Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Koupil jsem 2.0 FSI jako druhé auto, kvůli krátkým vzdálenostem. Diesla ani nezahřeju.

Musím říct, že pod 10l se dostat, když jedu do města cirka 4km je celkem problém.

 

Auto má manželka a pořád brble, že to žere jako tank. Zajímavé, že když člověk jede třebas už 7km, tak se dostane na 7l.

Do 3-4km se mám problém dostat fakt pod 10l a to neženu. Vzdálenost 70km jsem dokázal celkem rychlou jízdou i za 5,9l.

 

Chtěl jsem auto na krátké trasy a to silné (bez turba) a musím říct, že jsem celkem naletěl prodejci. Auto jede, ale fakt žere. Asi se nic neposere,ale ta spotřeba fakt síla.

 

Opatření, aby jsem se tím nestresoval ??? Nesledovat palubní PC :) :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest škardík

Zdravím vespolek. Jsem novým (cca měsíc) majitelem O2 4x4 s tímto motorem. Najel jsem zatím 6500km většinou na N98 a dlouhodobá spotřeba je momentálně 9,9l/100km. Na dálnici (60-70% nájezdu) se držím do 140km/hod (utrpení) a stejně žere a žere. Musím ale říct, že jsem víceméně spokojenej. Posledních 200.000km jsem jezdil s naftou a návrat k benzínu je příjemná změna. Počítal jsem se spotřebou do 9,5l což by se dalo, kdybych byl ochotnej se kvůli těm pár korunám krotit ještě víc. Nechápu ale vaše hodnoty kolem 7,5l/100, než to lochtat tak abych takové spotřeby docílil (a pokud by se to vůbec podařilo), budu radši jezdit autobusem.

Odkaz ke komentáři
Guest škardík

Kdybych měl dálnici při 150ti 9l/100, tak bych tohle vlákno ani neotvíral:) Při 140 tempomat málokdy ukáže počítač okamžitou spotřebu pod 9,5. Nikdy jsem spotřebu nějak extra neřešil, posledních 200 tis km jsem jezdil s Passatem B5 facelift 2,5TDi 4x4 a dlouhodobou spotřebu jsem měl kolem 9,6l (dálnice tempomat 160) a když jsem koupil oktu, myslel jsem že budu jezdit +- za stejně. Dle aplikace My Car jsem ale teď na 10,17 s N98 a to se proti pašíkovi fakt držim zkrátka:(

Odkaz ke komentáři

Kdyz jezdim svizneji nedostanu se nad 8 litru (okresky mesta) kdxz jedu na usporu na kratky vzdalenosti tak je to kolem 6,5 dlouhe vzdalenosti pri rozumnem vyskovem prevyseni trase a plybulosti jizdy spojene s tempomatem je schopno se dostat i k hranici sesti litru 5,9 - 6,2 pri nejakych 90-95 km/h

Odkaz ke komentáři

OII 2.0 FSI vlastním půl roku, předtím 2x BMW 530d a 1x 325i, všechny cca 140 kW, takže jsem byl na tenhle motor fakt zvědavý. Při testovací jízdě se mi hodně zalíbil, nejsem závodník, ale rád jezdím svižně, a to 2.0 FSI umožňuje při rozumné spotřebě. Za ten půlrok mám dlouhodobou 7.1 (Vysočina), dálky úplně v pohodě za 6 - 6.5. Když jsem svezl kamaráda (GIV TDI 96 kW), tak se mi vysmál, že je to úplně mrtvý. Ale když jsme pak jeli za sebou, vůbec mi nestačil :) To bohužel dnešní TDI pomatenci a rádoby tuneři nikdy nepochopí, podle nich auto bez turbokopance - pocitového počátečního zrychlení - prostě nejede.

 

Odkaz ke komentáři

Přesně..mám stejný názor..týden zpátky jsem svezl tchána (vlastnil donedávna 103kwPD v O2 bez chipu) v tatíkově O2RS TFSI. První dojmy - "To nějak do 3000tis.ot netáhne ne? To moje má teda větší zátach! No a co ta spotřeba? Vždyť přece nemůžeš jezdit za 8,5l/100! Ještě, že mám svoje a jezdím za 5l.,, V dnešní době fakt první, co člověk udělá, je, že zkritizuje, co může a případně navrch přidá hlášku - no jo, ale to žere! Tak kua si kup Amperu a buď spokojený :wallbash:

Odkaz ke komentáři

U nás v rodině naštěstí padla volba na RS v benzínu, ale taky to dalo práci otce přesvědčit, aby do benzínu šel..posledních 12 let jezdil s O1 v naftě a bylo pro něj nepředstavitelné, že by jezdil v RS se spotřebou 8-10l. Ale argument, že se nafta neoplatí, když najede měsíčně 1000km, že to na ceně benzínu nepozná a že nafta se mu nestačí po cestě do práce ani pořádně zahřát, ho přesvědčil. A dnes už taky rýpaly se spotřebou posílá do prdele :)

