LadikRS Odesláno Srpen 11, 2019 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2019 To by měl být ten konektor. Pokud byl motor teplý, sekundár se nesepne, takže je možné, že ani ta kontrolka hned nevyskočí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Srpen 12, 2019 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2019 Tak to jsem rád, že je to on, protože jsem nic jinýho najít nemohl. O víkendu zkusím odpojit. Musím tak, ať mám kdyžtak k dispozici TDi, kdybych neodjel😀 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KWB Odesláno Prosinec 30, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2019 Co se týče toho škrčícího napínáku při studeném startu, tak to už může být jen důsledek... Ale neřeší příčinu. Než měnit napínák za těžké prachy a vrtat do vaček, tak je dobré první zkusit vyměnit pojistný ventil v držáku olejového filtru. Držák musí dolů a z vnitřní strany je takový malý bazmek, který se musí vytlačit ven. To je ten ventil - VAG# 06A103175. Ventil totiž za chladna neudrží oleje nahoře a pustí ho dole... Proto to pak déle trvá, než se olej dostane k napínáku a hydrám a udělá to tenhle nepěkný zvuk. Dalším řešením je použít starší typ držáku (který je ale úplně stejný) např. z AGU, tam ten ventil má trochu jiné provedení, je na závit, a je trvanlivější... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Prosinec 31, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2019 KWB: to je zajímavá informace. Díky moc za ni. Jen podle tvého kódu nemůžu nic najít. Mohl bys najít přímo odkaz na daný ventil? Edit: Našel jsem jen foto, ale u nás to snad nikdo neprodává... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KWB Odesláno Leden 4, 2020 Sdílet Odesláno Leden 4, 2020 V 31. 12. 2019 at 21:03, shikaree napsal: KWB: to je zajímavá informace. Díky moc za ni. Jen podle tvého kódu nemůžu nic najít. Mohl bys najít přímo odkaz na daný ventil? Edit: Našel jsem jen foto, ale u nás to snad nikdo neprodává... AGU má starší typ šroubouvací - VAG# 077103175B (ve Škodovce již není dostupný, ale dá se sehnat na netu ještě jako nasyslené zásoby, ale v zahraničí) AUM, AUQ, ARZ, ARX atd. - VAG# 06A103175 - Nikdo v eshopech ho v ČR nemá, ale ve Škodovce je furt dostupný, cena je cca. 500,- Kč bez slev. Tenhle typ se musí vytlačit ven, je tam zalisovaný, ale při jemném zahřátí to jde ven pěkně. Při zpětné montáži taky lehce nahřát celý držák a jemně naklepat. Jde to v pohodě. Nevím, proč udělali takovou změnu u těch novějších verzí, ale osobně jsem ještě neviděl AGU, které by trpělo na to chrčení (teda pokud pominu úplně vydřené jezdce na napínáku). Osobně jsem spíš každému radil, at' rychle utíká na vrakoviště a vykostí tam nejbližší AGU. Tam se nemusí nic měnit, a funguje to na první dobrou. Jestli by se do toho kdyžtak někdo pouštěl, tak doporučuju přikoupit ještě těsnění mezi vodní chladič oleje a držák, matici, šrouby M7 a koleno odvětrávání. A samozřejmě těsněni mezi blok a smotný držák. A sání dole, jinak to jde strašně blbě... Těsnění chladiče oleje VAG# 038117070A Těsnění držáku VAG# 06A115441J Šrouby M7 4 ks VAG# N 90704007 Matice chladiče oleje - VAG# 068115723 Koleno odvětrávání - VAG# 06A103213F 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.