Přejít na obsah

Jaké LPG vybrat?


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

To u vás měli dost vysokou cenu :O , kolik to teď stojí u nás na Vyškovsku netuším, protože marodím a za poslední 2 měsíce jsem najel asi jen 80km :D , ale brzo už budu muset nabrat novej plyn, protože za asi 40-50km budu na suchu, tak jsem zvědavej kolik to bude stát (na Pumpdroidu nejsou ceny aktuální) ;)

Odkaz ke komentáři

Je zajímavé jaké jsou v této době rozdíly v cenách LPG na pumpách.

Např. na vsetínsku se dá tankovat třeba Flaga za 13.90kč.Olomouc je taky levnější jak býval.

Já beru dneska zase svůj tomegas protože mi podruhé došel zcela plyn.No a podle m.Benzinu bych měl tankovat za 14.90kč.Takže uvidím kolik natlačím dneska do bombičky.

Odkaz ke komentáři

Konny:

 

 

Tak jsem tam zase natlačil stejné množství a to 46.5l.Cena byla těch 14.90kč.Tentokrát jsem spotřebu neměřil,protože jsem měl problémy s ABS a po laboraci jsme několikrát odpojil baterku a měřené denní kilometry jsem si dvakrát smazal.Ale zase jsem si koupil věc,kterou jsem si plánoval koupit už hodně dlouho.

 

http://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnosticky-pristroj-vagprofi-2-93/

 

No ale vzhledem k tomu,že jsem vypozoroval,že mi PC ukazoval už několikrát stejnou spotřebu stejně jako reálně naměřenou,tak bych to tipoval na 8.5l,protože 260km bylo najeto po dálnici do

 

http://www.aqualand-moravia.cz/atrakce-zabava/tobogany/

 

a to tempem cca 120km/h.Zbytek nádrže zase do práce z práce.

No a vypadá to,že LPG leze lehce dolů a benzin lehce nahoru,což pro nás není vůbec špatné.Jezdit v létě po kempech a výletech za 15kč/l je pro mě absolutní pohoda.

 

 

 

Odkaz ke komentáři

To máš dobrý, že se ti do bandasky vleze tolik (máš to i po druhém tankování potvrzený) :palec: , já jsem dnes nacpal 39l, ale je pravda že jsem nádrž neměl prázdnou ;) . Ohledně toho VAGu, tak mít takovou hračku doma se určitě hodí (celkem závidím) :D :palec:

 

Ohledně té ceny, tak taky mě to těší, že jde benzín nahoru a LPG se drží nebo jde někdy i dolů a plně s tebou souhlasím, že bude super v létě jezdit za 15-16kč/l, pokud se to tedy udrží ;) :palec:

Odkaz ke komentáři

Jj,ta Vagová hračička šlape perfekt.

 

No a ten vývoj ceny LPG míval takovou tendenci,že na zimu se ceny s benzínem přibližovaly k sobě a v létě se zase naopak rozcházely.Platilo to už před 17ti lety kdy jsem na LPG začínal.To byla cena LPG 9.50kč a benzínu 23.50kč.No a můj hlavní aktér Škoda 120L r.v. 1979.Spotřeba 9.2l/100km LPG.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdarec propanbouchanisti!

 

Tak po odjetí svých Octávkových 10tis.kilometrech na LPG (jinak už asi 250tis.celkově na LPG se dvěma předešlými auty-Š120-60tis.Felicia 180tis )podám nějaké zkušenosti co jsem zaznamenal.

Octávka jezdila celkem v pohodě s Magic 2 od HL propan.Sem tam byl trošku problém po ránu s adaptacemi benzínové ECU,ale to tak bývá a člověk to moc neřeší,jak si na to zvykne a ví,že auto pak pojede v pohodě ,když bude zahřáté na provozku.

Jinak jak jsem psal v některém z předchozích příspěvků,tak jsem si koupil VAG přímo v krabičce bez použití počítače.No a nedalo mi to a začal jsem porovnávat jak se chová benzín vůči LPG na lambda sondě.

