Jump to content

Chip pro 1,8 TSI


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

A tú prevodovku Ti ladil Profituning? Lebo ja som s nimi komunikoval niekedy v októbri a dsg 7 nevedeli... Vieš mi prosím popísať, či sa zmenilo správanie prevodovky čo sa týka jemnosti radenia? Hlavne keď to máš v manuálom režime, netrhá to pri preraďovaní "pod plynom"?

Link to comment

Prevodovku ladili v profituningu a pravda je taka, ze motory s dsg7 nechcu robit. Dsg6 je ina kava.Moju poslednu upravu mali dat na stranku a doteraz tam nieje a myslim ze ani nebude.Ja som v poprade pri kazdej uprave stravil neskutocne hodiny.Bol som upravovat uz 4 krat a este raz idem. Budem este menit turbo za vecsie. Ciel je dostat vykon nad 320 ps, co je realne. Stale je problem prelomenie prevodovky. Nechcela komunikovat po upravach softu s motorom, nechcela zobrat zvyseny kr. moment , hadzala mi motor do nudzoveho rezimu atd. Dokazali to vsetko prelomit a vysledok je fantasticky. Radi super vo vsetkych rezimoch.

Link to comment
  • 8 months later...

Po dlhom case pridavam dalsiu skusenost s chipom na 1,8 tsi s dsg 7. Do auta som nainstaloval  vykonnejsie turbo IS 20 IHI kt. zdvihlo vykon na 316 ps

891CD90A-5CEB-4944-9CBE-09A597EE6C52.jpeg

88903898-091B-46D9-9A6E-4E37116AFAE4.jpeg

Zdaleka to nieje koniec? finalny vykon 336 ps a 407 nm uz asi 5000 km najazdenych a stale povodne spojky v prevodovke . Momentalne mam najazdene 98500 km

85B0F041-778F-4018-A471-2AD1E58D0A35.jpeg

Zvazujem priblizit sa k vykonu 400 ps nakolko v spanielsku je upraveny jeden leon 1,8 tsi Fr na 360ps kt. dom dosiahol taktiez na valcovej brzde ale pri krut. momente 440nm to uz bolo pre prevodovku myslim ze nezvladnutelne. Cakam ze sa uz kazdu chvilu rozsype.neupravene vydrzia cca 150 000 km. Potom uz  vymenim za carbon kevlarove a .

Link to comment
  • 4 weeks later...

Zdarec, zajímalo by mě jak se ten motor chová při klidné jízdě, jestli je to totálně hluché do 2,5tis jak je vidět z grafu? Vždycky je problém u většího turba že jsou tam pak ty prodlevy jak blázen. Je to hodně poznat od sériového turba?  Originální pak zas nedá tolik nahoře, takže většinou po 4,5tis klesá krouťák.. Mám taky čipnuto od Profituningu a už mě zase láká posunout ten výkon dál. Akorát já bych asi šel jinou cestou, mám Leona FR kterého bych prodal a koupil Cupru která má v základu 300k. Jenom čipem jde na 380-400k. 

Link to comment
  • 3 years later...
  • 1 month later...

Proč by to jako nemělo mít smysl ? 

Tak buď máš zájem o nějaké kw navíc, nebo ne. To že má auto najeto 150tKm je naprosto irelevantní údaj, kdaždej seriózní úpravce si auto před úpravou v rámci možností zkontroluje v jakém je zhruba stavu.. 

Link to comment
  • 10 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
V 12. 9. 2018 at 21:31, Marian 1 8 tsi dsg napsal:

Po dlhom case pridavam dalsiu skusenost s chipom na 1,8 tsi s dsg 7. Do auta som nainstaloval  vykonnejsie turbo IS 20 IHI kt. zdvihlo vykon na 316 ps

891CD90A-5CEB-4944-9CBE-09A597EE6C52.jpeg

88903898-091B-46D9-9A6E-4E37116AFAE4.jpeg

Zdaleka to nieje koniec? finalny vykon 336 ps a 407 nm uz asi 5000 km najazdenych a stale povodne spojky v prevodovke . Momentalne mam najazdene 98500 km

85B0F041-778F-4018-A471-2AD1E58D0A35.jpeg

Zvazujem priblizit sa k vykonu 400 ps nakolko v spanielsku je upraveny jeden leon 1,8 tsi Fr na 360ps kt. dom dosiahol taktiez na valcovej brzde ale pri krut. momente 440nm to uz bolo pre prevodovku myslim ze nezvladnutelne. Cakam ze sa uz kazdu chvilu rozsype.neupravene vydrzia cca 150 000 km. Potom uz  vymenim za carbon kevlarove a . Pokud hledáte spolehlivé online kasino, doporučuji navštívit. Tato stránka nabízí široký výběr her, zejména výherních automatů, které https://mostbett-cz.com/ vás určitě zaujmou. Rozhraní je uživatelsky přívětivé a snadno se v něm orientuje. Pokud chcete zažít skvělou zábavu a kvalitní herní zážitek, určitě byste tuto stránku měli vyzkoušet.

To je zajímavé, o tom jsem ještě nikdy neslyšel. To je super.

Link to comment
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...