Upraveno uživatelem Schavi
Odkaz ke komentáři

JJ rozdíl samozřejmě je, ale!!! Když si člověk spočítá, že najede cca do 10tis, tak se mu nafta neoplatí, tedy pokud nesere na pravidelné výměny apod.pak tam naleje nějakou směsnou a holpa vstřiky, čerpadlo, následně turbína apod. Jako TDI je opravdu fajn na ten krouťák, ale pokud chceš jezdit levně tak LPG, nebo naftu co jezdí za 3-4litry průměr, 5-7 už je moc, a v LPG jezdím od 7-8,5 čili do 4 a chlup a to jezdím a neřeším (skákačky, hlavně město atd.) , a u nafty at jsem měl Bejvalku 2,0TDI naměřeno 194koní (hybrid, soft atd.) před cca 6,2 po 6,7, následně 1,9tdi čip cca 100kw 4X4, 6,5L , tak jako za 5litrů jsem nikdy nejezdil (bráno samozřejmě v průměru) bohužel, a pokud někdo jezdí za 5litrů dlouhodobě s TDi, tak s benzínem at už RS nebo 2,0 zvládne jezdit do 6,5 taky v poho. Ted jde o to, jestli se oplatí z hlediska servisu a připlacených peněz u koupi ať už nového, nebo ojetého a toho rizika co se vysere. Bohužel TDI je "fajn", že jde po něm každej jak po flusu, takže není problém ho udat, to je +.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

najeto 45 000 km ... průměrná spotřeba 9,23 l ... město a mimo město +- 50:50 ... dálnice jenom občas... připomínám, že se jedná o 4x4... cool.gif

 

- město od 9 - 12 l

- okresky od 7 - 9 l

- dálnice při 140 km/h (dle tacho) od 9 litrů nahoru...

Hoj vorllajz. Mam taky 2.0fsi 4x4 kombi. a spotřebu mam jako ty plus minus. jezdim většinou město občas po okreskach nebo vejlet. dalnice okresky,nechapu jak sem nekde četl že se lidi dostanou na 7-8 pruměr když jedu dalku tak mě pruměr trochu klesa ale většinou je to kolem 10 když nejedu na spotřebu tak i víc. někde sem čet ze borcovi to taky žralo nechal seřídit a vyčistit střiky a šel se spotřebou rapidne dolu.

Odkaz ke komentáři

Ad vodík: Zdravím po delší době. Zkoušel jsem a zkoušel, ale nějak mi tento motor nechce reagovat s

vodíkovým generátorem, kdyby mi nefungoval v minulém autu, řekl bych, že je to na nic, takhle musím

konstatovat, že tento motor asi není na nějaké experimentování. Jinak na dálku jezdíme do 6,5 litru a

průměrná spotřeba je 8,1 litru. Paní s nim jezdí každý den do práce cca 7 km, delší trasu tak 70 km

jezdíme tak 2x do měsíce. Potěšily mne názory na to, že tento motor nejede. Dcery přítel si pořídil

Golfa IV 1.9 TDI a já si myslím, že ho na zrychlení na 100 Km/h porazím. Chtěli bychom to na letišti vyzkoušet.

Až to zrealizujeme, poreferuji. Přeji hodně šťastných kilometrů.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj klubáci,

sem tu nový a taky se přidávám do klubu Octavia 2.0 FSI 110kw v manuálu :-)

Najeto teď už jen kolem 20tisíc rok, takže sem taky skočil do benzínu. Má své plusy i mínusy jako vše. Jezdím hodně město a jen občas couračky kolem Brna, takže sem nechtěl zbytečně kupovat naftu, navíc servis nafty sem si vyzkoušel na Audi 3.0 TDI a díky stačilo :)

Pozitivně hodnotím tichost toho auta ve městě hlavně při dojezdu do křižovatky neslyšíte zvuk motoru.

Nevím jak vy, ale já mám kombinovanou spotřebu kolem 9litrů a jezdím lehkou nohu, takže kde berete 7-7.5 mě nutí v myšlence co zkontrolovat, protože diagnostika je čistá... Když jezdím jen město tak je to 10+

Příští týden jdu preventivně na výměnu rozvodů včetně rětězu a napínáku. Zároveň vyměním svíčky a zvažuji i termostat. Co ještě doporučíte zkontrolovat s tou spotřebou? Díky

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdar, tak po půl roce co vlastním Octavii II před FL, 2,0 FSi se také podělím o zkušenosti se spotřebou.
Hodně jsem uvažoval o 1,8Tsi, ale nejsou a co jsem se dočetl, tak to asi se spolehlivostí do roku 2012 není slavné. Otázkou je do přijde u FSi. Octa je takovým domácím společníkem pro rodinu a já s ním jezdím 10 km denně do práce. Což dělám nerad, takže když to jde jezdím manželky Fiestou (mimochodem perfektní autíčko do města a na pojížďky kolem komína). Teď ke spotřebě, průměrná někde kolem 8,5 - 8,6 l/100 km. Minimum zatím na delší trase 6,6 l/100 km. Tankuji kombinovaně, jednu plnou nádrž Vervu 100 a poté další tankování Natural 95 + VIF.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, přidám taky svoji zkušenost - Octavia 2.0 FSI r.v. 2006, najeto 130 000km, Tankuji výhradně Vervu 100.

