Přejít na obsah

Výběr kompresoru na pneu


Doporučené příspěvky

No neni to kravina.V momente kdy tam neni kompresor, tak tam neni ani chladivo a tim padem se nejedna o nebezpecny odpad a nejsou povinni to brat.Ja to odvezl na sberak k Sazce a tam berou vse.Je to primo jejich sidlo.

Odkaz ke komentáři

Mně je to fuck, vymontujte si z toho, co chcete. Mám tu starou Calex (myslím 175 R) a novější myslím Zanussi malou, vydržela jen 3 roky.

Já to tu pak hodím na sídlišti do přistaveného velkoobjemového kontejneru. A jen tak mimochodem, chladivo tam není, protože vyteklo. To je taky důvod, proč jsem koupila novou lednici.

Jestli to ve sběru vzít nechtějí, tak je to padlý na hlavu a nikdo se nemůže divit, že to lidi vozí do lesa.

Odkaz ke komentáři

S tou přísností ve sběrných dvorech je to asi jak kde. V prosinci jsem do sběrného dvoru ve Vyškově vezl starý mražák, 2 ledničky a 2 pračky a borec mi jen řekl kam to mám dát a ani ho nezajímalo jestli jsou zařízení kompletní, takže kdybych si vzal motory a kompresory, tak se asi nic nestane :D . Jinak si stejně myslím, že tam to ekologicky likvidujou tak, že kleštěma odstřihnou trubičky od kompresoru, počkají až vysyčí chladivo a pak to dál demontují :D

 

petr07: odlučovač oleje není potřeba řešit, jelikož pokud je kompresor v pořádku a je skladovanej v poloze v jaké má být, tak z něj olej neuniká. Při foukání z něj můžou vycházet jen lehké olejové výpary, ale to při foukání pneumatik vůbec nevadí. Já mám např. po pár letech používání mastný vnitřek hadice jen asi 10cm od výstupu z kompresoru, zbytek hadice je OK ;) . Kamarád dřív používal kompresor z ledničky na foukání bečky s pivem a nikdo si nestěžoval. Po čase mu kompresor klekl, tak si pořídil bezolejový kompresor na 230V a ten taky funguje dobře ;)

Odkaz ke komentáři

Konny : Ne motory a kompresory,malé domácí chlazení používá hermetický motorkompresor.Jde o uzavřený okruh,kde proudí chladivo spolu s olejem.To,že kompresor po čase klekne je tím,že se prostě vyhází časem olej a kompresor se zadře.V pneumatice ten olej asi opravdu nevadí,ale v pivu bych to asi nedal.Ještě,když jsem s chlazením začínal,několik kompresorů jsem viděl rozebraných a do piva bych si to fakt nefoukl.

Odkaz ke komentáři

patr07: Ano, pokud je kompresor vychozenej, tak začne plivat hodně olej a po čase se zadře, ale pokud je dobrej, tak olej neplive žádný olej (odchází z něj max. olejový výpary) a v tomto případě se dá i ta bečka nafoukat :D . Je jasný, že to není ideální, ale pořád lepší, než to foukat ručně pumpou :D . Na foukání pneumatik je tento kompresor ideální, tak se nějaký olej nemusí vůbec řešit ;)

Odkaz ke komentáři

Také jsem měl z ledničky, ale nebylo to nic moc. Jediná výhoda byla, že byl tichoučkej, to bylo super. Ale s tím Woodstarem se fouká fakt pěkně, celkem je i přesný ten měřák na té pistoli, hadice dost dlouhá (když dám kompresor před auto, tak došáhnu i na zadní kola), plus ta ofukovací tryska se také hodí. Má i hák na zavěšení, tak ho mám pověšen na ponku z boku. Na také to domácí foukání super.

Odkaz ke komentáři

Jako ten kompresor z ledničky je sice zajímavý nápad a určitě funkční, ale chci spíše nějaké oem řešení.

S tím kompresorem bych si musel vyhrát, vymyslet zapojení a určitě to nebude mít ani pořádné krytí.

Takže zvažuji ten origo - za předpokladu, že nafouká o něco víc než 3 Bary, tak abych s ním mohl auto nachystat třeba na dovolenou.

Jinak potom něco z těch kompresorů co tady byly zmíněny.

Ještě tento mi přijde zajímavý: http://kompresory.heureka.cz/black-decker-asi-500/specifikace/#section

akorát jestli spíš ta aku a display nejsou zbytečná kurvítka.

Odkaz ke komentáři

Neváhej :-)

Na takový to běžný dofouknutí pneumatik, nebo třeba volejbalovýho míče, nebo vyfoukání něčeho odněkud to bohatě stačí, je lehkej a dá se vozit v kufru. Mám zkušenost, že při foukání je lepší mít nastartováno. Má dost velkou spotřebu a při nastartovaným motoru samozřejmě běží rychleji. Ale to platí pro všechny kompresorky napájené z akumulátoru auta.

Odkaz ke komentáři

Já právě potřebuju něco, kde navolím tlak a ono se to nafoukne a vypne :). Takhle jsem zvyklá foukat na Shellce, co má digitální foukadlo.

A jestli to trvá 10 sekund, nebo dvě minuty, to je mi opravdu jedno.

Na dofukování jízdního kola mám nožní pumpu, takže tam to používat asi nebudu.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...