Lukáš Vepřek Odesláno Květen 16, 2014 Sdílet Odesláno Květen 16, 2014 Zdravím pánové, chci se zeptat, uvažuji o koupi Octy s 1.8Tsi a hraju si smyšlenko jestli to jde přestavět na LPG. V AAA mi to v pohodě vypočítali za 25tis že to v pohodě jde . Ale radši bych slyšel názor od "Klubáku". Díky za názory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 16, 2014 Sdílet Odesláno Květen 16, 2014 Vic problemu nez uzitku... Jestli chces setrit kup tdi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vincent Odesláno Červen 28, 2014 Sdílet Odesláno Červen 28, 2014 1.6 je vhodnější. Zkonzultuj to - www.neptun-harfa.cz jsou fakt dobří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest arrowe Odesláno Listopad 13, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2014 Otázka kolik do tohochceš investovat a kdo to bude dělat. Pokud zvolíš Holandského výrobce Prins budeš jedině spokojen. Vyšší výkon, nižší opotřebení motoru a je možné jezdit prakticky jen na plyn. Zdravím pánové, chci se zeptat, uvažuji o koupi Octy s 1.8Tsi a hraju si smyšlenko jestli to jde přestavět na LPG. V AAA mi to v pohodě vypočítali za 25tis že to v pohodě jde . Ale radši bych slyšel názor od "Klubáku". Díky za názory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest GaGy Odesláno Listopad 24, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2014 Každej šašek s TDI ti řekne at si ho koupíš.. s LPG budeš jezdit ještě o něco levněji a rozhodně budeš mít vyšší výkon a daleko tižší motor.. Jdi do toho ,jen opatrně u které firmy. Tady platí dvakrát měř jednou řež. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 24, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2014 Asi tomu moc nerozumis co znamena TSI... ze jo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vladazeseveru Odesláno Leden 8, 2015 Sdílet Odesláno Leden 8, 2015 A proč by tomu neměl rozumět? Kapalný vstřikování, co jsem se teď ptal, dokáže startovat i zastudena rovnou z plynu. Bez privstriku benzinu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 8, 2015 Sdílet Odesláno Leden 8, 2015 Tam nejde o startovani, ale o tom ze musis behem cinnosti motoru chladit konce vstriku (TSI) a proto tam musi trochu strikat benzin... klidne by to fungovalo i bez pristriku benalu, ale koncovky vstriku by byli za chvilku KO... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 8, 2015 Sdílet Odesláno Leden 8, 2015 p2p jsi trochu zaspal dobu. jsou dva systémy, s přívstřikem (LPG vstřikují origo BA vstřikovače a chladí se v určitém poměru benzínem) a pak nové systémy od např. Prins či ICOM kde jde o kapalné vstřikování LPG již od startu a BA nemusíš vůbec tankovat. Zkus si o tom něco přečist 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 8, 2015 Sdílet Odesláno Leden 8, 2015 Prins a ICOM teda vstrikuji kapalny plyn pres puvodni vstrikovace??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 8, 2015 Sdílet Odesláno Leden 8, 2015 Presne tak, viz treba tady: http://www.lpgfrystak.cz/direct-liquimax 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 Vrazis do toho 50k kc :D to se fakt vyplatí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 to se nikdy nevyplatí, je lepší už koupit TDI. Ale už něco vymysleli hoši 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vladazeseveru Odesláno Leden 11, 2015 Sdílet Odesláno Leden 11, 2015 Prooc by se to nevyplatilo, kdyz se najede ročně dost tisíc km. Zastánci dieslu si budou porad mlit svou, ze. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomii898 Odesláno Únor 4, 2015 Sdílet Odesláno Únor 4, 2015 Zdravím pánové, chci se zeptat, uvažuji o koupi Octy s 1.8Tsi a hraju si smyšlenko jestli to jde přestavět na LPG. V AAA mi to v pohodě vypočítali za 25tis že to v pohodě jde . Ale radši bych slyšel názor od "Klubáku". Díky za názory. záleží na to ak systém a akého výrobcu vstrekovania si vyberieš hlavne si tam nedávaj bársčo, pretože čo auto to iný typ vstrekovača. zbytočne by som neriskoval. ja som si plyn daval robiť v autolpg a čo viem, robia tam aj TSI motory pretože som to našiel aj na ich webe. byť tebou informoval by som sa tam ale naozaj, pozri si všetky dostupné splyňovače a nevyberaj len ten najlacnejší. ...http://www.autolpg.sk/montujeme-aj-vstrekovanie-do-tsi-a-fsi-motorov/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukaso Odesláno Leden 17, 2016 Sdílet Odesláno Leden 17, 2016 No ako, aj si si to dal urobiť? Mohli by sme sa tuna podeliť o skúsenosti tí, čo máme takúto prestavbu za sebou. Ja som si dával cca rok dozadu na 1,8 TSi po FL (2009) a maximálna spokojnosť. Samozrejme som si dával Prins, keď už, tak to najlepšie.. Áno, stálo to.. cca 3000€.. po prepočtoch