Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

Vsetko naj do Noveho roku Vam vsetkym prajem! Mam precitane vsetky prispevky ohladom motorov 1,8 tsi. Vedel som do coho idem a aj napriek tomu som sa rozhodol kupit octu s tymto motorom a nie rs- u. Mam sice m. r. 2013 cize trosku inak by mal ten motor byt zvladnuty. Napriek tomu sa chcem opytat: riesili ste uz aj CJSA s nejakym problemom s rozvodami alebo ubytkom oleja?Pripadne kedy menit rozvody? Mam 74 000 km.

Odkaz ke komentáři

Vsetko naj do Noveho roku Vam vsetkym prajem! Mam precitane vsetky prispevky ohladom motorov 1,8 tsi. Vedel som do coho idem a aj napriek tomu som sa rozhodol kupit octu s tymto motorom a nie rs- u. Mam sice m. r. 2013 cize trosku inak by mal ten motor byt zvladnuty. Napriek tomu sa chcem opytat: riesili ste uz aj CJSA s nejakym problemom s rozvodami alebo ubytkom oleja?Pripadne kedy menit rozvody? Mam 74 000 km.

kamarád má 2011 2.0 TSI RS a olej mu to žere taky, takže i 2.0 TSI jsou křápy... a to olej měnil po 15000km.

 

a co se týče tvé nové generace, těžko říct.

Odkaz ke komentáři

ja tvrdím že 15tkm na olej je pre tieto turbo-priamovstreky s doku*venými krúžkami veľa.. po 10tkm je olej u priamovstreku na odpis, už len veľmi slabo plní svoje čistiace schopnosti a hlavne schopnosti zabraňovať usadzovaniu bordelu a udržať karbón vo vznose.

15tkm by som tam olej nechal jedine v prípade, že ten motor jazdí veľmi často a prevažne dlhé trasy a minimum krátkych..

 

..na 2.0TSI mám odkrútených už blízko k 150tkm a motor olej vôbec nežerie..

 

P.S a o vzťahu štýlu a spôsobu jazdenia a tohoto fenoménu zakarbonovania a zapečenia krúžkov.. som už tušim v niektorom vlákne na fóre písal, nebudem to opakovať.

Odkaz ke komentáři

Jasan, jak prověřím stav hladiny oleje na začátku a na konci jízdy, dám vědět. Ohledně té zakarbonované svíčky, jsem upravil svůj první komentář, ale pro přehled to uvedu zde, trochu podrobněji.

Šlo o to, že jsem měl poruchu na motoru a jak je vidět z obrázku nešla svíčka, po výměně svíček (měli najeto 13k-nevím jestli je to hodně nebo málo) jede vše jak má. Nemám vag, tak nevím co to způsobilo. Už mám najeto 150km a svíčky byly před i po bez karbonu. Takže moje obava ze žravosti oleje přes válec se nepotvrdila, nebo to aspoň není vidět, a tak musím hledat jinde.

post-45603-0-71337900-1483525136_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Kluci, já nechci rýpat, ale zkuste před zveřejněním vymyslet něco lepšího. Myslíte, že když svíčka nepálí z jakéhokoli důvodu včetně cívky, že bude vypadat jak na uvedené fotce? A co ty závity, třeba na čtvrté?

 

Co se pokazilo a proč zjistíte až to bude u vás.

 

Klíďo to smažte nebo přesunte.

Odkaz ke komentáři

Nějak ti nerozumim... Asi si lepší než já, že si schopný vyřešit a diagnostikovat tento problém podle jedné fotky... S klientem je Jura ve spojení a uděláme max pro to aby se ten problém vyřešil

..

 

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Určitě nejsem lepší. Ale někdy je lepší nevysvětlovat za každou cenu, někdy je to kontraproduktivní ...

Jak jsem řekl, konkretní auto a jeho problém budete moci posoudit až přijede k vám. A to že se k tomu stavíte čelem a klienti sice můžou remcat ale nakonec napíšou kladné recenze, to vám samozřejmě dává body +.

 

Odkaz ke komentáři

Tome určitě se na to přijde, každopádně kdyby měla vydržet svíčka jen 13 tisíc to by už byl poslední hřebík do rakve CDAA, ne pokud je vše v pořádku tak svíčky se mění preventivně v 85.000km dle předpisu škodovky. ( mám výměnu i v servisce v těchto kilometrech).

Odkaz ke komentáři

Zdravím,
našel by se někdo kolem Ostravy kdo se zabývá opravama těchto motorů / má k dispozici přípravky na demontáž řetězu? Přesněji, potřebuju dát rozvodový řetěz tak jak má být na značky. Předchozí majitel někde na koleně nechal vyměnit řetěz a evidentně to dělali bez přípravků a nejspíš se o zub netrefili. Jede to ale žere 10 l a občas se na Dotu zobrazí hláška "do servisu!"

