Přejít na obsah

Výběr kompresoru na pneu


Doporučené příspěvky

No neni to kravina.V momente kdy tam neni kompresor, tak tam neni ani chladivo a tim padem se nejedna o nebezpecny odpad a nejsou povinni to brat.Ja to odvezl na sberak k Sazce a tam berou vse.Je to primo jejich sidlo.

Odkaz ke komentáři

Mně je to fuck, vymontujte si z toho, co chcete. Mám tu starou Calex (myslím 175 R) a novější myslím Zanussi malou, vydržela jen 3 roky.

Já to tu pak hodím na sídlišti do přistaveného velkoobjemového kontejneru. A jen tak mimochodem, chladivo tam není, protože vyteklo. To je taky důvod, proč jsem koupila novou lednici.

Jestli to ve sběru vzít nechtějí, tak je to padlý na hlavu a nikdo se nemůže divit, že to lidi vozí do lesa.

Odkaz ke komentáři

S tou přísností ve sběrných dvorech je to asi jak kde. V prosinci jsem do sběrného dvoru ve Vyškově vezl starý mražák, 2 ledničky a 2 pračky a borec mi jen řekl kam to mám dát a ani ho nezajímalo jestli jsou zařízení kompletní, takže kdybych si vzal motory a kompresory, tak se asi nic nestane :D . Jinak si stejně myslím, že tam to ekologicky likvidujou tak, že kleštěma odstřihnou trubičky od kompresoru, počkají až vysyčí chladivo a pak to dál demontují :D

 

petr07: odlučovač oleje není potřeba řešit, jelikož pokud je kompresor v pořádku a je skladovanej v poloze v jaké má být, tak z něj olej neuniká. Při foukání z něj můžou vycházet jen lehké olejové výpary, ale to při foukání pneumatik vůbec nevadí. Já mám např. po pár letech používání mastný vnitřek hadice jen asi 10cm od výstupu z kompresoru, zbytek hadice je OK ;) . Kamarád dřív používal kompresor z ledničky na foukání bečky s pivem a nikdo si nestěžoval. Po čase mu kompresor klekl, tak si pořídil bezolejový kompresor na 230V a ten taky funguje dobře ;)

Odkaz ke komentáři

Konny : Ne motory a kompresory,malé domácí chlazení používá hermetický motorkompresor.Jde o uzavřený okruh,kde proudí chladivo spolu s olejem.To,že kompresor po čase klekne je tím,že se prostě vyhází časem olej a kompresor se zadře.V pneumatice ten olej asi opravdu nevadí,ale v pivu bych to asi nedal.Ještě,když jsem s chlazením začínal,několik kompresorů jsem viděl rozebraných a do piva bych si to fakt nefoukl.

Odkaz ke komentáři

patr07: Ano, pokud je kompresor vychozenej, tak začne plivat hodně olej a po čase se zadře, ale pokud je dobrej, tak olej neplive žádný olej (odchází z něj max. olejový výpary) a v tomto případě se dá i ta bečka nafoukat :D . Je jasný, že to není ideální, ale pořád lepší, než to foukat ručně pumpou :D . Na foukání pneumatik je tento kompresor ideální, tak se nějaký olej nemusí vůbec řešit ;)

Odkaz ke komentáři

Také jsem měl z ledničky, ale nebylo to nic moc. Jediná výhoda byla, že byl tichoučkej, to bylo super. Ale s tím Woodstarem se fouká fakt pěkně, celkem je i přesný ten měřák na té pistoli, hadice dost dlouhá (když dám kompresor před auto, tak došáhnu i na zadní kola), plus ta ofukovací tryska se také hodí. Má i hák na zavěšení, tak ho mám pověšen na ponku z boku. Na také to domácí foukání super.

Odkaz ke komentáři

Jako ten kompresor z ledničky je sice zajímavý nápad a určitě funkční, ale chci spíše nějaké oem řešení.

S tím kompresorem bych si musel vyhrát, vymyslet zapojení a určitě to nebude mít ani pořádné krytí.

Takže zvažuji ten origo - za předpokladu, že nafouká o něco víc než 3 Bary, tak abych s ním mohl auto nachystat třeba na dovolenou.

Jinak potom něco z těch kompresorů co tady byly zmíněny.

Ještě tento mi přijde zajímavý: http://kompresory.heureka.cz/black-decker-asi-500/specifikace/#section

akorát jestli spíš ta aku a display nejsou zbytečná kurvítka.

Odkaz ke komentáři

Neváhej :-)

Na takový to běžný dofouknutí pneumatik, nebo třeba volejbalovýho míče, nebo vyfoukání něčeho odněkud to bohatě stačí, je lehkej a dá se vozit v kufru. Mám zkušenost, že při foukání je lepší mít nastartováno. Má dost velkou spotřebu a při nastartovaným motoru samozřejmě běží rychleji. Ale to platí pro všechny kompresorky napájené z akumulátoru auta.

Odkaz ke komentáři

Já právě potřebuju něco, kde navolím tlak a ono se to nafoukne a vypne :). Takhle jsem zvyklá foukat na Shellce, co má digitální foukadlo.

A jestli to trvá 10 sekund, nebo dvě minuty, to je mi opravdu jedno.

Na dofukování jízdního kola mám nožní pumpu, takže tam to používat asi nebudu.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...