helmet Odesláno Duben 20, 2013 Sdílet Odesláno Duben 20, 2013 Já mám dlohodobou za poslední 4 roky 7,54 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Duben 21, 2013 Sdílet Odesláno Duben 21, 2013 Tak jak jsem psal, já dneska na štreku 7,1 možná by se dalo i chlup méně, každopádně rozdíl zimní 205/55/16 a letní 225/50/17 je corka 0,5-0,7l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TerenceHill Odesláno Květen 3, 2013 Sdílet Odesláno Květen 3, 2013 Zdravim všechny, tak jsem asi měsíc majitel Octavia combi 2.0 FSI a spotřeba je kolem 8 litrů,na úseku Krásná Lípa - Děčín a zpět 70 km,průměr 54 km/h,spotřeba 7,1. Jsem spokojen,předtím jsem měl Golf IV variant,2.0,85Kw a průměrná spotřeba tak o litr větší.Instaloval jsem si do něj vodíkový generátor,motor lepší chod,spotřeba asi o 10% dolů. Brzy ho dám do Octavie a uvidím jak se spotřeba bude vyvíjet u ní.Přeju všem krásný den. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 3, 2013 Sdílet Odesláno Květen 3, 2013 takj jsem z vědav jak uspěješ s vodíkem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macad Odesláno Červenec 10, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2013 Zdravim všechny, mám v plánu pořídit Octavii 2,0 fsi a rád bych 4x4. Dočetl sem se zde ale, že se doporučuje u 4x4 tankovat 98 nebo 100 octanovej benzin, což se mi upřímně moc nelíbí. Někdo tu psal, že u předokolky 95 nevadí. Tak bych se rád zeptal na zkušenosti a rady a jak to tedy je. ;) Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
boukic Odesláno Červenec 10, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2013 Je jedno, jestli je to čtyřkolka nebo předokolka, jde o to, že FSI motory vyžadují natural 98 nebo 100. Myslím, že snesou i 95, ale četl jsem, že se potom sníží výkon motoru, to ale nevim jistě. Ale do FSI je asi lepší tankovat 98 nebo 100. To u TSI motoru je to jedno, tam se může použít bez problémů 95. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 11, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2013 ideální je to střídat, my to tak děláme 2x 95 a 1x100 trvale jezdit na 95ku nikdo nedoporučuje, už jen kvuli tem posraným NOx senozorům (lambdám) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macad Odesláno Červenec 11, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2013 Ok, diky. To stridani by slo. Nejake typy na co si dat pozor pri koupi ojete O II 2,0fsi 4x4, rok 05-07 dle financnich moznosti... diky!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 11, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2013 No je tam toho více, aby motor byl ok, jak projevově tak po diag stránce, nnemělo by být žádné hučení, ani od kol, ani vibrace, a mělo by jít řadit lehce, pokud tomu nerozumíš, raději si někoho k sobě vem, který ví na co se podívat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macad Odesláno Červenec 11, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2013 Posílam SZ. Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TerenceHill Odesláno Červenec 30, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2013 Vodík : Tak jsem se konečně dostal k tomu ho tam zabudovat.Paní nechtěla před dovolenou ho tam mít. Byli jsme v Chorvatsku u Umagu.Průměrná spotřeba 6,3 l/100,na dálnicích (Slovinsko,Rakousko) rychlost 125 km/h. Myslím,že spotřeba je velmi slušná.Takže teď ho zajedu a až někam pojedu dál ,zatím jezdí většinou paní do práce,tak dám vědět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 30, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2013 Můžeš nahodit nějaký foto a info o dodělávce?? Pokud to bude nějaké obsálé, myslím, že bys to mohl strčit do návodů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TerenceHill Odesláno Srpen 20, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2013 Zdravim všechny, tak jsem zkusil generátor na trase Krásná Lípa - Litomyšl a zpět,je to cca 480Km a spotřeba(podle počítače) 5,8L/100Km,při průměrné rychlosti 68km/hod. Musím trochu upravit roztok,protože mi generátor ještě nepracuje tak jak má,takže nejsem si úplně jist,že bych té sptřeby nedosáhl i bez něj. Fota rád zveřejním,jen musím nafotit a přijít na to jak je sem dát :-) Pokud by někdo chtěl vědět více můj mail terencehill@seznam.cz Přeji všem pohodové ježdění... