Přejít na obsah

ol@fuv EXlunarni individual ....


Doporučené příspěvky

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

dneska rano po nastartovani -7°C a po ujetí 9km 48°C :smich: :smich:

 

dneska ráno po nastartování -3°C a po ujetí 9km 46°C - BEZ DEKLU

 

ve středu venkovní -10,5°C

dneska venkovní -8°C

 

průměrná rychlost ve středu byla 37km/h

dneska 40km/h (zelená vlna)

 

Někdy udělám test na delší vzdálenost třeba na okresce, kdy auto má větší nápor toho studenýho vzduchu. A hlavně třeba na trase 20-30km. Prostě co se dříve ohřeje na 85-90....

Odkaz ke komentáři
To z ceho mam obavy je ze kdyz bude ve predu vetsi treci plocha pri velkym zaslapnuti se dopredu nastehuje vetsi cast energie a zadek nebude tak pritlacenej mensi kontakt gum s vozovkou a tim padem mensi ucinnost.

No dobře, to asi za jistých okolností skutečně nastane. Ale to nesouvisí s tím, jestli dáš dozadu taky RS brzdy, nebo necháš původní. Naopak, tím, že s RS předkem se odlehčí zadek a sníží se mu trakce ztrácí RS brzdy vzadu smysl, protože to zvládnou v klidu ubrzdit i běžný brzdy. A pochybuji, že běžná OII a RS OII mají nějak zásadně odlišně rozloženou hmotnost (že RSka má těžší zadek), aby na tom byla lépe. IMHO to bude stejný.

 

A co se týče výslednýho zpomalení (brzdnýho účinku), tak věřím že za všech okolností budou RS brzdy (na předku) lepší. A to i v případě, že bychom připustili, že zadek bude o něco méně účinný, protože předek to zcela jistě bude kompenzovat a naopak zvýší účinnost daleko více, než kolik zadek ztratí. Ostatně, jaký je rozdíl mezi běžnou zadní brzdou a tou z RS?? ...Asi to nebude tak výrazný rozdíl, jako u předních...nebo aspoň mně se nezdá, že by RSka měla nějak zásadně velký brzdy vzadu, obzvláště desky, ty jsou docela malý.

 

PS: Limitujícím faktorem bude tak jako tak guma, která je schopna přenést na vozovku pouze určitou enegrii a to bez ohledu na brzdy. Takže v ideálním případě i při extrémních brzdění sériovou brzdou se kolo "zablokuje" pouze do té míry, co dovolí právě ta guma. Jakmile se dostane na hranu, tak zasáhne ABS a začne uvolňovat tlak tak, aby bylo zajištěno neustálé pootáčení kola. RS brzdy budou mít výhodu v tom, že nástup bude možná o něco ostřejší, rozhodně by měly mít díky větší velikosti (více materiálu) menší sklon k vadnutí a tím pádem nebudou při opakovaným brzdění ztrácet účinek tak rychle, jako malý sériovky. Ale to extrémní brzdění bude v obou případech za ideálních podmínek (studená brzda připravena podat 100%ní výkon) velice podobný.

Odkaz ke komentáři

twe co blbnete s brzdným účinkem předek/zadek? :smich: máto ABS(EBD) a to se postará o zbytek, nejezdíme závody na okruhu abysme potřebovali řešit brždění takhle do detailu ... dej dopředu velký, v zadu nech sérii a je to cajk, někdy přemýšlím jestli v Bolce a v Das Auto nedělají zbyteční lidi a neměly by je náhodou vyměnit za členy vocaď :smich:

Odkaz ke komentáři

Nechci hledat problemy tam kde nejsou to urcite ne. Jestli si dobre pamatuju mám vzadu 260mm a RSka ma 286mm coz je zhruba stejnej rozdil jako na prednich kotoucich. Kazdopadne koupe predku je domluvena v nedeli si je dovezu. Az odejde zadek zkusim jestli ten RS kotouc nepujde narvat do toho brzdice.

Odkaz ke komentáři

Mno, tak ja nekdy pred mesicem a pul brzdil dost ostre asi ze 160 na 50 km/h uz s vetsima prednima brzdama a byl to docela mazec. :smich: Sice auto zabrzdi podstatne lip, nez by brzdilo s tema mensima, ale zadek to totalne nezvlad a zacal si tam tancovat, jak se mu chtelo. Nerikam, ze to byla nejaka krizova situace a nebo ze jsem se zapotil, jen jsem citil, ze se zadek dost nadlehcuje. :smich: A to jsem menil jen z 280 na pos*anych 288. :D

Odkaz ke komentáři

Kdyby to byl seriovy podvozek, tak bych to bral, ale s timhle... :D Proto me to prekvapilo.

