Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

Pro prehlednost davam seznam aut co se opravovali a jsou zdokumentovane na foru:

V pripade nejakeho dotazu, klidne se ozvete tel:774 848 893 rad Vam pomuzu... 

 

1. SUPERB TSI MR 2009

2. O2 TSI FL

3. YETI TSI

4. O2 TSI FL 4x4

5. O2 TSI FL DSG

6. SEAT TSI

7. O2 TSI FL

8. O2 TSI 4x4 FL

9. YETI 4x4

10. O2 TSI FL COMBI

11 O2 TSI FL COMBI

11. Motor TSI

12. O2 TSI FL

13. Sup 2 TSI

14. Yeti TSI

15. Sup 2 TSI

16. O2 TSI DSG

17. O2 FL 4x4

18. O2 SCOUT 4x4

19. YETI 4x4x4

20. Yeti TSI

21. SUP 2

22.. 44 Uz neprispivam fotkama....

Kontakt na mne 774848893

A mezi nima dalsi auta na rozvody, plataky (samostatne motory), male tlaky oleje atd...

Dale prosim, berte ze je to muj konicek, zajimam se o problematiku TSI dlouhodobe, ale nezivi mne to... 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aby se i oko laika potesilo :), budu sem reportovat opravu motoru, co basti olej tempem 1.5 L na 1000 km v 6-letem SUPu II. Asi jak vsichni, vite v motorech 1.8 TSI CDAA a CDAB tj. ve FL O 2 a SUP II atd... MR 09 az MR 11 pri najezdu cca 70.000 km vic, se skokove zvedne spotreba oleje az na zavratne 2,0 L na 1000 km.

 

Po domluve s majitelem, pujde o vymenu krouzku, PCV, new rozvodu atd.... Popripade, az se to rozdela, se uvidi co a jak.... Zatim nejake foto...

 

Po vyndani pistu chci zmerit vule vsech old krouzku a ovalitu valce. Podle mozneho opotrebeni, bud vymenime jenom kruhy nebo v pripade horsiho nalezu celou sadu pistu a ojnic. Tak snad to bude prvni varianta (levnejsi)...

 

Foto z demontaze...

 

2015-06-12 14.34.14.jpg2015-06-12 14.34.27.jpg2015-06-12 14.34.38.jpg2015-06-12 14.36.53.jpg2015-06-12 14.38.11.jpg2015-06-12 14.38.15.jpg2015-06-12 14.38.24.jpg2015-06-12 15.41.20.jpg2015-06-12 14.40.38.jpg2015-06-12 14.39.52.jpg2015-06-12 14.39.39.jpg2015-06-12 14.39.24.jpg2015-06-12 14.38.34.jpg2015-06-12.jpg2015-06-12(1).jpg

Link to post

Basteni oleje nema nic spolecneho s hyd. napinakem...

 

A aby si nemel strach :) tak na moji tsi BZB K-ovy napinak, mam vytahany retez na 4 zoubku po 60 tkm... tj ceka mne kompletni vymena rozvodu...

Link to post

Majitel to auto ma 3 mesice... Vzal ho z duvou kompletni historie servisu v autorizovanem servisu... Old majitel ale o zadne vetsi spotrebe oleje samo nevedel... Jak jinak ze...

Link to post

Basteni oleje nema nic spolecneho s hyd. napinakem...

 

A aby si nemel strach :) tak na moji tsi BZB K-ovy napinak, mam vytahany retez na 4 zoubku po 60 tkm... tj ceka mne kompletni vymena rozvodu...

Jak jsi zjistil, že napínák je v takovéto poloze? Demontoval jsi k tomu ten plechový kryt rozvodu?

Link to post

Tak dalsi pokracovani opravy basteni oleje... Dneska sundane turbo, vyfuk, sani, rozvody hlava a viko vacek... a hafo serepeticek okolo... :D :D :D

PS: vsimete si chybejiciho sitka na pomocnem drzaku vacek... byla na to svolavacka a jak v autorizovanem servise pred rokem delali rozvody, tak se na to vysrali... a dalsi zjisteni je ze autorizovany servis vymenil pri rozvodech jenom jednu kluznou listu...

Nevim co si o tom mam myslet... Stoji cca 200 Kc... :huh: :(

 

2015-06-15 13.08.23.jpg2015-06-15 13.06.24.jpg2015-06-15 12.54.19.jpg2015-06-15 12.54.06.jpg2015-06-15 12.53.56.jpg2015-06-15 12.53.29.jpg2015-06-15 10.23.32.jpg2015-06-15 10.23.37.jpg2015-06-15 10.23.42.jpg2015-06-15 10.23.51.jpg2015-06-15 10.23.57.jpg2015-06-15 10.24.06.jpg2015-06-15 10.24.17.jpg2015-06-15 12.20.25.jpg2015-06-15 12.20.32.jpg2015-06-15 10.23.42.jpg2015-06-15 12.20.50.jpg2015-06-15 12.37.24.jpg2015-06-15 12.53.37.jpg2015-06-15 12.20.37.jpg

Link to post

No uvazuju o tom, ale to musi odsouhlasit majitel...To by znamenalo kompletni vyndani motoru a nevim jestli do toho pujde... mne by to lakalo staci sundat retez a povolit dva srouby...

