p2p 25 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Pro prehlednost davam seznam aut co se opravovali a jsou zdokumentovane na foru: V pripade nejakeho dotazu, klidne se ozvete tel:774 848 893 rad Vam pomuzu... 1. SUPERB TSI MR 2009 2. O2 TSI FL 3. YETI TSI 4. O2 TSI FL 4x4 5. O2 TSI FL DSG 6. SEAT TSI 7. O2 TSI FL 8. O2 TSI 4x4 FL 9. YETI 4x4 10. O2 TSI FL COMBI 11 O2 TSI FL COMBI 11. Motor TSI 12. O2 TSI FL 13. Sup 2 TSI 14. Yeti TSI 15. Sup 2 TSI 16. O2 TSI DSG 17. O2 FL 4x4 18. O2 SCOUT 4x4 19. YETI 4x4x4 20. Yeti TSI 21. SUP 2 22.. 44 Uz neprispivam fotkama.... Kontakt na mne 774848893 A mezi nima dalsi auta na rozvody, plataky (samostatne motory), male tlaky oleje atd... Dale prosim, berte ze je to muj konicek, zajimam se o problematiku TSI dlouhodobe, ale nezivi mne to... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aby se i oko laika potesilo :), budu sem reportovat opravu motoru, co basti olej tempem 1.5 L na 1000 km v 6-letem SUPu II. Asi jak vsichni, vite v motorech 1.8 TSI CDAA a CDAB tj. ve FL O 2 a SUP II atd... MR 09 az MR 11 pri najezdu cca 70.000 km vic, se skokove zvedne spotreba oleje az na zavratne 2,0 L na 1000 km. Po domluve s majitelem, pujde o vymenu krouzku, PCV, new rozvodu atd.... Popripade, az se to rozdela, se uvidi co a jak.... Zatim nejake foto... Po vyndani pistu chci zmerit vule vsech old krouzku a ovalitu valce. Podle mozneho opotrebeni, bud vymenime jenom kruhy nebo v pripade horsiho nalezu celou sadu pistu a ojnic. Tak snad to bude prvni varianta (levnejsi)... Foto z demontaze... 0 Quote Link to post
kejml 2 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Nestraš mě! Mám 95 a z toho 20 na K. 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Basteni oleje nema nic spolecneho s hyd. napinakem... A aby si nemel strach :) tak na moji tsi BZB K-ovy napinak, mam vytahany retez na 4 zoubku po 60 tkm... tj ceka mne kompletni vymena rozvodu... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 tyhle ročníky sou šílený, uvidíme co udělá ten můj, který by udájně tyhle problémy mít už neměl :D Kdyby si vzal 3.6, tak tohle neřeší :D 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 12, 2015 Author Share Posted June 12, 2015 Majitel to auto ma 3 mesice... Vzal ho z duvou kompletni historie servisu v autorizovanem servisu... Old majitel ale o zadne vetsi spotrebe oleje samo nevedel... Jak jinak ze... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Tak klint mel taky 2011 a zaclo mu to zrat. Tak to prodal do aaacek... Ma papir od skodovky ze auto je v norme... 0 Quote Link to post
deli 2 Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Basteni oleje nema nic spolecneho s hyd. napinakem... A aby si nemel strach :) tak na moji tsi BZB K-ovy napinak, mam vytahany retez na 4 zoubku po 60 tkm... tj ceka mne kompletni vymena rozvodu... Jak jsi zjistil, že napínák je v takovéto poloze? Demontoval jsi k tomu ten plechový kryt rozvodu? 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Je tam otvor, vyloupnes ho a kouknes... 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 Tak dalsi pokracovani opravy basteni oleje... Dneska sundane turbo, vyfuk, sani, rozvody hlava a viko vacek... a hafo serepeticek okolo... :D :D :D PS: vsimete si chybejiciho sitka na pomocnem drzaku vacek... byla na to svolavacka a jak v autorizovanem servise pred rokem delali rozvody, tak se na to vysrali... a dalsi zjisteni je ze autorizovany servis vymenil pri rozvodech jenom jednu kluznou listu... Nevim co si o tom mam myslet... Stoji cca 200 Kc... :( 0 Quote Link to post
motoosman 4 Posted June 15, 2015 Share Posted June 15, 2015 Tak koukni i na ty plastový sítka na vyvažovacích hřídelích. Jestli nejsou spečený. 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 15, 2015 Author Share Posted June 15, 2015 No uvazuju o tom, ale to musi odsouhlasit majitel...To by znamenalo kompletni vyndani motoru a nevim jestli do toho pujde... mne by to lakalo staci sundat retez a povolit dva srouby... 0 Quote Link to post
mk999 0 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Super clanok, ako laik (a majitel 1,8TSI) len cumim a davam klobuk dole. Podarilo sa ti zohnat nove kruzky? Na nejakom fore som cital, ze na CDAA existuje iba nova opravna sada vcitane piestov a ojnic, pretoze boli upravene rozmery kruzkov. 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 krouzky na cdaa se daji koupit... 