Přejít na obsah

Bílé cucky na měrce


Pepa123

Doporučené příspěvky

Zdravim mam 2.0 aqy a když jsem dneska chtěl dolít olej zhrozil jsem se, bíle cucky na měrce a když jsem otevřel víčko tak tam byla halda bíložlutý kaše. Vim, že když je tam drobet emulze tak je to v poho ale tohle byl extrém. :wallbash:

Myslim si, že mam prasklí těsnění

Tak se chci zeptat jestli s tim máte někdo zkušenosti, myslim cenově, časově atd, na co všechno se připravit?

:unsure:

 

Odkaz ke komentáři

Ubylo ti vody popř. přibylo oleje? Rozpal třeba žehličku a kapni z měrky olej na tu žehličku. Pokud to začne bublat, tak je v oleji voda (takový návod jsem se kdysi někde dočetl a zní to i logicky) ;)

 

Ohledně ceny, pokud bude jen fouklé těsnění, tak počítej s cenovkou kolem 2-3tis, pokud bude špatná i hlava, tak asi 5-6tis. Jinak jen výměna těsnění se zvládne za den, s rovnáním popř. nějakou opravou hlavy to bude na několik dní...

Odkaz ke komentáři

Ubylo ti vody popř. přibylo oleje? Rozpal třeba žehličku a kapni z měrky olej na tu žehličku. Pokud to začne bublat, tak je v oleji voda (takový návod jsem se kdysi někde dočetl a zní to i logicky) ;)

 

Ohledně ceny, pokud bude jen fouklé těsnění, tak počítej s cenovkou kolem 2-3tis, pokud bude špatná i hlava, tak asi 5-6tis. Jinak jen výměna těsnění se zvládne za den, s rovnáním popř. nějakou opravou hlavy to bude na několik dní...

Voda neubívá vůbec, dokonce když na ní kouknu tak je čistá, jenom při nastartování je tam taková maličká vrstva pěny, jinak vodu tam mám určitě, ted jsem to zjištoval detailně a jsou tam i kapičky na měrce

A budu dělat jak těsnění tak rozvody.

Jinak nechci sejčkovat ale kdyby byla prdlá hlava tak kde bych mohl sehnat jetou? Mají jí třeba na vrakáčích

Odkaz ke komentáři

"Hodně" je subjektivní pojem. Když jsou velké rozdíly teplot (den-noc) a třeba vlhké počasí (déšť-mlha-hnus) tak mám také zespoda na víčku bílou emulzi. Většinou kontroluji motor při příjezdu a po delší jízdě je víčko suché, když jedu krátkou trasu 20 a méně km, tak se tam emulze objeví, což je způsobeno vysrážením vody a je to normální jev. V tomto případě víčko otřu hadrema je to. Na měrce jsem emulzi - cucky nikdy neměl. Voda mi nemizí a toto je taky hlavní ukazatel - jakmile se začne ztrácet, je malér.

Odkaz ke komentáři

Pepa123:

 

Buď v klidu.Toto je normální.Pokud opravdu nemizí voda z vyrovnávací nádobky tak to neřeš.Já tohle mívám v zimě pravidelně(7let) a pokud jsem jezdil na ethanol,tak i při chladných ránech v létě.V pátek jsem měnil olej,tak vím co jsem utíral z víčka.Byla to přesně bílá emulze s malinkýma kapičkama vody.Jo a pokud jsou opravdu v zimě déletrvající mrazy tak se někdy náznak bíložluté pěny objeví i na měrce oleje asi tak někde v polovině ní.Z oteplením zase zmizí.Přikládám foto z května 2013,kde je sražená voda vidět více díky provozu na ethanol.Dnes již LPG.

post-1545-0-87985500-1417366054_thumb.jpg

post-1545-0-64295100-1417366076_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

S tim víčkem to vím, že je to normální ale ta měrka mě děsí to se mi nestalo nikdy u žádnýho auta.

Na tý měrce to vypdá tak, že dole je ta emulze s olejem a pak v tý půlce a všude kapičky. A s tou měrkou se to nikomu nestalo????

Jinak jezdím tak 2x10km denně, někdy víc, někdy míň. A mám LPG.

Bojím se, že když to nebudu řešit, tak to zadřu a to bych nechtěl :unsure:

 

Odkaz ke komentáři

Podívej jezdíš strašně krátké trasy.Jak jsem psal mě se to objeví někde v místě jak končí to plastové vodítko měrky.U tebe je možné,že to po té měrce steče níž a vypadá to hrozivěji.Zadřít to nezadřeš,protože to by ta sraženina musela mít našedlou barvu a hlavně by ti mizela ta voda.Mám s tím zkušenost ze 120L,kdy jsem měl těsnění pod hlavou v háji.Auto startovalo na dva,tři válce až potom se chytaly zbylé dva.Na 500km jsem dolíval 0.5l vody.

