vorlajz Odesláno Září 10, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 10, 2009 aby ne, dvojkova oktavka 4x4 ma paradni podvozek a diky pohonu i lepsi jizdni vlastnosti... :D snad budes spokojeny i s motorem...spousta lidi tu na foru tento motor zatracuje...ze nejede a navic zere.... ja osobne jsem jinehi nazoru a jsem moc rad, ze jsem tehda vzal FSI namisto TDIcka! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 13, 2009 Sdílet Odesláno Září 13, 2009 Zasilam foto motoru 2.0 FSI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 14, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 14, 2009 tak to máš Helmi stejně nahatý jako já ;) nechápu, proč na tyhle motory nedělají pořádnej kryt! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 16, 2009 Sdílet Odesláno Září 16, 2009 Sleduji tvou spotřebu....a vidíš, také se dostaneš hodně hluboko pod 8 litrů...k hodnotě 7,2 l ;) . Už jsi zkoušel prokluz kol :) ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 17, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 17, 2009 jsem na chalupe, tak to zitra zkusim a rovnou to i natocim! oka? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 17, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 17, 2009 ta spotreba na dalku je v pohode!!! Ted jsem jezdil vic mezimesta a prumer byl kolem 7,4 l coz se mi libi!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 19, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2009 tak i s vypnutym ESP se mi zda, ze predek neproklouzne a hned se zapojuje prdelka! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 tak i s vypnutym ESP se mi zda, ze predek neproklouzne a hned se zapojuje prdelka! :D Tak to je uplne stejne jak u meho auta....ne a ne prohrabnout.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 Vcera jsme se byli projet a spotreba na okrskach byla 6.7 l :lool: pri klidne jizde, ovsem pri predjizdeni jsem na to parkrat dost slapnul. Vidim, ze s timto motorem se da jet i kolem 6 litru. :D Akort bych se chtel zeptat jaky je rozdil mezi motory s typovym oznacenim BLX a BVX? Vi to tady nekdo? Vcera jsem jeste vypozoroval jednu vec, ale neznam jeji pricinu. Kdyz brzdim motorem na vyssi rychlostni stupne 4,5 a 6 a otacky protinaji hranici 2800 az 2300, tak do karoserie vozu jdou trochu vyssi vibrace. Je to normalni a nebo s tim neco mam? :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 20, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2009 ja zatim zadne vibrace nepocituji...jestli si vzpomenu, tak se na to zamerim! :D Ja mam BVX a mam NOx katalyzator... nevim, zda to maji vsechny FSI 4x4.... :/ jiank dneska jsem jel z chalupy za 8,3 l ... Musim se snazit kruci!!! :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 Motor mam take BVX a je to take s NOx katalyzatorem.....mozna, ze BLX je bez toho katalyzatoru a ma pouze vrstevnate spalovani. Kdo vi...... 8,3l...to jsi tomu musel poradne slapat na pedal....obvykle jezdis za 7,2 az 7,4. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 20, 2009 Sdílet Odesláno Září 20, 2009 Nasel jsem obrazek, kdy u 2.0 fsi 4x4 je kryt motoru..... http://www1.ebm.cz/applications/scripts/cf...=0086&ver=0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 20, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2009 jak z toho obrázku poznáš, že je to 4x4???? jinak jezdím spíš kolem osmi... Scout je těžkej a má velkej odpor vzduchu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 21, 2009 Sdílet Odesláno Září 21, 2009 Je to Ocatvia 2.0 fsi 4x4 ze svycarska. Asi pro export na zapad pouzivaji jine kryty motoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 21, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 21, 2009 dobře..., ale v tom případě, by neměl být problém, ten kryt motoru sehnat! olééééé 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 21, 2009 Sdílet Odesláno Září 21, 2009 A vypada to moooooc dobre :) :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 21, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 21, 2009 tak to budeme muset zkusit vyzjistit!!! ale obávám se, že v servisu o tom nebudou mít ani páru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Září 22, 2009 Sdílet Odesláno Září 22, 2009 Jak to s tou spotrebou delas? Ja teda jezdim hlavne dalnice, brzdy pouzivam taky akorat pri parkovani :-) a podle PP mi vychazi spotreba mezi 8.5 a 9. To se navic rika, ze PP jsou vetsinou dost optimisticke. Abych si ale nekde zapisoval kolik jsem ujel na nadrz, na to me moc neuzije. PS: Vsimli jste si, ze na sestku se rucicka otackomeru a rychlomeru pohybuje pod stejnym uhlem stejnou uhlovou rychlosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 23, 2009 Empi... zdá se ti snad, že mám malou spotřebu? mě ani ne... jinak PP mi lže cca o 0,2 l.... jo a co máš za auto Empi? 4x2 nebo 4x4??? a co myslíš tím PS? tomu teď nerozumím... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Září 23, 2009 Sdílet Odesláno Září 23, 2009 Spotřeba: ve městě, se moc nesnažím být vždy první na další křižovatce, kde obvykle je opět červená :) , snažím se, aby jízda byla plynulá a bez zbytečných výkyvů nahoru i dolů ^_^ beru Vervu 100 (naposledy za 28,70) a dneska po městě jsem jel za 8,1 ;) Na ručičku rychloměru a otáček se podívám..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 23, 2009 nechápu pořád, co máte s těma ručičkama rychloměru a otáčkoměru... :) Verva za 28,70 ??? ty koxo to jde! to tady nekoupím! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Září 24, 2009 Sdílet Odesláno Září 24, 2009 4x4. To s tou spotrebou bylo spis na Helmeta. Tem jeho spotrebam jsem se jeste ani nepriblizil. Napr. vcera 600km po nemecke dalnici, celkovy rychlostni prumer 120km/h, spotreba 9,4. Jinak ve spotrebe u motoru nepoznam rozdil na 95 a 98 nebo 100. Na vyssi oktanove cislo jde motor akorat subjektivne lepe do otacek. Jinak spotrebu oleje mam cca 0.1l/1000km. To stary 1.8T nezral olej vubec. @vorlajz: S tou rucickou je to tak, ze na sestku se rucicky otackomeru a rychlomeru pohybuji uplne stejne, jak v synchronizovanem plavani. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 24, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2009 díky za vysvětlení... na ty ručičky se zaměřím! :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 28, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 28, 2009 tak dneska pianko jizda z chalupy za 6,7 l 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CorradoVR6 Odesláno Září 28, 2009 Sdílet Odesláno Září 28, 2009 a mal si nastartovane? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Září 29, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 29, 2009 pssst.... Coro ty vole, já vím, že víš o tý mojí plachtě, ale proč to tady vytahuješ! jinak jsem narazil na zajímavý článek.. http://www.tipcar.cz/test-spotreby--skoda-...0-fsi-1595.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Říjen 14, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2009 Mam vysledovano, ze muj PP pocitac ukazuje priblizne o 0,2 l min, nez co mam podle skuteceho tankovani. Ma dlouhodoba spotreba dle PP je 7,3l , ale podle tankovani je hodnota 7,45l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Říjen 15, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 15, 2009 jo už jsem taky psal, že u mě to dělá cca ty 0,2 l.... doré to vědět, že! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Prosinec 2, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2009 Včera jsem byl provětrat svoje auto (Brno-Domažlice a zpět) s celkovou průměrnou spotřebou 6.9 l při průměrné rychlosti 106 km/h. Na okresce jsem se dostal až na 4.9 - také jsem to moc nechápal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Prosinec 11, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2009 asi foukal správný vítr a když jsi jel zpátky tak se taky otočil :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.