Přejít na obsah

zablokované brzdy


oct97

Doporučené příspěvky

U OCTAVIE 1.8 s ABS, po výměně brzdových segmentů na všech kolech,po výměně zadních brzdových kotoučů a jednoho zadního brzdiče a brzdového lanka, po výměně předních brzdových hadic dochází PO UJETÍ cca 20 km k totálnímu zablokování brzd. Lanka ruční brzdy jsou seřízena a brzda je funkční=zabrzdí i odbrzdí.

Brzdy byly odvzdušněny, ale problém trvá stále.

Brzdy byly odvzdušněny také pomocí V.A.G. podle postupu kvůli možnému zavzdušnění jednotky ABS.

PROBLÉM TRVÁ !

Při zablikovaných kolech, po povolení trubek z hlavního brzdového válce a poklesu tlaku auto zase normálme brzdí, včetně ruč. brzdy.

Auto brzdí, kontrolka ABS nesvítí, diagnostika nic nepíše.

Po ujetí cca dalších 20 km = ten stejný problém=zablokované brzdy

Auto byla zvednuto, kola se po odvzdušnění volně otáčela.

Odvzdušnění brzd se uskutečnilo všemi možnými způsoby při spotřebě asi 2 litrů brzdové kapaliny .

To už snad není ani možné,aby byla v systému jediná vzduchová bublinka,nehledě na to, že pedál brzdy jde po poklesu tlaku normálně a brzdy fungují , ale jen po ujetí těch asi 20-ti kilometrů,kdy dojde k zablokování.

DĚKUJI za jakýkoliv podnětný příspěvek.

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Je divné, jestli to dělá na obou brzdových okruzích zároveň.

U starších aut s jednookruhem jsem si toto zažil již několikrát, u jednoho to bylo tím, že prosakoval válec a postupně "utemoval" systém za ním, proč neodpustil netuším, u druhého se právě ucpal tem "odpouštěcí ventilek" a došlo k postupnému zablokování. Honza

Odkaz ke komentáři

Pro: skalickyd

HONZAV1

 

Děkuji za příspěvky.

Taky hlavní brzdový válec je vyměněný.

Po dalším odvzdušnění všech kol, při zvednutém autě, jde ztuha (úplně neodbrzdí) už jenom PRAVÉ PŘEDNÍ KOLO - jde poznat,že destičky nejsou úplně uvolněné. Povolením odvzduš.šroubku a poklesu tlaku jde kolo volně jako ostatní.

Teď už snad je jen možnost přidírání ventilku v hydraulické jednotce. Musím sehnat na vrakáči správný typ hydraulické jednotky a zkusím ji také vyměnit. To už je snad poslední možná závada.

Ještě jednou díky za pokec. OCT97

 

Odkaz ke komentáři

pro: pavel71

 

Jak uvádím výše v dotazu: ........ po výměně předních brzd.hadic........

 

Opětovná zkouška - odvzdušnění prřibrždujícího kola - žádné bublinky, odtéká jen kapalina. Kolo se točí lehce.

Zkušební jízda po pravé krajnici, několikeré intenzivní brždění - ABS funguje.

Kontrola zahřátí kol cca po 2 km.

Evidentně pravé přední - přibržďující je pochopitelně teplejší než ostatní. Dále už jen rychle domů cca 2 km. Kolo je už tak horké,že se s ním nedá ručně otočit.

Jdu hledat ten správný brzdič.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...