Jump to content

Protihluková či protitepelná izolace kapoty


KaJe

Recommended Posts

Po těch letech mám na své OI již celkem dost rozškubanou a rozkousanou tu deku na spodku kapoty, nyní je už i prověšená a leží na motoru, a tak přemýšlím jestli jí vyhodit bez náhrady nebo tam něco zase dát. Jaké jsou Vaše zkušenosti když na autě není?

Myslím si, že z pohledu hluku je to celkem jedno pro posádku auta a je tam spíše jen na vnější hluk auta, ale nevím s tím teplem, jestli se nebude moc zahřívat kapota nebo naopak moc rychle chladnout motor. Co vy na to?

Link to comment

Díky za názor. Já ho včera sundal, že ho pořádně omrknu zevnitř, no nic moc hezký není. Dnes jsem ujel asi tak 100 km a fakt jsem se na zvuk motoru soustředil co jsem mohl, i manželce jsem řekl, ať se na to soustředí, ale rozdíl v hlučnosti jsme nějak nezjistili. Ten můj motor 2.0 asi není tak moc hlučný jak TDi. Ale ta kapota vypadá fakt divně. Pořádně jí umyji a pak uvidím, jestli tam něco jen nalepím do těch prostor, nějakou izolaci, nebo se někde poohlédnu po nové či jiné origo izolaci, ale vůbec nevím kolik stojí nová, nikde to nemůžu na netu najít.

 

post-45-0-78078100-1423050694_thumb.jpg

post-45-0-40435400-1423050708_thumb.jpg

Link to comment

U benzínu je ta izolace podle mě k ničemu. Sám ji nemám a že by byl motor nějak hlučný bych neřekl. Nafta je přeci o dost hlučnější než benzín, tak tam to asi poznat půjde, ale u benzínu to podle mě nemá smysl. I když jsem sundal plastový kryt z motoru, tak byla hlučnost pořád stejná... :)

Link to comment

Ten tapec kapoty se dal před nějakým časem zánovní pořídit kolem 400kč + nové příchytky (původní většinou při demontu zařvaly). Nový tapec nevím, ale druhovýroba asi nebude (nevyplatí se) a origo bude za tisíce.

 

Vycpaný dekl motoru - ten molitan se mi postupně úplně rozsypal na padrť (nějak asi letama degradoval jak ty rozložitelný igelitky), tak jsem ho byl nucen sundat úplně (zůstal jen plastový kryt). Zatím bez náhrady - zánovní se mi nedaří sehnat, druhovýroba není (opět kvůli rentabilnosti výroby) a origo za x tisíc jsem se nezbláznil...Hlučnost je asi opravdu větší.

 

 

Edited by borlan
Link to comment

Díky za názor. Já ho včera sundal, že ho pořádně omrknu zevnitř, no nic moc hezký není. Dnes jsem ujel asi tak 100 km a fakt jsem se na zvuk motoru soustředil co jsem mohl, i manželce jsem řekl, ať se na to soustředí, ale rozdíl v hlučnosti jsme nějak nezjistili. Ten můj motor 2.0 asi není tak moc hlučný jak TDi. Ale ta kapota vypadá fakt divně. Pořádně jí umyji a pak uvidím, jestli tam něco jen nalepím do těch prostor, nějakou izolaci, nebo se někde poohlédnu po nové či jiné origo izolaci, ale vůbec nevím kolik stojí nová, nikde to nemůžu na netu najít.

 

 

:palec: 712Kc.

 

link: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0863831b-protihlukove-tlumeni-motoru-oe-12669.html

Link to comment
  • 1 year later...

Pokud by nekdo nechtel vracet originalni dil, tak pro inspiraci, ja budu na kapotu davat:

 

spodni vrstva: StP Anticor S

vrchni vrstva: Gladen Aero Wave
Cenove to vyjde zhruba na 1200 Kc (s tim ze zrejme zbydou nejake drobne odrezky ktere pak lze pouzit jinde) a zvyseni hmotnosti zhruba +2,7-3 kg. Funkcne by to samozrejme melo byt uplne jinde jak ten "chlupaty dekl" :)
Link to comment
  • 3 years later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...