Takže jsem měřil bohatost směsi za různorodých provozích podmínek a zatížení auta(akcelerace,jizda s lehkou nohou na plynu z kopce atd)No a zjištění bylo takové,že jsem se nestačil divit co se mi tam objevuje

za čísla.

To,že je rozdíl v adaptacích mezi jednotlivými palivy po delší jizdě na jedno z nich jsem věděl.A to,že trvá jejich kilometrová úprava do patřičných mezí taky-tedy hlavně v případě benzínu tak,aby pak byla lambda schopna korigovat směs tak jak má.Ale když i po 100km jízdě po dálnici(110km/h) se LPG chovalo hodně chudě(o 22%),tak jsem si řekl,že to sice u LPG není nic nového,ale i tak to fakt není moc dobré.

Proto jsem to zkusil i na benzin a po stejném počtu kilometrů to bylo lepší ve prospěch benzínu,ale regulace lambdy se chovala dosti podivně.Nestřídala v krátkých intervalech -chudá,bohatá,ale lítala dosti nestabilně s velkýma prodlevama na vyšších či nižších hodnotách.

Takže jsem si řekl bude patrně někde chyba a problém s kontrolkou motoru jsem měl už delší dobu.

Pro jistotu následovala výměna vz.filtru,vyčištění škr.klapky-její nastavení přes VAG.Potom výměna všech podlakových hadiček,prostříknutí a vyčištění vahy vzduchu a nakonec výměna lambda sondy 1 za starší ale dobrou s najetými 40tis km.Původní měla 110tis z toho 30tis na ethanol.

Po otestování lambdy přes VAG jsem zjistil,že osciluje jak má,takže je OK.Váha taky v pohodě.

Následovala delší zkušební jízda-zjištění pořád stejné.

Následovala objednávka na kontrolu a seřízení LPG po 10tis.km.Vysvětlil jsem plynaři co jsem zjistil a ten mi vše v pohodě odkýval a mrkl na mapu LPG.Řekl jo vidím to je to chudé přidáme tomu tady a tu.Stalo se a já po 10min odjížděl,ale nevěřil jsem .Měl jsem pravdu do 15min jsem byl nazpět,že to není dobré.Borec na mrkl podruhé a zeptal se kde se mi to nezdá(ještě nevěděl že si směs měřím přes VAG za jízdy)Řekl jsem že auto otupělo od 2 až 2.5tis.ot a je chudé kolem 3200ot/min.Borec opět snížil a zvedl v patřičných pásmech bohatost na křivce mapy LPG.Opět jsem odjel a za 10min byl opět nazpět,že zase nic moc.Borec se mě zeptal jak jsem na to přišel.No a já mu ukázal VAG COM profi 2 co jsem i tu dával odkaz.To už mu došlo,že mě asi jen tak neodbyde a opět se snažil.Nicméně následoval opět návrat,že je to zase chudé.Řekl,že at počkám a zkusíme to vyladit za jízdy.Mezitím dělal někomu špatný přepínač LPG na jeho autě.Řekl jsem tedy at mi ještě pošteluje "to" a "tady"(prostě jsem si řekl kde a co) a než dodělá to auto,že to pojedu ještě projet.Stalo se.Po návratu mi oznámil,že momentálně na mě nemá čas a musí dodělat tu druhou Octávku,protože přepínačem to nebylo.Už ani nebyl moc vstřícný.

Takže komuniace začala váznou a mě to přestávalo bavit.Měl jsem jasno-musím sehnat kabel na Magic 2 a program.V hodně věcech se spoléhám sám na sebe at už přes auta,zedničinu,instalatérkou,kuchařskou atd.Nedělá mi to problém se učit věcem.

Takže to dopadlo takto-

 

http://www.lpg-obchod.cz/lpg-shop/diagnostika/

 

http://www.elpege.cz/lpg-cng-software/lpg-lovtec/

 

Následovalo nastudování návodu a přes jiná fora pár zkušeností.Začalo ladění doma a nebyl problém.

