Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

Zdravím, poslední dobou pozoruji, že je nějaká velká spotřeba. Když jsem jel Písek->ČB a zpět, tak to ukazovalo cca 6,6, po mestě mi to ukazuje cca 7,5

 

Když jsem minule tankoval do plna, tak po dalším natankování mi to výpočtem vychází na nějakých 6,9

 

Vím, že po 2 hodinách se nuluje MFA1 a po nastartování vždy začíná průměrná spotřeba na 15 litrech.

Je to normání??

 

Dneska jsem to připojil na VAG a udělal nějaké měření a takhle to dopadlo:

 

Předvstřik v TDIGrafu poskakuje v rozmezí 49-51 a je malinko pod střední příčkou, což by asi mělo být v pohodě.

 

Kontrola snímače tlaku nasávaného vzduchu - viz příloha

Blok 3 a 4 má mírně jiné hodnoty než uvádí VIS.

 

a ještě EGR

https://www.youtube.com/watch?v=tNzRjBFs1E4

 

Tady je zajímavý blok 4, kde by měli podle VIS úplně jiné hodnoty.

 

Ještě zítra chci udělat test turba a váhy. Auto se mi totiž zdá i línější. Do nouzáku sice nepadá, ale když se rozjíždím, tak při cca 1900 otáčkách cítím na chvilku mírný pokles výkonu, jakoby na vteřinu trochu přibrzdí.

 

Díky za každý nápad.

post-32968-0-98430700-1397590477_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jsem dneska chtěl udělat ty další měření a se zděšením jsem zjistil, že při jízdě se auto neohřeje na víc než na 65 stupňů. Zítra tedy vyměním termostat a uvidíme. Je to moje první octa, tak mi nikdy nepřišlo divné, že na budíku ručička ukazovala o něco málo víc než ve třetine. Teď už vím, že by měl být kolmo.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

nechci zakládat další téma tak se zkusím zeptat tady, mam oct. 81kw asv, na jaře sem na to hodil 17" kola s pneu 225/45 (předtim jen 15") počítal sem s tím že se určitě zvedne spotřeba, ale zdá se mi že se zvedla nějak moc. Pal. pc ukazuje hodnoty pořad stejne jako s klasickyma 15-tkama, jen proste té nafty nějak rychle ubývá, zatím se mi nepodařilo natankovat do plna :loool: ale cca od na půl nádrže najedu cca 400km, v hadičce co jde z filtru do čerpadla sem párkrát viděl bublinky ale podle mechanika je to normalni,,, a další věc, mam podezřeni na špatnou vahu vzduchu, mohla by mit vliv na spotřebu?? diky za rady :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak jsem dneska ráno udělal log z VAGu. Mohl by prosím na něj někdo mrknout jestli je tam vše jak má být?? http://valentik.cz/LOG-01-003-010-011.CSV

 

Mě se nějak nezdá u kanálu 03 ta pozice 4 (EGR) už i v prvním příspevku co jsem psal na tom videu to bylo divné, protože to neodpovídalo tomu co říká VIS.

 

Myslíte že by to mohlo být tím, že je zasviněný a po vičištění se to srovná a možná i ta spotřeba se umoudří???

 

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

čuste.. potřebuju radu .. nevím zda se mi to zdá a nebo ne .. ale jezdím do práce každej den .. nějakách 25 km .. cca a dřív mi palubní pc ukazoval aktuální spotřebu kolem 5 litrů . a ták .. jasně že je to podle sešlápnutí plynu .. ale prostě ted jedu stejnou trasu .. a aktuální spotřeba mí líta třeba kolem 15 litru třeba podle určitého kvaltu .. a příjde mi to nějaké divné... mysím si že i pří stejně sešlápnutém plynu .. předtím jsem měl průměrnou spotřebu třeba i 4.3 lit .. a ted se nedostanu pod 5 .. spotřeba se pohybuje od 5 a víš ... :( čím to může být ?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj všichni,

 

potřeboval bych poradit, mám problém s vyšší spotřebou na svém motoru ASV. Jezdím s lehkou nohou a na spotřebu. Mimo město (okresky) si to bere asi 4,8l, pod to se moc nedostanu ať se snažím jak chci (katalogový údaj 4,1l). Kombinovanou mám pak skoro 6l (kat. údaj 5,1) a to ani moc nestojím na semaforech.

Na volnoběh se zapnutýma světlama to podle všeho žere 1,0 l/h (mělo by to být spíš tak 0,6).

 

S čím bych měl začít při navracení spotřeby do normálu? Mám diagnostiku (USB KKL), teprve se s ní učím, zatím jsem s ní vyčetl paměť závad :D (tam je jen překročení odchylky plnicího tlaku, ale to vím, zatuhlá regulace turba).

 

Váha vzduchu by měla být zánovní ale zkontroluju to, zkusím i ty další věci co tu lidi psali.

A co je to VIS?

 

Nemůže být problém že řídicí jednotka je ke staršímu motoru (AHF)?

 

Předem díky za rady!

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Já mám 1.9 tdi 81kw ASV (original) a při nastartování a se zapnutýma světlama mám taky 1l/h na volnoběh. Pak postupně klesá na 0,8l/h a když je motor zahřátý - bez zapnutých světel a dalších spotřebičů píše PP 0.5-0.6 L/h. JInak spotřebu mám dlouhodobou 5,3 l. Jezdím krátší trasy do práce, kdy se motor stihne sotva zahřát a občas okresky. Sem tam delší trasa :) S prázdným autem jsem jel nejméně za 3,8l (rovina cca 50km). Jinak delší trasy kolem 4.8l když nehledím na spotřebu a občas jí naložím kvůli turbu :). Kola 205/55 R16. Teď jsem obul Dunlop Bluresponse a zdá se, že jde spotřeba ještě o 0,2 l dolů.

Odkaz ke komentáři

Tak ještě jsem nebyl přesně schopen změřit reálnou spotřebu, protože vždycky se kvůli něčemu odpojovala baterka a vymazalo se denní počítadlo.

 

Ale co jsem tak různě zjistil, asi by to mělo být tak, že samotná vstřikovaná volnoběžná dávka se moc nemění ale mění se údaj pro jednotku - podle nastavení hlavy čerpadla a doladění v řj. Takže když na volnoběh ukazuje moc, bude ukazovat moc i v ostatních režimech a PP bude kecat do plusu, což je asi můj případ. Jednotka si myslí že vstřikuje víc, než je skutečnost.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...