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 Dneska nebylo tolik casu, ale sundala se vana, plastovy labyrint (zpetny ventil byl OK), olejove cerpadlo a retez a pokus o sundani vany motoru horni dil... ale vzikl problem. Dle DP sundani jenom 14 sroubku a mel jit dolu... Chyba ... sroubku je 13 ale stejne nesla dolu... Trochu paceni , laborovani a potom jsme se rozhodli skusit sundat ten horni kryt na mem starem motoru... No co, zapomeli napsat v DP ze od strany prevodovky jsou dalsi 2 sroubky... tj sundat prevodovku... proste Pi...u ke zdi... zdrzeni , ale povede se to... Kdyz uz jsme rozebrali old motor, tak z prdele jsme vytahli jeden pist... Motor mel najeto 70tkm a vysledek vidite na fotce... proste brutus. Stiraci komplet zarostlej a oba tlakove jsou uplne nepohyblive... Co jsem koukal tak stiraci mel malou tloustku a casem se zanesl a prestal odvadet olej do vnitrni strany pistu... a zkaza byla dokonana... postupne se zanaseli oba tlakove krouzky a vysledek vidite na fotce. Snad ty pisty ze SUPa II budou o neco v lepsim stavu... Zitra se uvidi... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 (edited) a z čeho to tak je zaneseny ten píst? Edited June 16, 2015 by marekczek 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 Spaleny olej...a podle rusaku spatne trysky co strikaji olej na chlazeni pistu... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 (edited) to neměnil ani jednou olej nebo co? aha to je zajímavy! takhle do podrobna sem ty rusáky nečetl. Edited June 16, 2015 by marekczek 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 Mam strach ze takhle vypadaji vsechny tsi CDAA z duvodu co jsem napsal pred tim... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 (edited) to je dost možný no... otázka jaky ty trysky oleje má 2.0 TSI u rsa... Edited June 16, 2015 by marekczek 0 Quote Link to post
vaha 1 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 vypadají a když ne tak budou... 0 Quote Link to post
motoosman 4 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Takže brát vervu, nebo do benzínu cpát horem dolem aditiva. A měnit olej 10000/1 rok. To by mohlo pomoct. 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 bojím se, že to ani nepomůže... aktuálně jezdím na obyč N95 a vif... ale asi to je k hovnu. 0 Quote Link to post
motoosman 4 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 To se dá lehce vyzkoušet. Hodit ten píst do Vifu a počkat, co to udělá. 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 takže Fido kup vif a nalej to na píst :D 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 16, 2015 Author Share Posted June 16, 2015 BZB a RS ma jinne ... Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky... 0 Quote Link to post
marekczek 18 Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 tak to je pak složity no, když nedokáži udělat ani normální rětez s napínákem, pak ani normální trysky nic prostě.... 0 Quote Link to post
pokornasek.pepan 0 Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 motorena praha -opravy motorů 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 tj 35000 plus vyndani motoru a zadelani zpet... tj celkem kolik... 0 Quote Link to post
p2p 25 Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Tak pokracovani pribehu... Probehla demontaz vrchniho a spodniho vika olejove vany a tam vznikl problem... Vrchni viko neslo dole... po prekontrolovani vsech variant na DP a poradnem zkontrolovani poctu sundanych sroubku, jsme se presunuli na muj OLD motor a tam jsme na to prisli. Nekdo zapomel napsat do DP, ze ze strany prevodovky jsou jeste dva sroubky.. No nic prevodovka sla dolu a potom i ten zbytek... V autorizovanem servise objednana sada krouzku primo na VIN a slo se vyndavat. Nejprve jeden pist a zkouseni new krouzku. A tady nastal druhy problem... No tloustka tlakoveho a stiraciho krouzku nebyla stejna jako old krouzky motoru... A ted babo rad... Takze zase navsteva v autorizovane servise a postupem casu jseme se dostali se az k borcovi co dela motory a ten nas nepotesil (taky ho to dostalo kdyz poprve delal kruhy tsi) ... Bud cela sada nebo new sada pistu a potom u FI. Pavlicek udelat vetsi diru na pistni cep nebo nechat udelat vetsi drazky na krouzky v pistu... Jako mensi zlo navrhl udelat treti variantu... A ted to pekne na zaver... V pripade, ze si nechate tuto opravu udelat u nich (autorizovane) , tak zvoli bud prvni variantu a nekdy i druhou podle opotrebeni pistu (new pist a udelat vetsi diru na ojnicni cep...) Jinak pist a krouzky zapecene a stiraci komplet zasekanej karbonem a tim padem nefungoval... Zkousel jsem merit vule old a new krouzku a byli stejne... Cele toto martirium mi jenom potvrdilo... cely tento problem s velkou spotrebou oleje je v male tloustce stiraciho krouzku. New ma vetsi tloustku... Po takoveto oprave potvrzeno mechosem ze problem se spotrebou oleje uz neni... Jinak varianta 2 tj. new pisty je 20 tkc navic... cela sada pistu, ojnic a cepu je 47 tkc... v materialu :) 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.