Přejít na obsah

Přídavné budíky na A sloupek [OI]


Tavi

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Stačí koupit kvalitnější budíky, navíc vše obsahují. Výrobce Stack, VDO, AEM, Défi, PLX, dražší řady AutoMeter, ještě ujdou Prosport poměr cena/výkon. Je toho víc. Jsou tam jak mechanické, tak i digitální. Jinak pokud jde o turbo, tam bych vzal mechanický. U dražších výrobců to je pak asi jedno.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Kupoval jsem a Ebay digi (4) za 1/4 co bych tady dostal za 1. Budík za dva litry je pro fajnšmekry, nechci jezdit s Las Vegas. Spíš mě zajímá jakým drátem to mám vést. Teplota/Tlak oleje a Ampérmetr.

Nějak nerozumím otázce,k budíkům zpravidla bývá čidlo a vodiče(tlak a teplota) ,čidla musíš instalovat a elektriku k ním natáhnout.

Co se týká voltmetru,každý nemá stejné zapojení.

Musíš dodat víc informací o tom,co chceš zapojit.

Jinak udělal jsi dobře,že jsi nekupoval mechanické.Tlak a teplota oleje,nejsou veličiny,které by zrovna potřebovaly rychlé budíky.

Jinak není pravidlem,že levnější budíky musí nutně stát za prd.

Odkaz ke komentáři

Jakej drát - resp. průměr drátu to mám vést.

 

Ampérmetr asi budu tahat od alternátoru zda a kolik dobíjí, asi nejlogičtější místo. Na olej potřebuju adaptér před olejovej filtr, ten sem si našel to je v poho.

 

Ještě otázečka - kam / jak zapojit osvětlení budíků tak aby bylo možný ovládat podsvícení na tom čudlíku u světel?

 

Pro zájemce bych tu hodil link na budíky, stačí vyhledat Car Gauge. Kupoval jsem od úplně někoho jinýho, ceny měl 1/2 jak tenhle ale sou to stejný budíky, jen tam chybí Amper no..

http://www.ebay.com/sch/unopery/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

Odkaz ke komentáři

Sice s tím nemám zkušenosti, ale 1mm drát musí bohatě stačit, jen nevím u toho ampérmetru, ale není to spíš voltmetr? U toho by potom bohatě taky stačil ten 1mm drát ;)


Co se týká zapojení toho osvětlení, tak buď přímo na regulátor osvětlení (u předface je ve vypínači světel) nebo třeba na osvětlení popelníku apod., prostě tam, kde něco svítí a dá se to regulovat ;)

Odkaz ke komentáři

Nene, ampér. Rozsah -60 0 +60 A.

Dík, a který to sou dráty zezadu přepínače?

Hledám ale nenacházím.

Nevěděl jsem že se dá pomocí regulátoru osvětlení přístrojovky regulovat i zapík.

Pokud se k rozumnému schématu nedohrabu koupim potenciometr a budu to regulovat z konstantních 12V.

Odkaz ke komentáři

Osobně si myslím, že by bohatě stačil voltmetr. U ampérmetru s rozsahem -60A/+60A by bylo vhodné použít kabel o průřezu 20mm http://www.ahifi.cz/napajeci-kabely-prurez-20-mm/

 

Který to jsou dráty netuším, pokud to nezjistíš, tak by bylo nejjednodušší vytáhnout si napětí od osvětlení ze zapalovače (osvětlení zapalovače je také regulováno - schválně si to vyzkoušej)... ;)

Odkaz ke komentáři

Mikl: To netvrdím, ale reakce rychlejší mají, jen jsem na to poukazoval. Mechanický je dobrý na tlak turba, obzvlášť pokud jde o levnější budíky. Jinak co mám zkušenost, tak levné budíky opravdu nic moc. Mám Prosport a ten se řadí mezi kvalitnější a že by ukazoval stejné hodnoty se říct nedá... Slušnější elektronický budík podle mě startuje kolem dvou tisíc.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak mít tam nad rysku není taky dobré. Ale něco vytéct, případně chybět bude, protože ve filtru je nějaký olej. Takže bych si po výměně ohlídal hladinu.

 

Kdysi jsem se o KN olejové filtry zajímal a hledal k tomu informace a většinu z nich jsem našel na US stránkách, kde se jednalo o jeden z nejlepších olejových filtrů vůbec. Otázkou je, jestli je o tolik lepší jako je drahý :D Pokud máš peníze navíc, asi bych ho klidně vzal, ale jestli radši ušetříš, koupil bych originál nebo Mann, Mahle atp :)

Odkaz ke komentáři

A co by měli na STK říkat ohledně oleje? Jinak filtr bych vyměnil, když už bude venku, je to relativně levná položka a nic tím nezkazíš. Pokud máš olej do takových 7000km (pokud jezdíš interval 15000km), tak bych ho asi klidně ještě nechal. Ale jen můj názor, já měním u 1.8T při max 10000 km a teď jsem měl 2 výměny po 5000km :-D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...