Spotřeba dlouhodobá mezi 7,7-8,0l/100km v závislosti na ročním období.

Provoz: 20km cesta do práce, občas jízda po městě, občas trasa delší jak 30km.

Dá se s tím jet za 5,5l/100km /max snaha/ i za 10l/100km s cihlou na plynu - prostě podle nohy, nicméně svižnou rychlou jízdou se dá do 8l/100km vejít.v pohodě bez nějakého omezování se, naopak :-)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravim všechny,

taky přidám svoje zkušenosti s tímto motorem auto mám 9 měsíců najeto 30 000km. Průměrná spotřeba za celou dobu 7l/100km. z Největší části okresky trochu města a minimum dálnice. Celou dobu tankuju N98 + VIF. Nejmenší spotřeba 5,81l/100Km extrémě defenzivní jízda střiktně v rámci rychlostních limitů a bez dánice, najeto na nádrž 860km natankováno 50l paliva. Druhej pól 9,60l/100Km německá dálnice všude kde to šlo 200+ km/h a kde to nešlo 150km/h :D na nádrž najeto 450km tankováno 43l paliva.

 

 

Jinak naprostá spokojenost ticho, spolehlivost i zátah všechno v pořádku.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím vespolek,

2,0 FSI r.v. 2006, automat, najeto má 184.000 km.

Mám ji od dubna 2005, najel jsem s ní střídavě s manželkou 25.000,- km. Průměrná spotřeba mimo Prahu cca 8-9 litrů podle stylu jízdy. Rekord na dálnici lehce pod 7, kdy byla prázdná D1 a byla pohoda, tak jsem to celou cestu do Brna lechtal kolem 120-ti. Jinak při běžné cestovní rychlosti po dálnici lehce nad 130 kvůli cajtům mi vezme těch 8,5 a to s plně naloženým autem (žena, děti, plnej kufr). Když jedu sám, tak 8 stabilně. Jelikož je to automat, tak po městě cca 9,5 - 10,0 l/100 km. V zácpě i více, když to jede, tak naopak méně. Všechno je to o stylu jízdy.

Co se paliva týče, tak jakákoli 98/100-ka je dobrá, ale po tom co Maďaři koupili Agip a všude dali zelený stojany a jen 95-ku, tak tankuju výhradně u Benziny a někdy i u Shellu ten stovkovej V-Power.

Mám velmi dobrou zkušenost s prémiovýma 95-kama, konkrétně třeba tu od Globusu (je od Slovnaftu a jen o korunu dražší než základní 95-ka), ale i jakoukoli jinou. Ty aditiva jsou znát, spotřeba se zhorší jen cca o půllitr. Při normální 95-ce zhruba o ten litr, který tu někdo psal v začátku fóra. Ale 95-ku tankuju velmi málo.

 

Můžu říct, že předchozí majitel musel tankovat výhradně 95-ku, protože co jsem to koupil, tak to žralo 9-10 a pozvolna to šlo dolů. Nyní po roce a půl jsem tam, kde jsem psal a níž asi už nepůjdu a ani nechci. Líbí se mi ten zvuk, když šlápnu na plyn. Sice jen čtyřválec, ale je to slyšet pěkně. Na automat je to myslím spotřeba na spodní hranici. Jen mě vždy naštve strýc, kterýmu za podobnou spotřebu jezdí třílitrovej Mercedes. :-)

 

S motorem velká spokojenost, tak jsem si zvykl na ticho za jízdy, že když mě kamarád vezl na Jižní Moravu a zpět v rok starým Pašíkovi, 2,0 TDI, tak se mi z těch vybrací dělalo místy trochu mdlo. Ten motor není téměř slyšet, to u VW odhlučnili pěkně, ale vibrace mi vadily. Přitom jsem dřív byl na vibrace zvyklej, bo jsem měl v letech 2007-2015 klasiku 1,9 TDI. Ale to je minulost, ke které bych se už nechtěl vracet. :-)

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím.

 

Jsem tu také nový, takže sem se dorazil mrknout na spotřebu motoru 2.0fsi, jsem majitelem už 3roky, najeto cca 60tis. km ... a od koupení můžu říkat jen samou chválku na tento motor...

 

Dlouho dobou spotřebu mám cca kolem 9l/100km ... většinou jezdím z Pha do HK 100 km po dálnici a pak dalších 50km po okresce, musím se přiznat, že svojí OII teda vůbec nešetřím a dopravní předpisy moc neřeším :-) většinou jedu cca kolem 160km/h +- :)) ... někdy 200, někdy díky kamionům méně :)

 

Ale se spotřebou sem na nějakých 10l/100km při hodně rychlé jízdě. Jak už tady dost lidí napsalo, záleží na stylu jízdy.... s tímhle motorem se dá jet celkem úsporně, ale taky dokáže udělat slušný vír v nádrži :)))

 

ale vzhledem k tomu, že je to dvoulitr, 4x4 tak si myslím, že ta spotřeba není zase tak strašná.

 

Přeji hezké vánoce. :))

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...