Přejít na obsah

Stěrače


ribac

Doporučené příspěvky

Chtěl bych se zeptat zdejších odborníků.

 

Poslední měsíc mi stěrače stíraly dost pomalým pohybem, při každém vypnutí páčkou potom šlo slyšet

nějaké ťukání (jakoby relátko rychle za sebou sepnulo).

Dnes během jízdy se stěrače sekly a dál už se nehnuly. Ťukání už slyšet nebylo, pouze když jsem stál na parkovišti a zkoušel opět stěrače zapnout, slyšel jsem jakoby ten motorek, ale strače nic.

 

Nevíte v čem by mohl být problém a případně mi dát číslo dílu?

 

Budu moc vděčný.

Díky

 

Richard

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Všechny vás zdravím.

Dnes sem se zaregistroval.

Škodu Octavii 97 1.9TDi sem si pořídil před 3 měsíci.

Chvíli to trvá,než si zvyknu(přechod z Škoda Forman 93).

K věci,ve formanovi sem měl cyklovač stěračů,který se nastavil během stírání na dobu kterou sem potřeboval.

U Octavie sem nenašel nic čím by se dal nastavit interval.

Pouze 1 fáze stírání cca po 6 - 8s., 2 fáze trvalé stírání.

Co ale dělat v případě,kdy prší natolik,že trvalé stírání je moc rychlé,a cyklované příliž pomalé?

Je snad ve voze nějaké nastavení cyklu?

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři

Všechny vás zdravím.

Dnes sem se zaregistroval.

Škodu Octavii 97 1.9TDi sem si pořídil před 3 měsíci.

Chvíli to trvá,než si zvyknu(přechod z Škoda Forman 93).

K věci,ve formanovi sem měl cyklovač stěračů,který se nastavil během stírání na dobu kterou sem potřeboval.

U Octavie sem nenašel nic čím by se dal nastavit interval.

Pouze 1 fáze stírání cca po 6 - 8s., 2 fáze trvalé stírání.

Co ale dělat v případě,kdy prší natolik,že trvalé stírání je moc rychlé,a cyklované příliž pomalé?

Je snad ve voze nějaké nastavení cyklu?

Děkuji za radu.

 

Nevím jak se u favoritu nastavoval cyklovač, ale u OI máš u cyklovače 4 rychlosti (2s, 5s, 10s a 15s), to ti nestačí? :O

Odkaz ke komentáři

Tak já taky zpočátku postrádal větší variabilitu - u Feldy jsem mohl libovolně nastavit interval (v potřebnou dobu se u zapnutého stírání dalo páčkou setření a ten čas to pamatovalo a samo opakovalo do vypnutí). Teď už jsem si u Octy zvykl na ty přednastavený cykly (kolečko na páčce, to snad má i r97?).

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak já taky zpočátku postrádal větší variabilitu - u Feldy jsem mohl libovolně nastavit interval (v potřebnou dobu se u zapnutého stírání dalo páčkou setření a ten čas to pamatovalo a samo opakovalo do vypnutí). Teď už jsem si u Octy zvykl na ty přednastavený cykly (kolečko na páčce, to snad má i r97?).

 

Přesně to mám na mysli.

Mám formana,který je 1993,a je tohleto nastavení ve výbavě.

Octavii mám 1997,a taková užitečná věc tam není.

Prostě si nastavím interval podle intenzity deště jak chci.

Jinak mne ještě napadla jedna věc,kterou mohli do Octavie dát,a to je "trojblik".

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

 

Nevím jak se u favoritu nastavoval cyklovač, ale u OI máš u cyklovače 4 rychlosti (2s, 5s, 10s a 15s), to ti nestačí? :o

 

Pokud vím,tak u mojí O1 to funguje takhle:páčkou dole jedno setření,k sobě ostřik + setření,nahoru setření po 10s,druhá fáze nahoru neustálé plynulé stírání a poslední horní fáze neustálé rychlé stírání.Takže nevím kde mám ty 4 rychlosti(2s, 5s, 10s a 15s) hledat.

Odkaz ke komentáři

 

Pokud vím,tak u mojí O1 to funguje takhle:páčkou dole jedno setření,k sobě ostřik + setření,nahoru setření po 10s,druhá fáze nahoru neustálé plynulé stírání a poslední horní fáze neustálé rychlé stírání.Takže nevím kde mám ty 4 rychlosti(2s, 5s, 10s a 15s) hledat.

Kdyz se na tu packu dobre podivas, tak uvidis z vrchu takovou malou packu (viz. foto), kterou si nastavujes rychlost cyklovace, takze si muzes nastavit 4 rychlosti a to 2, 5, 10 a 15s ;)

 

post-107-0-72101800-1466571228_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Protože viz předchozí strana:

(kolečko na páčce, to snad má i r97?).

Rok 97 ještě myslím ne, první okty měly ještě nastavitelný jako ty Felicie. To bylo super, mnohem lepší než to kolečko, to bylo asi až MR 98.

Co a jak funguje u tvého ročníku zcela určitě nalezneš v manuálu který, když nemáš tištěný, se dá naleznout na netu v pdf ;)
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...