Nechápu jak se může auto naladil pouze na dílně přes základní mapu,kterou si program načte.Mě to trvalo skoro dva dny v provozu s OBD diagnostikou a SW v počítači který ležel na sedadle spolujezdce.

Nastavení probíhalo v různých zátěžích motoru a různých rychlostech a povedlo se.

 

A ještě jeden podstatnej detail co se týká CHYBY MOTORU.Nechci jásat,ale asi jsem přišel nato proč hodně Octávkám s větším počtem kilometrů svítí kontolka.

Problém není v lambdě ani váze nebo špinavé klapce atd.Tedy pokud nevykazují chybu přímo.

Problém je ve věci opotřebení motoru a takřka "jednoduchém"odstranění.Pokud má motor najeto

150tis a více a nebyly na něm dělány kroužky.hlava atd.tak je problém v kolikrát prokleté hadici odvětrání klikové skříně.Já totiž když jsem auto koupil tak tato hadice byla prasklá a já sní jezdil asi další 2 roky a ruzně jsem ji omotával nebo na ni nasazoval jiné nádstavkové hadice.S tím souvisí i hlavní sací hadice,která taky ráda praská v té odbočce k hrdlu nalevky oleje.Tu jsem měl prasklou taky.Kupodivu mi nikdy nesvítila kontrolka motoru až do doby kdy jsem tyto hadice vyměnil za nové.Pak se začala kontrolka ozývat.No a až ted jsem si to dal do souvislostí proč a jakto.

Výsledek je následující-

Základ je ten že vzduch se do sání saje přes váhu vzduchu a jakákoliv faleš se projeví na lambdě a jejich korekcích.Pokud vyjdu z toho že je v pořádku EGR(nejlépe když je zaslepen)tak se soustředíme na dálší srandu falše luftu a tou je právě ten kousek co vede ze sací hadice k hrdlu oleje.Jelikož má motor už neco zasebou,tak přes pístní kroužky se něco málo vzduchu prosadí právě do prostoru odvětrání kliky.A hadicí na její odvětrání se kyslík dostává k hrdlu olejové zátky a pak do toho kousku husího krku na sací hadici,kde podtlak otevírá takovou gumovou uzávěru a tak tedy kyslík pronikne nekontrolovatelně do sání a způsobí problém na lambdě v podobě chudé směsi a rozsvícením KONTROLKY MOTORU.

Pokud je motor nový a nebo ještě nemá mnoho kilometrů tento jev nenastane.Ale u strašího motoru s nažvýkanými kilometry je to klasika.Pozná se to i tak že už i funí po sejmutí víčka nálevky oleje.

Takže já to vyřešil tak,že jsem ten kousek husího krku odpojil a zaslepil a na vývod od nálevky oleje jsem napojil hadici a svedl tuto hadici pod auto.

Následně jsem provedl měření VAGEM co na to lambda.Měření jsem samože udělal i před úpravou.

Před úpravou jsem zjistil,že lambda reguluje chudou směs o cca 9% a špatně osciluje korekce + a - (nepravidelně)

Podobně se to chovalo za jízdy.

Po úpravě jsem nechal auto asi 15min klepat na volnoběh a pak ho projel cca 20km.Pak jsem opět nechal auto klepat 10min,a výsledek mě mile překvapil,že jsem se trefil.Lambda začala regulovat tak jak má-tedy pravidelně CHUDÁ-BOHATÁ směs. 2vteřiny CHUDÁ a dvě vteřiny BOHATÁ a to vše již ne na 9% chudá,ale -1.9% a +1.9 a tak dokola.Tedy kolem 0%.Za jízdy dle zátěže reguluje nahoru a dolu a to i tehdy pokud jedu jen na "lechtačku".Protože právě tehdy se to nejvíce projevilo,protože díky tomu,že jste nedali autu napít,tak převládal falš luft z hadice odvětrání a lambda hodila na palubku chudou směs.Pokud tomu člověk šlapal tak kontrolka sem tam zhasla.Teď je potichu i na LPG a za dobu se mi rozsvítila jen jednou díky seřizování a malinko rohozené mapě benzínu po studeném startu na benzín.To je ale občas normální,Důležité je to že nejsem CHUDÝ za jízdy v zátěži.

