Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak sériový výfuk je tichý, ale pochybuju, že po 10 letech a víc seženeš nějaký jetý v pěkném stavu. Pokud nebudeš brát nový samozřejmě. A nevím, jestli RS výfuk přidá 4kW. Má sice větší průměr, ale pochybuju, že to poznáš, pokud něco přidá. A u RS to není jen výfuk. Když už dávat jiný výfuk, dal bych komplet nerez. A za kolik máš vůbec možnost mít celý RSový?

Odkaz ke komentáři

Za ty peníze podle mě ne, protože si myslím, že to zrovna levné nebude s tím, že za několik let se to rozpadne. Škoda, že neznám zvuk toho, co mám doma. Mám i zánovní první díl s katem. Každopádně jestli Ti jde jen o ty 4kW, tak bych se na to vybodnul, přičemž nemáš vůbec jistotu, že to něco udělá a Tvé 4kW podle mě opravdu nepoznáš :)

Odkaz ke komentáři

Bohuzel neni to tak jak pises, vyfuk z rs ti zadne kone nepriada jelikoz jsou si velmi podobne ( nektere 110kw verze jen 1 lambda + jina koncovka )

 

132 a 110 ma rozdilne turbodmychadla atd....

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=29119

 

Tak tady píše borec opak, tak nevím :ph34r:

 

LadikRS: Je mi jasné, že to nepude poznat, ale bral jsem to tak, že když dám např. 3 tisíce za obyč nebo 6 za RS, který by mi něco přidal, tak bych šel asi do toho RS :-) škoda, že nevíš ten zvuk. A jaká by byla cenka? Máš foto? Třeba se chytne i někdo jiný :)

Odkaz ke komentáři

Hoblik těmi 110kW (a já před tím taky) myslel nejspíš AGU. AUM/ARX mají K03s i větší vstřiky jako AUQ. Jinak pokud musíš koupit nový výfuk, tak to potom chápu. Ty 4kW si myslím tam budou díky většímu průměru a většímu tlaku turba. Ale i tak bych s tím byl opatrnější. Jinak cena za celý komplet (nerez downpipe nebo OEM s katem) by byla 5 tisíc. Kromě katu, který chybí u nerezové downpipe, jsou tam oba tlumiče. Ta OEM downpipe s katem moc najeto nemá. Fotky můžu udělat zítra ;)

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

3" podle mě připadají v úvahu jen u downpipe, cat-back podle mě bohatě stačí 2,5". Zase bych z toho nedělal závoďáka, pokud nechcete jít nad 300 ps. Kat restrikce je, ale od nového roku jsem zvědavý na emise bez katu, problém prý bude i se sportovním katem :D Ale uvidíme časem, jak to bude vypadat.

Odkaz ke komentáři

3" podle mě připadají v úvahu jen u downpipe, cat-back podle mě bohatě stačí 2,5". Zase bych z toho nedělal závoďáka, pokud nechcete jít nad 300 ps. Kat restrikce je, ale od nového roku jsem zvědavý na emise bez katu, problém prý bude i se sportovním katem :D Ale uvidíme časem, jak to bude vypadat.

300 koníků by bylo fajn :D právě přemýšlím o čipu na 140 kW, ale bojím se toho, jestli to snese motor <_< mám hrklé 170 tisíc podle tch, ale podle mě to má tak jednou tolik. Co je potřeba pro jistotu vyměnit při čipu?

Odkaz ke komentáři

Hoblik těmi 110kW (a já před tím taky) myslel nejspíš AGU. AUM/ARX mají K03s i větší vstřiky jako AUQ. Jinak pokud musíš koupit nový výfuk, tak to potom chápu. Ty 4kW si myslím tam budou díky většímu průměru a většímu tlaku turba. Ale i tak bych s tím byl opatrnější. Jinak cena za celý komplet (nerez downpipe nebo OEM s katem) by byla 5 tisíc. Kromě katu, který chybí u nerezové downpipe, jsou tam oba tlumiče. Ta OEM downpipe s katem moc najeto nemá. Fotky můžu udělat zítra ;)

 

Můžeš sem dát komplet fotky?S katem i bez.Děkuju.

Odkaz ke komentáři

140kW by to mělo snést. Hlavně mít všechny hadice v pořádku, funkční DV atd. Nic extra bych asi neměnil, hlavně aby všechno fungovalo tak, jak má. Jinak fotky jsem nestihl, mám pouze nějaké starší, kde to je všechno špinavé.

Jde nějak zjistit, jestli jsou hadice v pořádku krom "na první pohled"? :D DV je? No právě se bojím, jestli je vše OK <_< něco pošli, určitě se kouknem

Odkaz ke komentáři

Tak pokud auto neškube atd, tak budou asi v pořádku. Případně díky většímu tlaku turba na to pak přijdeš, zda to uniká. DV asi znáš spíš pod názvem BOV - blow off ventil. 1.8T mají v základu DV (říká se mu i closed loop BOV) a ani bych tam BOV (open loop BOV) necpal :)

<br />

<br />Fotky zítra určitě budou ;)

Odkaz ke komentáři

Slíbené fotky toho celonerezáku ;)

 

Nerezová downpipe bez katu má průměr 58mm, sériová s katem je 48mm. Průměr nerezového výfuku je 57mm, seriový výfuk je 55mm. Výrobcem je britský Longlife. Koncovka je ve stylu Milltek. Jinak je to opravdu nerez, jen je to "zašlé", můj Milltek vypadá stejně. Ta seriová RS downpipe je zánovní, jak je vidět na fotce podle stavu.

post-31880-0-19261900-1450907575_thumb.jpg

post-31880-0-71405500-1450907581_thumb.jpg

post-31880-0-52980000-1450907587_thumb.jpg

post-31880-0-80242300-1450907603_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Slíbené fotky toho celonerezáku ;)

 

Nerezová downpipe bez katu má průměr 58mm, sériová s katem je 48mm. Průměr nerezového výfuku je 57mm, seriový výfuk je 55mm. Výrobcem je britský Longlife. Koncovka je ve stylu Milltek. Jinak je to opravdu nerez, jen je to "zašlé", můj Milltek vypadá stejně. Ta seriová RS downpipe je zánovní, jak je vidět na fotce podle stavu.

 

Ta sériová downpipe je originál?Že nemá tepelnou clonu?

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...