Přejít na obsah

ol@fuv EXlunarni individual ....


Doporučené příspěvky

jj snad jo cestou zpet se to zase rozsvitilo, a zase po jizde odstaveni na vic jak 10 minut, prijdes otocis zapalovani a vo a la. Zitra to nabodneme a vytahneme cislo chyby toho EGR ty dve co jsme vytahli dneska odpoledne pujdu googlit. Jsem cestou mel dvojity picolo a shock 0.5l takze se mi az tak spat ted nechce ale tempo se postupne snizovalo poslednich 50km jsme jeli uz tak 110 km/h

 

rychle googleni napovida ze by to mohla byt pojistka v motorovem prostoru jen musim najit ktera a stejne smaznout zavadu abych vedel jestli to prestalo

Odkaz ke komentáři

když si to dělá jen občas tak to vypadá na nějakou blbost, bych to možná fakt viděl na ten drát, že je někde přelomenej a občas blbne, občas funguje ...

 

hlavně, že jste v pohodě dorazili, je to štreka. Měli jste zůstat, mám tu nalitýho Tramínka od pana Žúrka a taky dobrý :palec:

Odkaz ke komentáři

problem doufam vyresen, teda nasli jsme pricinu, kteroa zpusovovala ty dve hlasky co se objevili hned po zapnuti zapalovani a byla to pojistka F8 tedy pojistka ovladaci jednotky dochlazovani motoru a motoru klapky saciho potrubi.

 

Ted doufat, ze pojistka se neprepali znovu pac by to znamenalo ze neco z tech dvou veci je spatne.

 

vice dam do vlakna o reseni zavad

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...