No a vracíme se zpět k doladění plynu,kdy jsem po svém dosežízení a úpravě najel už cca 700km při neustálem napíchnutém VAGU a zjištění že se pohybuju do dlouhodobé korekce 5% do plusu i mínusu.Takže spokojenost a budu sem tam nastavení kontrolovat.Není to vůbec špatný být soběstačný.Akorát musí člověk vědět co dělá a než něco začne,tak je dobré si vše na počítačové obrazovce vyfotit,aby pak věděl kam se případně vrátit.(Myslím seřizování LPG)

Takže pokud se člověk trošku vybaví tak to jde."Odborníci" plynařský to ale stejně ty amaterké pokusy odsoudí.Ale už jsem narazil na lidi na forech i fyzicky, kterým se to povedlo nastavit perfektně a kontrolka motoru je toho důkazem, že nesvítí a předtím i po doladění ano.Samože i za pomoci originál diagnostikyTak si to přeberte.

 

Když tak pak hodím i nějaké foto.

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Musím říct, že to dalo zabrat celé to přečíst, ale máš to fakt pěkně napsaný a jde vidět, že sis s tím nastavením fakt vyhrál :palec: . Snad už ti to bude fungovat, tak jak má... ;) .

 

Jinak já jsem byl v pátek po 10tis km na revizní prohlídce, tak to jen očuchali jestli to těsní a to bylo všechno. Filtry se mění po 20tis km a svíčky prý po 20-30tis km, takže až příště mě čeká menší zainvestování, jinak auto jezdí jako z praku a směs je asi OK, protože mi auto nic nehlásí, ale je pravda, že ten můj motor není tak choulostivej jako ty 75kw... ;)

 

Ještě musím udělat kalkulaci kolik jsem za těch 10tis km ušetřil. Schovávám si všechny účtenky od plynu, takže to můžu zpětně +- dopočítat a vypočítat si, kolik jsem vůči benzínu ušetřil, tak jsem zvědavej, pak dám kdyžtak vědět :)

Odkaz ke komentáři

Dneska provedena nová AUTOKALIBRACE ŘJ LPG.Nově najeté mapy BA a LPG.

Mapy najeté mnou jakožto originálním řidičem danného auta a dle svého jízdního stylu a v otáčkách určených programem ŘJ. plynu.Vše pečlivě s kontrolou POINTŮ přes noťas během jízdy a bez ohledu najetých kilometrů a hlavně času,který mechanici moc nemívají ^_^ :( .Po 45min byl nasbírán potřebný počet POINTŮ do mapy a nechal jsem provést nový výpočet

mapy pro plyn .A hle - mapa zcela jiná.Říkám si-ještě že jsi si vyfotil poslední nastavení na počítači,at se máš kam vrátit do předchozího stavu.

Ale nic takového se nekonalo,protože mapa sedla jak prdel na hrnec a stačilo ji jen vystředit na hodnoty vůči benzínu.Vše měřeno v zátěži přes OBD a regulaci lambdy(volnoběh,jízda atd)

Auto jsem pak projel ve všech režimech zátěže(vytáčení dvojky trojky,defenzivní jízda,ustálená klasika,podtočený kvalt a nakonec 130 na okrsce-krátkodobě a bez rizika k ostatním).

Vše bez problémů vůči mixované směsi vzduch-plyn.Žádný CHECK ENGINE,jak jsem byl zvyklý.

Zítra to odpol.prubnu na dálnici přes tempomat,kde to dělalo předtím největší chaos.