vtedajších priemerných cien LPG a benzínu som sa dostal na číslo návratnosti po odjazdení 25000km. tzn, že po odjazdení toľkého počtu km ušetrím na rozdiele ceny za benzín a plyn toľko, koľko stála prestavba... musím povedať že v reále sa to vráti o niečo skorej, pretože som vtedy počítal s cenou plynu myslím tesne pod 0,60€ ale popravde keď som sa dostal trochu do toho, tak na taký "drahý" plyn ani nechodím... dá sa v pohode natankovať aj za 0,49€, ale je dobré predajcov striedať.. každopádne ak vidím že cena LPG je na nejakej stanici nad 0,55€ tak tam už nejdem, lebo je zbytočne drahý.. čo sa týka medzinárodných skúseností, spomeniem možno Rakúsko, Nemecko alebo Taliansko kde nieje absolútne žiadny problém natankovať, síce majú iné koncovky na tankovacie pištole ale napr. v Nemecku stačí zájsť na pumpu, vysúkať zo seba "autogas adapter" a je po probléme.. dajú vám do ruky celú sadu koncoviek a vyberiete si... ceny v Nemecku 0,53€/L.. ako u nás.. menšou výnimkou je to Rakúsko, kde LPG nieje ani zdaleka tak podporované ako u nás a jeho ceny sú okolo 1€/L a na dialnici medzi BA a Salzburgom je možno tak 5 LPG staníc.. ale kedže som si dal 55L nádrž tak Rakúsko vždy prejdem na jednu nádrž ešte aj z rezervou nech idem kam chcem... na záver by som asi dodal že pred prestavbou som takisto počúval reči typu "chceš šetriť, kúp si TDi ".. asi by som si najprv nejaké veci naštudoval kým by som toto vypustil z úst ale uznávam že ludí dosť mätie to že systémy LPG už nepotrebujú žiadny prívstrek benzínu, ako je to aj popísané vyššie ... po odjazdení cca 23 tis. kilometrov len na LPG možem s kludom v duši povedať že TDi nechcem ani vidieť a dobre som spravil.. P.S. peniaze za prestavbu sa mi už (síce nie tak dávno) vrátili.. takže ani nie po roku sa mi to začína sakra vyplácať.. ale jasne je to o tom kolko človek jazdí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chosenek Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Má zde tedy někdo zkušenosti s kapalným vstřikováním LPG? Jezdíme hlavně město, proto bych chtěl startovat už na LPG. Auto plánujeme mít 5-6 let, takže věřím že se větší investice vrátí tak jako tak. Jestli to už někdo máte, tak prosím o zkušenosti, případně u koho jste si to nechali dělat. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chosenek Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Tak zde odpovím sám - vypadá to že u nás už přestavbu na kapalné LPG dělá pouze jedna firma - Fedor Auto, ostatní od těchto přestaveb dávají ruce pryč. Přestavba vyjde na 75 000kč. Takže 3x hurá benzínu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Zkušenosti asi moc lidi nemaj, Prinse by mělo dělat vícero firem ... http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1790/Brochure_Direct_LiquiMax20_EN.pdf http://www.prestavbanalpg.cz/cena-prestavby-lpg-prins/ http://www.greenfuel.cz/greenfuel-o-nas/ Ale jde u tu návratnost, nevím jak to počítal Lukaso, ceny se sice měněj ale náklad 3000€ s návratností za 25000km, což je při 27Kč/1€ náklad cca 3,24Kč/1km??? Pokud vezmu, že na benzín se nechá jezdit kolem 8l/100km, tak při 30Kč/1l to dělá náklad 2,40Kč/1km. LPG neznám, počítám 9l po 0,50€, a jsme na 1,22Kč/1km. Takže těch 70000 vočí se vrátí po najetí cca 58000km ... Jestli se pletu, tak korigujte, jasný je, že pro ty co nalítaj hodně by i tak mohlo být zajímavý, u TSI by mohlo fungovat čistější hoření LPG jako prevence zabordelování sání a ventilů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chosenek Odesláno Červenec 12, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2017 Když dám 20 000 ročně (což není moc), a auto budu mít 5-6let (později jako druhé), tak se mi to prostě vrátí tak jako tak a nemusím ani jezdit tolik. Nehledě na to že při případném prodeji to auto bude mít o něco málo vyšší cenu. Jen pro doplnění. Přestavby na kapalné LPG se u nás dělají normálně ale ne pro TSI motory, konkrétně teda ten náš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dano30109 Odesláno Červen 3, 2018 Sdílet Odesláno Červen 3, 2018 V 12. 7. 2017 at 21:54, chosenek napsal: Když dám 20 000 ročně (což není moc), a auto budu mít 5-6let (později jako druhé), tak se mi to prostě vrátí tak jako tak a nemusím ani jezdit tolik. Nehledě na to že při případném prodeji to auto bude mít o něco málo vyšší cenu. Jen pro doplnění. Přestavby na kapalné LPG se u nás dělají normálně ale ne pro TSI motory, konkrétně teda ten náš. Mam namotovany system Lpdi Vialle od roku 2013 pri 140000km a momentalne uz mam nabehane 244000km a mozem len odporucit system funguje skvelo montaz vysla na 2800EUR a robil ju pan Hatiar vo Zvolene. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.