 

Ty muzes nekoho vyprovokovat? :D

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři
možná sem to napsal ostřeji než sem chtěl ale tohle bych fakt neřešil, auto si s tím poradí :D zadek prý stejně moc nebrzdí, spíš při brzdění jen vyrovnává aby se auto nestáčelo (při běžným provozu)

A když to nevyjde, tak už to nezjistí, co? :D

 

Kdyby byl zadek tak bezvýznamný, jak tu z některých příspěvků může vyplývat, tak proč tam ještě pořád nemáme bubny? Levnější, míň náročné,...

 

Ty kombinace brzd tam asi jen tak nestřílí od pasu podle toho jaké číslo se jim zrovna líbí. Zrovna tak auto nebrzdí pořád jenom na rovině, ale taky do kopce nebo z kopce, ne jen v přímém směru, ale i v zatáčce, povrch není skoro nikdy naprosto totožný pod všema čtyřma kolama, takže bagatelizace, že se zadek zvedne a stejně moc nebrzdí popisuje jen jednu z tisíce možných situací.

Odkaz ke komentáři

Hele taky do toho vidím prd, ale jeden takovej příklad: Leon Cupra má vepředu 312x25 jako O2RS a vzadu taky shodnej rozměr s O2RS (ten nevím kolik je z hlavy). A Leon Cupra R má vepředu 345x40 ale vzadu stejný rozměr jako "obyč" Cupra. Jak je to možné? Ostatní komponenty systému jsou také shodné...

Odkaz ke komentáři

Ja nerekl, ze by to byla nejaka chyba. Jen jsem napsal svoji zkusenost. Muze to byt problem jen pocitovy a to z toho duvodu, ze jsem byl zvykly na mensi brzdny ucinek prednich brzd. Ja to taky neresim, dal jsem vetsi na predek a na zadek prdim.

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Mischicka: kotouče se dozadu dávají k výkonnějším verzím a je to z toho důvodu, že u nich se předpokládá víc styl jízdy plyn-brzda a tudíž je potřeba, aby se brzdy stihli dostatečně ochladit, což je u bubnů problém.. kotouče vychladnou rychleji..

Odkaz ke komentáři
Mischicka: kotouče se dozadu dávají k výkonnějším verzím a je to z toho důvodu, že u nich se předpokládá víc styl jízdy plyn-brzda a tudíž je potřeba, aby se brzdy stihli dostatečně ochladit, což je u bubnů problém.. kotouče vychladnou rychleji..

To je jeden z několika důvodů. Navíc když je zadek tak nevýznamný při brždění, tak se snad ani nemůže přehřát ;)

 

Asi nejdůležitější bude jejich výkon. Chlazení, hmotnost a cena až potom.

 

tak predek tam samozrejme nedostanu vypada to ze by tam sli dat ze superba II

 

1K0615423M trmen

1K0615425M drzak

Ondřeji co vymýšlíš za kombinace? Když už budeš mít předek z RS, tak sedni k netu nebo obvolej pár vrakovišť a dej i zadek z RS, ne?

Odkaz ke komentáři

Jestli k tomu muzu rict svuj skromny nazor, tak ja bych ty zadky asi taky neresil a nechal serii. Pokud ti to teda extra neda, tak bych to fakt nekombinoval a jednodussi bude urcite vzit cely z RSa. ;)

Odkaz ke komentáři

Misak: nevymejslim extra kombinace to co je na superbu je stejny jako RSka akurat ten trmen neni lakovanej a diky tomu je o dost levnejsi nabarvit si ho muzu sám. Samozrejme ze jsem zkusil par vrakacu zatim bez reakce ale radeji bych novy brzdy ze jo.

 

Dalsi moznost je dat dozadu nejaky vyrtany zimmerman sport a lepsi desticky a nesrat se s tim. Jarda ale rika ze je potreba se podivat co ma ta RSka za typ jestli FS-III nebo tusim FN protoze podle toho je jine zapojeni ESP konektoru a tim auto “vi" jak ucine brzdy ma.

Odkaz ke komentáři
tak dneska dorazilo druhe vylepseni na pristi sezonu a to jsem myslel ze uz na to prdim

 

2. dorazilo dneska po nedeli pujde na auto udelame z toho takovou malou detektivku, co to je vyjde na jevo az holt moje auto nekdo vyfoti ( doufam ze to vi jen jeden clovek a toho tim prosim o mlcenlivost ) taky se muze stat ze se mi to nebude libit a pujde to dolu

 

 

Na aute, "hon" muze zacit

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...