneu jak uz bylo receno je v zakladu pro vsechny verze (Active, Ambition, FreshAmbition,Elegance, L&K,RS)
Odkaz ke komentáři

Kontrola tlaku v pneu jak uz bylo receno je v zakladu pro vsechny verze (Active, Ambition, FreshAmbition,Elegance, L&K,RS)

 

Tohle souvisí se změnou legislativy... u nových vozů je to již povinné... a jde o ekologii a EU, protože auto s podhuštěnými pneu mají vyšší spotřebu.... :P

Odkaz ke komentáři

No že by tá kontrola pneu bola terno... Dnes cesta z práce, kľudné tempo cez mesto, žiadne divočenie a pri jazde po rovnej ceste to zrazu zahlásilo "Ztráta tlaku: Zkontrolujte tlak vzduchu v pneu". Doma v garáži som skontroloval, všetky kolesá tak, ako pri prezúvaní pred mesiacom. Inak myslel som, že je to trocha inteligentnejšie a zahlási to presne pneumatiku, kde bol detekovaný pokles tlaku. Ale nie, je to stále "blbé" a aj na veľkom displeji rádia sa zobrazilo varovanie a na obrázku auta boli zvýraznené oranžovou všetky 4 pneu :blink:

Odkaz ke komentáři

 

Tohle souvisí se změnou legislativy... u nových vozů je to již povinné... a jde o ekologii a EU, protože auto s podhuštěnými pneu mají vyšší spotřebu.... :P

 

to ano, ale až od roku tuším 16 či 17, což bude stejně FLO3, TPM máš v základu, ale auto je o 2.000,- dražší, jinými slovy - zaplatíš si to úplně stejně jako před tím, kdy v základu nebylo a bylo za příplatek tuším 1.800,-, v podstatě je to jen o kódování a přidání jednoho tlačítka, takže tlačítko za 2.000,- ......

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...