Děkuji za odezvy :palec:

Odkaz ke komentáři

Nene, koupil jsem to od jednoho policajta z Pardubic, majitel mi tvrdil že je tam vyměněný vypínák i řetěz ale pořád se z motoru po ohřátí oleje nad 65°C ozývá při rozjezdu rachot který ztichne od cca. 1800 ot. takže je něco špatně. Dal jsem to na doporučení kamaráda do servisu k p. Jančovi ale ten bohužel nesehnal přípravky na demontáž rozvodu ale podle diagnostiky je to prý skutečně posunuté a ten rachot typuje na nějaký jiný zbývající nevyměněný řetěz.
Škoda servis bych volil až jako poslední řešení.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

je mozne zverejnit informaciu ohladom opravy, na ako dlho to asi s tou opravou vidite a ci je to v rozsahu rozborky motora. Robite to prednostne, alebo budem  zaradeny do poradovnika?

 

cize radovo tyzdne az mesiace cakania.

 

 

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

ok. posledne merianie ukazalo na ryske stred:

 

hned na to dve jazdy... 2x 400km. cez republiku a naspatek. nasledne meranie,..ryska na minime. doliate 0,5 litra, ryska opat na strede.

 

jazdy pred tym boli do 40km.( dochadzanie do prace, nakupy v inom meste) , kazde jedno meranie ukazalo ubytok. Zavislost spotreby oleja na dlzke trasy som nezaznamenal.

 

 

Odkaz ke komentáři

treba napsat alespon na kecalka nabo do sms,mailu mam problem abych se nemusel pokoutne dohledavat co kdo,kde či kdy ma pro lem ?

zatim kazdy takto komunikuje ale k veci.

jezdi se jen tyto dlouhe trasy? nebo se to projevuje jen na techto delsich trasach?

na motoru jsou i dalsi faktory (ktere momentalne testujem ) ktere se primo netykaji opravy tak proto potrebujem presne info.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník

no neviem ako sa mam teraz k tomu postavit. moja informacia o spotrebe oleja tu uz zaznela 11.dec., s reakciou od Dadu s tym, ze mam este sledovat a v pripade, ze to bude zle, ze sa mam ozvat. Vraj mas na to nejake riesenie. Bol som v tom, ze sa bavime o konkretnom rieseni, ktore ste nechceli zverejnit. Tak som to doteraz chapal. Ale aby sme sa nebavili ako v materskej skolke, kto co kedy povedal.

 

Ak som to dobre pochopil, z Tvojej strany je teraz dolezita informacia, kedy to zerie olej. No, lenze moja prevadzka vozidla je kombinacia dlhych a kratkych tras. Dva dni po sebe jazdim styri 15km jazdy ( studene starty) a hned na to urobim 100km v jednej jazde. co je dokopy 160km. A v tychto kilometroch je aj "teply" aj studeny start. No bohuzial dokopy stale len 160km, co pri aktualnej spotrebe oleja na ryske ani nezbadam. Takze je vcelku nemozne, zistit, ci ma unik oleja na svedomi studeny start, ci jazda so zohriatym motorom.

 

kazdopadne plati, ze poslednych 800km boli dlhe jazdy (2x400km) a oleja to spapkalo 0,5litra

 

PS: je tu na opravu motorov 1,8TSI zriadena tema, nevidim dovod robit nieco potajomky aby o tom nevedeli iní. Mas vela spokojnych zakaznikov. Bohuzial moj pripad je iny .

Chcem to doriesit a mozno prave informacia o tom, ako sledovat olej a ako v pripade dalsieho riesenia sledovat sportrebu oleja a venovat pozornost prave kratkym , ci dlhym jazdam , moze byt napomocna a moze urychlit veci v buducnosti.

Odkaz ke komentáři

Ahojte,

 

oprava bola robena pri cca 149k km, spotreba pred go cca 2.5l / 1000km.

Auto pri akceleracii cukalo, pravdepodobne koli utopenym svieckam.

 

Po oprave auto prestalo cukat. Podla rad som jazdil v zabehu radsej dlhsie trate, nevytacal atd..

Cize, aj ked to mam do prace 2.5km, tak som si radsej jazdil sem a tam aby som pravil aspon tych 10km a zohrial motor.

Stav oleja po go bol nieco viac cez MAX rysku (dost nakkt sa to odcita, neviem kto vymyslel tento super sposob), odvtedy nabehanych cca 1500km - mix kratkych a dlhsich trati.

po tychto 1500km mam hladinu oleja trosku pod MAX, cize spotreba je na tych 1500km cca 0.1 - 0.2l, co mi vychadza cca 1L na 15k km.

vtedy uz by som aj tak menil olej nakompletku, cize neriesim dolievanie.

 

Ja nabeham rocne strasne malo cca tak 6k km, takze u mna bude tak trosku problem sledovat ten priebeh.

 

P

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...