Přejít na obsah

zkušenosti s STK 2016


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Právě jsem se vrátil z STK :smich:

Jako naschval mi rupla žárovka v pravém obrysovém světle ;) pár hodin před STK...

Jinak folie absolutně neřešili a na xenony se borec jen divil že se Škodovka vrací na ovládání na kolečko :lol::lol::lol: na což jsem mu řekl že asi pochopili že to nemá moc valnej smysl ta dynamicka regulace... :lool: Největší pozdvižení měli z duplexu na který se přišla podívat pomalu i jejich uklízečka :lol: Takže na dva roky mám klid a pokoj :lol: :D :D

Odkaz ke komentáři

Kocourkov hlavně mě dostal nárzor "odborníka"

 

"Z hlediska bezpečnosti je požadavek techniků naprosto správný, jsou to ale trochu žabomyší války,“ řekl dopravní expert Pavel Kuchálik.

 

Ano z hlediska bezpečnosti je lepší když se řidič furt sklání na navigaci někam do klína třeba. A nebo má na klíně nejlíp mapu rovnou.

A taky:

"Podle platných legislativních předpisů smí být navigace umístěna na čelním skle, ale tak, aby co nejméně bránila ve výhledu řidiči,“ říká mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka. :palec:

 

 

Podle odborníků na technickou kontrolu ale držák nebo navigace na čelním skle brání ve výhledu vždy. "Špatně je to všude v zorném poli řidiče, prakticky na celém předním skle,“ vysvětluje technik STK Stanislav Klimeš.

 

Ale Hanzelka říká tam kde brání co nejméně a né že nemůže bránit. Tady je někdo idot. ;)

Všude to funguje jen u nás je zase problém. Navigace je jednoznačně krok k bezpečnosti. Člověk může lépe sledovat situaci než koukat a hledat kde mám odbočit atd.

 

Odkaz ke komentáři

m_tsch: ano, tak to je, ale přeci si nebudu dávat navigaci do úrovně sluneční clony spolujezdce :)

Jinak já byl minulý týden na technické s fabkou a taky pohoda, podle mně to nemá žádný význam, když mi týpek tvrdil, že silentbloky mám nové, což není pravda :). Navíc u novějších aut je to opravdu formalitka, a přijde mi to co dva roky zbytečné.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
m_tsch: ano, tak to je, ale přeci si nebudu dávat navigaci do úrovně sluneční clony spolujezdce :)

Jinak já byl minulý týden na technické s fabkou a taky pohoda, podle mně to nemá žádný význam, když mi týpek tvrdil, že silentbloky mám nové, což není pravda :P . Navíc u novějších aut je to opravdu formalitka, a přijde mi to co dva roky zbytečné.

jestli on třeba nemyslel nové provedení víme, oni jsou totiž jinačí  :lool: ;)

Odkaz ke komentáři
ted jsem koukal na stranky www.mytocz.cz je tam celkem pekny video jak se pripevnuje a hlavne kam ta krabicka co snima prujezdy

kdo si myslis ze primo zorneho pole tak ma pravdu, kouknete se

pak je celkem divny ze toto tam byt muze a navi ne, dvoji metr funguje svude

 

nejspíš bude mít schvalovací značku i na umístění, podobně by jsi mohl polemizovat o dálniční známce,

 

 

jinak já mám třeba přímo vymezené místo na předním skle od výrobce auta a to vedle zpětného zrcátka resp. dešťáku

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...