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TerenceHill Odesláno Září 27, 2013 Sdílet Odesláno Září 27, 2013 Zdravim, letos se mi nějak nedaří s tím vodíkem zkoušet.Podařilo se mi při úpravě přepolovat frekvenční regulátor a jelikož oprava ještě nebyla provedena,tak jezdím normálně.Určitě až bude další nějaké zjištění dám vědět. Jak sem dát fotky jsem ještě nepochopil.Zkusím si to někde přečíst. Mějte se fajn. Radek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Září 27, 2013 Sdílet Odesláno Září 27, 2013 Klikni na použít úplný editor je to vedel odeslat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seanik Odesláno Říjen 3, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2013 Vydrž Brďka vydrž taky bude zítra pro něj kvapím :-D Pak písnu :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
malkovicz Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 Tak jsem se ustálil se spotřebou mezi 7.5l. až 8l. což jsem vcelku spokojen na to že je to 4X4. Hodně pomohla ta výměna NOX snímače. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest RUDIGER Odesláno Listopad 17, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2013 JA MAM TENTO MOTOR V SEATE 2.0 FSI 110KW A MAM SPOTREBU OKOLO 9L A NA LPG MI TO PAPKA 9.5L NA DIALNICI 7,5L 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavius4x4 Odesláno Listopad 18, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2013 zdravim, mam 2.0 FSI 4x4 jezdim ze 75% mesto a dlouhodoby prumer mam 8,4 l/100Km a to nesetrim. s tim ze mam utrzene cidlo teploty spalin. jinak kdyz jezdim mimo mesto tak spotreba od 6,8 do max 7,5 pri prum. rychlosti 60 Km/h. Pokud teda neprasim jak hovado. to je spotreba jeste o chlup vetsi :-D jinak auto jsem kupoval po starsim nemci a melo najeto cca 70 tkm. a ted mam po roce 104tkm. takze zatim spokojen. zdarec jinak to LPG taky zvazuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janjoy Odesláno Listopad 18, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2013 JA MAM TENTO MOTOR V SEATE 2.0 FSI 110KW A MAM SPOTREBU OKOLO 9L A NA LPG MI TO PAPKA 9.5L NA DIALNICI 7,5L rozepiš se prosím trochu o LPG - co máš za systém, jak dlouho s ním jezdíš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest klap Odesláno Listopad 20, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2013 Ahoj chlapy,chci taky přispět s troškou do mlýna ohledně tohoto motoru i když nemám "simply clever" :-), ale jsem vlastníkem "DAS AUTO".tudíž motory stejné. Mám Vw Jetta r.v. 9/2006 , 2,0 Fsi automat(+řazení F1 pod volantem),kod motoru BVY, již 1,5 roku. Vždy jsem chtěl automat od koncernu a benzínový motor (protože najedu kolem 10 tis.za rok).1,6 mi přišla slabá a tak jsem hledal 2,0 Fsi a po dlouhém čekání našel.Přiznám se,že kdybych sehnal O2 v automatu s 2,0Fsi tak ji taky vezmu, ale nikde nejsou.Jak jsem ale uviděl "moji"Jettu zamiloval jsem se doní :-). Po prvním svezení jsem byl unešen, automat řadí hladce sladce,připomínám že je to klasický automat ne DSG. Je ale pravda že ubírá výkon o tom žádná,ale mě to nevadí,nejsem žádný závodník. Teď ke spotřebě,ať máte porovnání s manuálem. Jezdím hodně po městě takže mám dlouhodobou spotřebu (2-jkovou) kolem9-10, ale jedničková mám ve městě běžně 11-13. Na dlouhé tratě,třeba Chorvatsko 2 dospělí+2děti + plný kufr při dodržování rychlosti jsem jel za 6,5, což si myslím že je super. Zatím ahoj a 2,0 Fsi zdar :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hlídač Odesláno Únor 10, 2014 Sdílet Odesláno Únor 10, 2014 Zdar chlapi, s FSI mám najeto za 2,5 roku 60 000km, všechno na N95 s průměrnou spotřebou 7,416. Na N98 to jede líp, ale že by to na N95 bylo utrpení to fakt ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Únor 19, 2014 Sdílet Odesláno Únor 19, 2014 No tak aktuálně Scoutík na N98, dlouhodobá je na 8,2 jinak spotřeba šla dolů o pul litru, dálka za 6,8 a jinak lehká noha 7-7,3 , velká spokojenost. