Jump to content

Chip pro 1,8 TSI


Recommended Posts

1164_Uvodka_640.jpg

Úpravy Škody Octavie 1,8 TSI od APR
Octavia 1,8 TSI je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor má z výroby značné rezervy, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na APR Stage 1 se dá dostat na 251 koní a 404 Nm viz graf. Pro ty, kterým se to zdá málo je zde i pokročilejší úprava APR Stage 2, která je kalibrovaná pro použití sportovního výfuku, se kterým produkuje 256 koní a 412 Nm. Tato úprava sice na první pohled nepřidává tolik k maximálnímu výkonu, její hlavní cíl je ale výkon ve vyšších otáčkách, kde je nárůst velice výrazný a má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která více přispívá ke sportovnosti.

V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.

Více o úpravě APR stage 1 a 2 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-251hp-404nm-chiptuning-skoda-octavia-3-audi-a3-1-8-tsi-5413.html
APR Stage 1
Graf výkonu:

1161_18_tsi_gen3_mqb_tip_s0_vs_s1_93_cc_

APR Stage 2
Graf výkonu:

1162_18_tsi_gen3_mqb_tip_s0_vs_s2_in_dp_1163_tabulka2.jpg


Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:
1153_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_APR_Stag

Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.



U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení výfuku, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.

Úpravy budou do budoucna obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.

Torque Management


10.1.2015 - V1.0
Vydána úprava pro 1,8 TSI 180hp

- v počáteční fázi je možné, že úprava prozatím nebude určená pro všechny typy řídících jednotek. V případě zájmu nás kontaktujte na: prodej@hothatchshop.cz

Značení APR úprav:
APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem

Hardwarové doplňky:
APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

APR Karbonové sání:
Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček.
1158_intake_mqb_parts_640.jpg

Více o APR karbonovém sání v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

APR Turbo Muffler Delete
APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.
1159_turbo_muffler_delete_mqb_001_640.jp

Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html

Možné problémy spojené s úpravou:
Prozatím nebyly hlášeny žádné problémy s úpravou, takže můžeme nastínít jen obecné věci, které se týkají asi všech úprav:

 

1) Ztráta záruky. Jakmile se udělá motorová úprava, kterou v servise poznají, tak je pravděpodobné, že zákazník příjde o záruku. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli naši zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.

2) U manuální převodovky lze podle stylu jízdy očekávat lehce sníženou životnost spojky.

Vše najdete na http://www.H-H-S.cz

Link to post

500 nm u octavie s dsg7? Na brzde som mal u svojho serioveho auta nameranych 279 nm a vykon 148 kw. Vykon na kole nejakych 105 kw. Hodnoty kt uvadzate co sa tyka vykonu beriem , ale s krut. momentom kt uvadzate je podla mojho nazoru nerealne jazdit. System ASR nestiha ani pri vykone kt. mi namerali . Merania kt . firma uvadza podhodnocuju seriovy motor a to velmi. A dalsia vec: cena 28 000 kč a naladenie cez kabel taktiez prehnana...

Link to post

Je vseobecne zname ze koncernovym motorom Tdi a Tsi su na brzdach merane vykony o 10 - 15 % vyssie ako deklaruje vyrobca . U novej RS 2,0tsi bolo vo viacerych pripadoch namerane cez 240 ps a cez 380nm. Preco audi do Rs3 dava motor 2,0 tsi s 300ps a "len" 380 nm? Myslim ze firma mm racing so svojimy nizsimi vykonmi kt ponuka je doveryhodnejsia. U rs tsi - len 290 ps a 440 nm. Zivotnost bude urcite vyssia ako u APR.

Link to post
  • 3 weeks later...

Caute vsetci mate niekto v aute RaceChip alebo chip od mmracing? Alebo rozmysla niekto o tom? Napr. Marian tu pisal ze na brzde mu namerali 148kw a tusim 278nm. Ma to potom zmysel? Ved navysenie bude pribl. 8kw a pribl. tak isto nm.(podla tabulky na www.racechip) Alebo je to inac?