Celkově i s doladěním volnoběhu bez zátěže i se zátěží(klima,světla atd) to zabralo něco přes 2h.

Takže i Magic 2 od Lovtecu se dá vychytat,ale bohužel to chce trpělivost a čas,což je pro mechaniky co montují LPG v 80% nezajímavé a raději vás odbydou větou CHECK neřešte,ten na LPG svítívá často :loool: a nebo si dejte BRC za 30tis.do 14letýho auta. :prcprc:

Prdlajs-jde to vychytat.Je to jen a jen o lidech :palec: -

 

Tento odkaz jsem měl v mém okolí jako alternativu odborníka na Magic 2

 

http://www.lpg.olomouc.cz/aktuality.php

 

Asi ale nebude potřeba-uvidíme. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Takže po měsíci hlasím další pozitivní zkušenost.Provoz po svém seřízení bez CHECK ENGINE.Akorát při akceleraci jsem pociťoval pořád nějakou nedokonalost s pohupováním auta(nedá se říct už cukání).

Ale i přes svíčky Denso a různé úpravy(které pomohly)se mi to pořád nezdálo(asi jsem do toho zabředl až moc).Mechanikům asi z pohledu jejich času věřit nelze(hodně případů co vím)

Takže co jsem vychytal,

-Odstranil jsem si opět jednu věc co byla nastavena v programu a vůbec tam neměla co dělat.Byla to funkce PŘÍVSTŘIKU(ne benzínu),kdy u některých aut se používá i v serii a tak se musí nastavit i u plynu.Jedná se o krátký dovstřik(kraťounký) paliva po hlavní dávce.Já ji měl nastavenou na 1.6 milisekundy a to bylo naprosto špatně,protože toto Octávka po shlédnutí odečtů v programu vůbec nepoužívá.Takže následovalo pro potvrzení zvýšení této dávky na 2ms a hle auto se začalo pohupovat více a dalo by se říct,že už i cukalo při akceleraci na 4kvalt a 2500tis/ot.Po následování odečtu v programu Magicu jsem zjistil,že prodleva dovstřiku je asi jen 0.05ms,což je prakticky nula.

Takže nasledovala deaktivace v programu a testovací jízda.K MÉÉÉMU úspěchu je asi nadobro po problému se kterým jsem bojoval celou dobu co plyn v Octě mám.

Auto jede úplně stejně jak na béééňo,tak na Lacno,Premávajúcí,Gazda(LPG),jak říkají na SK.Nastavení zůstalo úplně stejné jako předtím.

 

Takže nejen BRC,Landi atd, ale i Magic 2 od Lovtecu jede OK.

Akorát nesmíte spoléhat jen na odborniky,kteří vám vyladí auto za 10min na dílně a řeknou,pak se stavte zase po 10 tis.ať vám máme co rozvrtat..... ;) :angry::wallbash::prcprc: Magic 2 je levnější varianta a to tak dělááá. :huh:

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Chci se zeptat (Romix,Konny apod.)

Dneska jsem jen tak pro budoucnost(kdyby náhodou)zkusil studený start na LPG.

Udělal jsem to dle instrukcí, a to zmáčknutím přepínacího tlačítka LPG/BA a jeho přidržením po dobu startu.Auto naskočilo a provedla se světelná hitparáda na přepínači.Říkám si pohoda jde to.

Akce pokračovala vytažením pojistky pal.čerpadla(č.28 v pojistné skříňce 15A) a opětovný start pouze na LPG stejným způsobem.

Efekt se ovšem již nedostavil.Auto chytlo a ihned zdechlo.Pak už jen točilo naprázdno.

Tak se chci zeptat jestli jste někdo zkoušel nouzový start stejným způsobem?(vyjmutá pojistka BA čerpadla).

