Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Zdravím Vás

1.8 tsi cdaa 2009 rok..nabehane 190000 km . Začal za studena kolísať voľnobeh strieľať do výfuku aj do sania bucha.. diagnostika hlási chudobná zmes + falošný v vzduch v nasavacom potrubí.. podozrenie padlo na PVC ventil... Vzduch si nasával cez dierku na pcv ventile ( pcv bolo ešte originál membrána úplne rozpadnuta) dal sa nový od febi po naštartovaní to isté nasavalo zasa cez odvetravciu dierku.. pcv od febi sa vrátilo dalo sa oem vw a ten istý problém stále pokračuje... Neverím že aj oem pcv je vadne... Ak odpojim hadicu od sania a dieru zápcham motor ide pekne.. opačne ak zapcham hadicu za váhou vzduchu motor začne nasávať vzduch cez pcv ide ďalej nezdochne.
Vytiahnem olejovú rysku vynecháva viac.
Povolim nalievacie viecko oleja je tam zasa pretlak miesto podtlaku.
Kontrolavne všetky spoje podtlaky nič žiadna prasklina... Preventívne sa vymenili sviečky ngk lebo nebol zaznam o výmene. Ale taktiež žiadna zmena

Nejaká rada čo s tým ďalej ??
Ďakujem

Link to comment
  • 5 months later...
  • 1 month later...

zdravím všechny poprosím vás  o radu jelikož jsem ve krizové situaci.. v rodině se pokazila Altea XL 1.8 tsi 118kw CDAA, strýc t vezl do servisu na výměnu oleje a den na to po ujetí 23km při studeném startu přeskočili rozvody.. v tuto chvíli jsem to dostal do rukou já.. motor jsem vytáhl ven a zjistilo že hlava je OK.  Jeli jsme pro druhý motor do Domažlic jsme ze Zlína takže 385km pro nastrojený motor a až po dovozu domu a předělání nového turba a motorového svazku jsem zjistil že se podle všeho jak nám pán tvrdil nejedná o motor CDAA ale zřejmě BZB.. a chybělo mi čidlo u olejového filtru to jsem nicméně vyřešil přemontováním z puvodního motoru. Ale větší problém je že mi zbyl volný konektor  od senzoru dole u rozvodu zřejmě na klikovu hřídel.. prošel jsem už hromadu for a názorů a někde píší že motor naskočí i tak ale moc bych poprosil o radu jestli se stím někdo setkal nebo jestli ho mám vést  zpátky nebo co mě případně čeká.. předem moc děkuji Petr 

Link to comment
  • 3 months later...

Ahoj, potřeboval bych poradit, motor cda po go + repas turba, nové vstřiky, svíčky, sání, pcv ventil. Na volnoběh jde motor pěkně bez kolísání otáček, při jízdě při zrychlování cca 2000 otáček výš začne motor škubat a začne blikat kontrolka poruchy motoru. V chybách válec 4 zjištění vynechání zážehu, občas vyskočí i snímač klepání 1. Přehození cívek,  přehození svíček i vstřiků, výměna svorkovnice 4 válce cívky, a stále stejná závada. Neporadí někdo prosím na co se ještě zaměřit? Díky.

Link to comment

Před vánocema firma udělala go motoru, cca před měsícem první start. Byl tam únik oleje, tak jsem to musel předělávat, pak špatný řídící ventil, výměna ventilu. A do toho teď to škubání, najeto cca 100 km. Komprese na všech válcích stejná.

Link to comment

Já demontáž motoru a zpětná montáž. Firma udělala go Holého motoru s novýma rozvodama + nová sací vačka. Do firmy co dělají go motorů cca 150 km a 2 hodiny jízdy k nim. Už jsem po nich předělával únik oleje, a výměna řídícího ventilů + ložisko kozlík, reklamace řešena po telefonu. A teď když už se to zdálo být vše v pořádku,  tak zas to cukání. Na dvorku auto běží celý den a vše ok.

Link to comment
  • 2 months later...

Motorář by ti měl říct jak s tím jezdit 😄

Ale golden rule je, jezdit s tím chvíli - do 1k km. Vyměnit olej.
Pak 8k km jezdit piánko, do 3k otáček. Vyměnit olej.

Pak tomu šlapat po zahřátí :))

Link to comment

8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...