Link to post

Mam znameho co ma racechip v dvoch renaultoch ( Master, Koleos )a v Nissane pathfinder a chvali si to velmi . Vozil som sa s nim a ked odpojil chip bolo citit ubytok vykonu a krut. momentu. Viem ze je to pripojene medzi riad. jednotku a palivovu rampu. Videl som to aj rozobrane , lebo sa na tom racechipe daju upravovat hodnoty pomocou dvoch potenciometrov. Urcite to nieje pekna krabicka s jednym rezistorom ako ho opisuju na roznych forach. Trebalo by zmerat vykon na brzde a napojit auto na pocitac ktore hodnoty to upravuje.

Link to post

Volal som aj do profituning tak to skusim tam. Je to v KE a co som cital tak maju dobre recenzie. Len som zvedavy ako sa s tym potom bude jazdit ked sa zvysi krutak. Ved to hrabe este aj na 3 4ke. Kolko je podla teba optimum pre dsg7 myslim krutiaci moment.

Link to post

Daj zmerat vykon na brzde pred upravou . Prevodovka vydrzi tak do 380 nm nakolko su tam suche spojky. Ma sice rozne ochrany ale nato by som sa nespoliehal. . Viac ako 20-25% by som nedvihal. Ja mam aktivovany xds a s pretacanim kolies je to lepsie. Ked jazdim fakt sportovo - a to si pri mne sedel tak vypinam asr lebo systemy co brania pretacaniu este viac namahaju vypnutu spojku . sice palim gumy ale setrim spojku. Co tvoj motor? Kolko mas uz najazdene?

Link to post
  • 4 weeks later...

1,8 TSI s DSG jsem zde již měl. Žádný problém nebyl, DSG řadilo pak i líp. Nemuselo tolik podřazovat, kolikrát nechalo stejnej kvalt, protože bylo dost výkonu. Ten chip udělá opravdu hodně, auto pak jede daleko lépe jak seriové RSo. O záruku nikdo z našich zákazníků nepřišel.

Link to post

U 2,0 TSI jsem měl dva případy zákazníků, kterým odešlo turbo (vadná serie, odchází i na seriových autech). Jednomu dokonce odešlo dvakrát během týdne (nedali mu novější revizi turba). Na oba se přijel podívat i někdo z Bolky a nic. Stejné info mam potvrzené i od více zdrojů od dealerů APR z celého světa.

Link to post
  • 3 months later...

Caute vsetci! Takze mam to od pondelka chipnute na cca 250 koni a 340 nm. Pisem az teraz lebo do dnesneho dna som to testoval.Rozdiel je obrovsky. Motor taha ako besny... Prevodovka sa postupne prisposobila a radi menej casto , tak ako pisal kolega s apr. Je lepsia odozva na plynovy pedal a taktiez rychlejsie radi aj v manualnom rezime pakou a taktiez padlami.Spotrebu som neriesil. Zatial je cca okolo 8 l. Zrychlenie je teraz okolo cca 6 sek. Interval vymeny oleja kratim na 10 tis. km.a dam tam este k&n filer

Link to post
  • 2 weeks later...

Zatial 500 km, lebo mi auto stalo ,ale uz budem jazdit ako vzdy . Prevodovka sa prisposobila bez problemou. Chipoval som na 95 okt. Benzinaj skusal. Asi po 200 km som natankoval 100 okt. Benzin a pri otackach 3000-4000 trosku pomalsie toci a le po 4000 do maxima taha nenormalne. Od volnobehu do 3000ot. takisto neskutocny tah. Vyjazdim 100- vku a dam 95 a uvidi sa. Inak odporucam. Taha lepsie ako seriova RS-a

Link to post

Hmm, to zní dobře. Jen mi není úplně jasný výraz "taha nenormalne" Spíše jsi měl na mysli, že tahá normálně? Jinak díky moc za postřeh, vypadá to dobře. Teď ještě aby se podělil o zkušenosti někdo s manuální převodovkou. Pořád se trochu obávám, aby to převodovka vydržela, viz. předchozí zkazky o dimenzovanosti na 250 nm...

Link to post

Takze taha normalne. Oproti serii je to obrovska zmena k lepsiemu. Z miesta sa rozbieha na 2- ke krasne plynule. Nepocitujem ziadny preklz spojok. Pruzne zrychlenie ozaj lepsie ako rs-a. Myslym ze vykon este nieje na hrane a ani krut. Moment. Prevodovka dsg ma rozne ochrany a zivotnost spojok je okolo 150 tis.km+- takze asi nieje co riesit. Odporucam vsetkym majitelom 1,8 tsi

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...