Udělej si výlet a najeď alespoň 100km pohodovou jízdou třeba po dálnici.Pak vše zkontroluj jak to vypadá.

A jestli chceš mít větší jistotu-vyměň před touto akcí olej pokud už má něco za sebou.

 

Jinak by bylo dobrý to vyfotit a hodit nám to sem na omrk tu měrku.

Odkaz ke komentáři

Podívej jezdíš strašně krátké trasy.Jak jsem psal mě se to objeví někde v místě jak končí to plastové vodítko měrky.U tebe je možné,že to po té měrce steče níž a vypadá to hrozivěji.Zadřít to nezadřeš,protože to by ta sraženina musela mít našedlou barvu a hlavně by ti mizela ta voda.Mám s tím zkušenost ze 120L,kdy jsem měl těsnění pod hlavou v háji.Auto startovalo na dva,tři válce až potom se chytaly zbylé dva.Na 500km jsem dolíval 0.5l vody.

Udělej si výlet a najeď alespoň 100km pohodovou jízdou třeba po dálnici.Pak vše zkontroluj jak to vypadá.

A jestli chceš mít větší jistotu-vyměň před touto akcí olej pokud už má něco za sebou.

 

Jinak by bylo dobrý to vyfotit a hodit nám to sem na omrk tu měrku.

Dobře díky za odpověd

 

Zatim jsem s autem nic nedělal tak, kdyby to bylo jak říkáš, bylo by to fajn.

Jinak dnes jsem počítal díly a vychází to na 6600,- bez práce, takže každá zpráva dobrá

 

Nafotil jsem to

post-38974-0-73264400-1417517051_thumb.jpg

post-38974-0-80713800-1417517071_thumb.jpg

post-38974-0-61834100-1417517084_thumb.jpg

post-38974-0-14501300-1417517103_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Pepa123:

 

No té emulze je tam fakt dost,ale opravdu jestli ti nemizí ta voda(dobře to hlídej-kontroluj tu vodu před jízdou pokud je motor studený)

A chci se zeptat: to auto jezdí pořád jen ty krátké cesty?Popřípadě jak dlouho?

Pokud ano tak kup nový olej,filtr,případně nějakej proplachovací olej.Vyměn to a projed to na tu delší trasu.

Pokud se pak objeví stejná situace je něco špatně.

Možná by nebylo špatny shodit i vanu a vyčistit ji.

Odkaz ke komentáři

Pepa123:

 

No té emulze je tam fakt dost,ale opravdu jestli ti nemizí ta voda(dobře to hlídej-kontroluj tu vodu před jízdou pokud je motor studený)

A chci se zeptat: to auto jezdí pořád jen ty krátké cesty?Popřípadě jak dlouho?

Pokud ano tak kup nový olej,filtr,případně nějakej proplachovací olej.Vyměn to a projed to na tu delší trasu.

Pokud se pak objeví stejná situace je něco špatně.

Možná by nebylo špatny shodit i vanu a vyčistit ji.

To máš pravdu, já myslel, že zešílim, když jsem to viděl. Jináč tu vodu kontroluju furt a nestrácí se zatim.

Moje denní jízda je tak 20-30 km, no samozřejmě, že někdy víc, někdy min. Ale dneska jsem najel 100 km skoro v kuse, že se pořádně prohřál motor (před jízdou jsem vyčistil tu měrku) a když jsem to zkontroloval potom tak to bylo v cajku, olej na měrce normálně hnědej.

Ještě mam poznámku: Když otevřu víčko na olej, tak z ní normálně kape průzračná voda(když je teplý motor) jako, když sundáš víko z hrnce.

Odkaz ke komentáři

No vidíš.Jak je chl.kapalina stále OK,tak se tam voda jinak nedostane.

 

Já jezdím denně 28km tam a 28km zpátky a na víčku mám kapky vody už ani nevím od kdy.

Zkrátka je to úděl krátkych tras.Teď mám týden vyměněn olej a kapičky jsou tam furt.A pokud jsem jezdil na ethanol,tak to bylo tak o 50% ještě horší.

Odkaz ke komentáři

No vidíš.Jak je chl.kapalina stále OK,tak se tam voda jinak nedostane.

 

Já jezdím denně 28km tam a 28km zpátky a na víčku mám kapky vody už ani nevím od kdy.

Zkrátka je to úděl krátkych tras.Teď mám týden vyměněn olej a kapičky jsou tam furt.A pokud jsem jezdil na ethanol,tak to bylo tak o 50% ještě horší.

Takže myslíš, že se do ničeho zatím pouštět nemam?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...