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Já to taky zkoumal a když to takhle startujes, stejně startujes na BA, až po době přepnutí na plyn což mám nastaveno na 5s se mi to přepne do plynu, bez pojistky jsem to nezkoušel ale hned dnes po práci se na to vrhnu a napíšu ;)

 

Jinak jelikož se ti rozblikal přepínač nebylo náhodou moc chladno? Mě se nerozbliká tak jestli to nehlasilo spíš že není plyn místo startu do plynu :)

 

Tak mi to taky nefunguje, ještě mě napadá odpojit přímo čerpadlo, jak se budu nudit tak to zkusím :D

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Tak jsem trochu pohledal a nakonec jsem to vyčetl přímo z návodu k Magicu.Tady je způsob NOUZOVÉHO STARTU NA LPG.

 

CITACE-

 

Počet nouzových startů přímo na plyn –

Jednotka umožňuje start přímo na LPG (podmínkou je teplota reduktoru > 0°C) 1. Zapnout zapalování.

2. Přepnout na benzín. 3. Vypnout zapalování. 4. Zapnout zapalování. 5. Stlačit a držet tlačítko na přepínači cca 10 sec. Jednotka zapne ventily a přepínač svítí trvale jako při jízdě na plyn. 6. Nastartovat motor. Maximální počet nouzových startů je 50. Tlačítko „Reset“ vynuluje načtený počet nouzových startů.

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

No nedalo mi to.Zkusit jsem to byl,akorát mám problém,že se mi po zapnutí zapalování nerozsvítí přepínač a tudíž mi nejde přepnout jen do benzinu.Přepínač se mi rozvítí až po startu na benzin.

Konny tobě svítí při zapnutém zapalování?

Jinak jsem se bez tohoto kroku nedopracoval k žádnému výsledku-zatím.

 

Odkaz ke komentáři

Ano, me se po zapnuti zapalovani prepinac rozsviti a co mam kamarady a znamy s LPG, tak vsem se taky po zapnuti zapalovani prepinac rozsviti, takze jestli to nemas spatne zapojeny? :O

 

Jednomu znamemu co ma Focuse r.v. 2012, tak tomu se prepinac rozsviti uz pri otevreni ridicovych dveri (LPG ma montovany ve stejnem servise jako ja, takze je to asi vlastnost auta) :D

Odkaz ke komentáři

Mě se přepínač taky zapíná jakmile zapnu zapalování, po chvilce zase vypne, zapíná se relátkem pal. čerpadla, neboli u Focuse svítí po otevření dveří, jelikož Focus po otevření dveří zapíná čerpadlo :) když relé pal. čerpadla nejde, nejede benzín ani LPG, to jsem zkoušel :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

 

Zdarec propanbouchanisti!

 

Tak po odjetí svých Octávkových 10tis.kilometrech na LPG (jinak už asi 250tis.celkově na LPG se dvěma předešlými auty-Š120-60tis.Felicia 180tis )podám nějaké zkušenosti co jsem zaznamenal...................................

.................................................Ale už jsem narazil na lidi na forech i fyzicky, kterým se to povedlo nastavit perfektně a kontrolka motoru je toho důkazem, že nesvítí a předtím i po doladění ano.Samože i za pomoci originál diagnostikyTak si to přeberte.

 

Když tak pak hodím i nějaké foto.

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jednoduše skvělý popis. Forest by řekl že si úplně ten nejvíc nelepší zkoumač problémů :palec:

 

Odkaz ke komentáři

Zdravím zas po nějaké době plynaře, mé druhé auto, Nissan Almera nás zřejmě 8/2016 díky STK opustí, jelikož je dosti zrezlá a už se mi moc nechce to nechávat vyvařit tak asi půjde domů Octavie 2.0 85KW a přidá tedy k mé 1.6 a samozřejmě aby nekazila partu, půjde v co nejbližší době taky přestavět na LPG :) Pokud to dopadne, budu informovat :)

 

Jinak jednašestka slouží jak má, jen spotřeba teď v zimě zase nic moc, ale furt super oproti benzínu, jsem zvědav za kolik se bude jezdit to samé s dvoulitrem :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...