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavius4x4 Odesláno Únor 20, 2014 Sdílet Odesláno Únor 20, 2014 No tak aktuálně Scoutík na N98, dlouhodobá je na 8,2 jinak spotřeba šla dolů o pul litru, dálka za 6,8 a jinak lehká noha 7-7,3 , velká spokojenost. ;) jojo mam to uplně přesně takhle. motor jak švajcary B) . jo a dneska jsem predjel porsche panamera jelo asi 50 po meste. musel jsem :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Březen 5, 2014 Sdílet Odesláno Březen 5, 2014 Tak aktuál rekord Praha a zpět 6,6l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mirareq Odesláno Březen 19, 2014 Sdílet Odesláno Březen 19, 2014 zdravím, za posledních 5tkm. průměrná spotřeba 7,8l/100km. aktuální rekord litomyšl - brno 5,8l/100km :p s lehkou nohou na plynu ani provoz jsem nezdržoval :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest elminoCZ Odesláno Květen 26, 2014 Sdílet Odesláno Květen 26, 2014 Zdravím, mám taky FSI, za posledních 2,5 roku najeto 72tis, dlouhodobá průměrná 7,4l. Přijde mi to jako geniální motor na delší trasy po okrskách. Jezdím trasu Ústí nad Orl.-Nové Město nad Met.- Hradec Král. a bez problémů a nějakého courání se dostanu i pod 6 litru. Pak stačí najet na dálnici a průměrka je během chvíle kolem 7; no a po Praze si to vezme klidně 9 litrů. Je fakt, že nejezdím 110-120 (kdy to žere snad nejmíň), ale okolo 140-150 a tam je každých 10km/hod navíc strašně znát. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Timil Odesláno Červen 1, 2014 Sdílet Odesláno Červen 1, 2014 Ja dennim jezdenim do prace a z prace dohromady cca 36km se pohybuju mezi 6.7-7.0 a to jsou okresky a par vesnic jsem s tim autem max spokojen hlavme to zrychlovani na kazdy kvalt me bavi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
2.0fsi Odesláno Srpen 7, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2014 nase 4x4 si vezme (pravde ze drtiva vetsina casu po Praze) dlouhodobe 9,2 litru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Stevee Odesláno Srpen 29, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2014 Ahoj všem, vlastnim taky tento uzasny motor a jsem z nej nadsenej. Mam typ BLR ulozeny v liftbacku a s manualni prevodovkou. Momentalne tankuju na OMV N100. Rekordni spotreby jsem dosahl na trase CL-MB, jel jsem celou cestu cca 70km/h (prede mnou byl nadmerny naklad a nechtel me nechat predjet) s N95 a bylo to v zime na plechacich. Spotrebu mi tenkrat palubni pocitac ukazal rovnych 5l/100km. Od ty doby uz se mi to nikdy nepodarilo. :D Jinak neni problem na dalku dosahnout spotreby kolem 5,7l/100km. Mozna by to slo i min, ale momentalne mi chybi katalyzator. Mam tam jen trubku. Nejnizsi spotrebu ve meste jsem mel 8.9l/100km. Ale vzhledem k tomu ze si tenhle motor necha hodne libit a jezdi se s nim krasne, tak ho moc nesetrim a po meste mam tak spotrebu kolem 12l/100km. :D Na tomto motoru je uzasny to, ze kdyz jedete na spotrebu, tak tu spotrebu dokazete dostat nebo alespon priblizit novym TSIckum. Ale zaroven kdyz potrebujete na to slapnout, necha si libit podrazeni o 2 rychl. stupne dolu a jede. :) Motor ma najeto 121 tis. km, sam jsem s nim najel cca 40 tis. km a nikdy me nezklamal. Dokonce jsem do nej zkusil tankovat i ethanol. Vetsinou v pomeru 10l N95:5l E85 a spotreba se drzela kolem 6,8l/100km. Pod ni jsem se vsak s E85 nikdy nedostal. Ale to je tim ze motor resp. RJ motoru nema zadne upravy pro tenhle typ paliva a sam E85 ma vetsi podil kysliku. Tudiz to palub. pocitac klame. Za to diky E85 mel motor klidnejsi a vyrovnanejsi chod i na volnobeh po sviznejsi jizde, kdy vetsinou klape jako diesel. S E85 se mi to nsetalo. A taky mel motor o trochu lepsi zatah uz od 2 tis. otacek. Pri tom nejvyssi kroutak mas az od 3500ot./min. Takze tenhle motor je pro me milym prekvapenim. :) Omlouvam se ze jsem chvilema odbocil od tematu. Jsem tu novy a chtel jsem hned pochlubit zkusenostma s timto motorem. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.