Přejít na obsah

Taxi 2 VW Touran + Taxi 3 VW Caddynka :)


lubinob

Doporučené příspěvky

Presne tak, je to len aktuálny stav od poslednej regenerácie.. neviem ako v poslednej dobe keďže Touranom jazdil šofér, ale čo som mal predtým odsledované tak regeneroval cca 600 - 750km..

Včera som ešte vymenil snímač diferenčného tlaku, ale nie som si istý čí to pomohlo.. a keď som spustil servisnú regeneráciu tak sa to chovalo divne, meraná hodnota klesla až na 0,00 ale vypočítaná stále stúpala a ani po 110km sa regenerácia nechcela ukončiť.. skúsim ešte dnes pustiť regeneráciu na mieste a uvidím čo to spraví...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže DPF vyčistené.. dve regenerácie prebehli v pohode, keďže je namontovaný polarfis tak sa to dá pekne sledovať a neprerušiť ju lebo v tejto zime sú stále voľnobežné otáčky tesne pod 1000..

 

Pri čistení bol objavený "malý" problém, aj v servise sa tomu čudovali že to vidia prvý krát, vôbec netuším ako sa to mohlo stať..

post-120-0-46602000-1485854996_thumb.jpgpost-120-0-75003100-1485855018_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

presne, žiadna chyba okolo tohto nebola, je dosť možné že sa prerušila regenerácia alebo sa vôbec nespustila v mestskej prevádzke a vyhodilo najskôr kontrolku DPF a druhý krát s DPF svietil aj motor a blikalo žhavenie... teraz keď to sledujem na čidle na DPF o dosť rýchlejšie klesala teplota a na čidle vo výfuku dosahovala podstatne menšie hodnoty takže to asi dosť skreslovalo a riadiaca jednotka nevedela čo má robiť :D

 

A ešte jedna zaujímavosť medzitým, už od kúpi občas vybehla chyba modulu žhavenia, vymenil som ho s octávkou a stále to isté, z Tourana v octávke fungovalo bez problémov a z octávky v Tourane občas vyhodilo chybu.. nakoniec som zistil že v poistkovke v motorom priestore chýbal pevný prepoj miesto relátka ktorým je napájaný modul žhavenia.. v Taliansku asi nepotrebovali žhavenie :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Nové vlákno myslím nemá zmysel zakladať, dnes zaplatená záloha a Touran bude mať sestričku Caddynku.. B)

 

Konfigurácia:

Caddy Maxi Trendline 2,0TDI 102k DSG 6-kvalt

samozrejme 7-miest

farba červená Cherry

 

z doplnkovej výbavy (nakoniec malé zmeny :D ):

rádio Media s Bluetooth

Climatic - Balík "Cool @ Find" - 2 zónová automatická klíma a navi Discover Media + Car-net (online služby na 3 roky) a VW Media Control s 2x USB

cúvacia kamera

stredová konzola s nastaviteľnou lakťovou opierkou

multifunkčný kožený volant, kožená radiaca páka a ručná brzda

výškovo nastaviteľné sedadlá so zásuvkami a bedrovými opierkami

svetlá so zdvojenou optikou s H7 - Bi-xenony s LED denným, zadné stmavené svetlá

+ Balík "Svetlá a viditeľnosť" - svetelný a dažďový senzor, vnútorné zrkadlo s automatickým stmievaním

hmlovky s corner

nezávislé kúrenie s DO

alarm s kontrolou interiéru

 

Dodanie cca za 3 mesiace tak už len čakať.. :)

Upraveno uživatelem lubinob
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

A teď schválně, co je lepší - Touran nebo Caddy? Slyšel jsem od známých, co zkoušeli obě auta, tak že do Caddy je pohodlnější nastupování. Na taxíku to bude mít možnost porovnat více lidí, tak by mě zajímalo, jak dopadl takový průzkum :)

Na zadní sedačky se lépe nastupuje v Caddyně díky posuvným dveřím. Navíc jsou i praktické menší šířkou při otevřeném stavu.

 

Jen by mě zajímalo, jak se budou zavírat např. v zimě, když nebude nikde otevřené žádné další okno apod., protože současná nová Caddyna je díky novým těsnícím gumám dveří dost utěsněná a někdy bylo potřeba s posuvnými dveřmi dost třísknout pro zavření. Alespoň takový je můj poznatek. ;)

Odkaz ke komentáři

Cervena farba bola vybrana schvalne aj ked nie je taka jasna ako na octavkach..

 

Posuvne dvere sa zatvaraju v pohode aj ked je vsetko ostatne pozatvarane, ako to bude v zime to este uvidim..

 

Prva mechanicka uprava uz je za nami, drobnosti z kodovania boli spravene uz minuly tyzden aj ked na dvakrat..

A asistenti tiez funguju :D 62b111b4e782217577531d50f48125e6.jpg317b1dcb3d091495142a5c128bb3650e.jpg

 

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři

Ad Blue bude v pohodě, v podstatě o něm ani nebudeš vědět, mimo potřeby dolití, což vyřešíš na pumpě, jen musíš prozkoumat hrdlo, resp. jakou má bezpečnostní záklopku a jestli budeš potřebovat na pistoli nasadit magnet, který má obsluha pumpy běžně u sebe

Odkaz ke komentáři

Diik za info, s tym magnetom to musim este overit ci ho bude treba.. ;)

 

Uz som stihol prerusit aj regeneraciu dpf, ale pokracoval v nej velmi rychlo po dalsom starte po viac ako pol hodine statia..

A pri porovnani otaciek s OII FL ma Caddynka na 6tke pri 100km/h cca o 130 ot. menej.. to som ai nemyslel ze budu dlhsie prevody vzhladom na vahu..

 

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...