Link to post

Super clanok, ako laik (a majitel 1,8TSI) len cumim a davam klobuk dole. :palec: Podarilo sa ti zohnat nove kruzky? Na nejakom fore som cital, ze na CDAA existuje iba nova opravna sada vcitane piestov a ojnic, pretoze boli upravene rozmery kruzkov.

Link to post

Dneska nebylo tolik casu, ale sundala se vana, plastovy labyrint (zpetny ventil byl OK), olejove cerpadlo a retez a pokus o sundani vany motoru horni dil... ale vzikl problem. Dle DP sundani jenom 14 sroubku a mel jit dolu... Chyba ... sroubku je 13 ale stejne nesla dolu... Trochu paceni , laborovani a potom jsme se rozhodli skusit sundat ten horni kryt na mem starem motoru... No co, zapomeli napsat v DP ze od strany prevodovky jsou dalsi 2 sroubky... tj sundat prevodovku... proste Pi...u ke zdi... zdrzeni , ale povede se to... Kdyz uz jsme rozebrali old motor, tak z prdele jsme vytahli jeden pist... Motor mel najeto 70tkm a vysledek vidite na fotce... proste brutus. Stiraci komplet zarostlej a oba tlakove jsou uplne nepohyblive... Co jsem koukal tak stiraci mel malou tloustku a casem se zanesl a prestal odvadet olej do vnitrni strany pistu... a zkaza byla dokonana... postupne se zanaseli oba tlakove krouzky a vysledek vidite na fotce. Snad ty pisty ze SUPa II budou o neco v lepsim stavu... Zitra se uvidi...

 

2015-06-16 17.03.28.jpg2015-06-16 17.04.08.jpg2015-06-16 18.30.47.jpg2015-06-16 18.30.56.jpg2015-06-16 18.31.00.jpg

Link to post

BZB a RS ma jinne ...

 

Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky...

Link to post

Tak pokracovani pribehu...

 

Probehla demontaz vrchniho a spodniho vika olejove vany a tam vznikl problem... Vrchni viko neslo dole... po prekontrolovani vsech variant na DP a poradnem zkontrolovani poctu sundanych sroubku, jsme se presunuli na muj OLD motor a tam jsme na to prisli. Nekdo zapomel napsat do DP, ze ze strany prevodovky jsou jeste dva sroubky.. No nic prevodovka sla dolu a potom i ten zbytek...

 

V autorizovanem servise objednana sada krouzku primo na VIN a slo se vyndavat. Nejprve jeden pist a zkouseni new krouzku. A tady nastal druhy problem... No tloustka tlakoveho a stiraciho krouzku nebyla stejna jako old krouzky motoru... A ted babo rad... Takze zase navsteva v autorizovane servise a postupem casu jseme se dostali se az k borcovi co dela motory a ten nas nepotesil (taky ho to dostalo kdyz poprve delal kruhy tsi) ... Bud cela sada nebo new sada pistu a potom u FI. Pavlicek udelat vetsi diru na pistni cep nebo nechat udelat vetsi drazky na krouzky v pistu... Jako mensi zlo navrhl udelat treti variantu... A ted to pekne na zaver...

V pripade, ze si nechate tuto opravu udelat u nich (autorizovane) , tak zvoli bud prvni variantu a nekdy i druhou podle opotrebeni pistu (new pist a udelat vetsi diru na ojnicni cep...)

Jinak pist a krouzky zapecene a stiraci komplet zasekanej karbonem a tim padem nefungoval... Zkousel jsem merit vule old a new krouzku a byli stejne...

Cele toto martirium mi jenom potvrdilo... cely tento problem s velkou spotrebou oleje je v male tloustce stiraciho krouzku. New ma vetsi tloustku...

 

Po takoveto oprave potvrzeno mechosem ze problem se spotrebou oleje uz neni...

 

Jinak varianta 2 tj. new pisty je 20 tkc navic... cela sada pistu, ojnic a cepu je 47 tkc... v materialu :)

 

 

 

2015-06-16 18.30.47.jpg2015-06-16 18.30.56.jpg2015-06-16 18.31.00.jpg2015-06-19 14.08.58.jpg2015-06-19 14.09.03.jpg2015-06-19 14.09.20.jpg2015-06-19 14.11.18.jpg2015-06-19 14.17.01.jpg2015-06-19 14.17.31.jpg2015-06-19 14.27.31.jpg2015-06-19 14.12.01.jpg2015-06-19.jpg

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...