Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Kdepak, oni teď na tohle mají speciální oddíl. Tyhle auta odstavují a dokud to majitel neupraví, tak nesmí na silnici. A řeší právě i takové barvy, jako zlatá, stříbrná, protože to oslňuje.

https://www.garaz.cz/clanek/nemecke-policii-dosla-trpelivost-s-vyraznymi-polepy-aut-21001561 

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemecti-policiste-bojujici-s-pozery-zabavili-lamborghini-proto-ze-bylo-moc-zlate/

Odkaz ke komentáři

Jezdim bezpecne jelikoz vim ze auto se 450 koni na zadku je nebezpečna zbraň a nepatri do rukou jen tak někomu. Viz.dalnice kde šlo tak to protáhnu ale rozhodne nezávodim a nemachruju. Nemam to zapotřebi v mém veku navic to auto samo od sebe budi respekt a pozornost.

 

Co se týče folie tak je jasny ze max.tam dam čirou pruhlednou na prahy a nad blatniky ale nechce se mi rešit lakovani i kdyz to je obouchane od kaminku. Porad to je original stav.

 

Petre: musime se konecne nekde srazit i s Jardou.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Dnešní výlet na kolách a koloběžkách směr Černý důl a 30 km okruh po Krkonoších....po cestě dolů ke konci výpravy mě přestali fungovat brzdy a jen zázrakem jsem dokázal na mokré silnici tu bestii zastavit 😞  4.8.2019...na to nikdy nezapomenu. Brzdil jsem přerušovaně abych ty brzdy zbytečně neutavil ale i přesto to byla děsná pakárna v 50 až 60 km rychlosti. Navic odešla z ničeho nic baterie která těsně před rozloučením ukazovala 51% nabiti. Cena kola 75 tisic.To kdybych rozsekal tak nevím nevím...

Spotřebu M3 tu rozepisovat nebudu. Nechci být trapný... tak dávejte na sebe pozor kluci.Vše se muže změnit během několika vteřin.

P.S a kdyby mě někdo pomohl najit Bawo se značkou na přáni NO DIESEL nebo tak nějak, tak mu moc poděkuju.Většího deb*lA jsem snad neviděl....Přemýšlím že to vytáhnu z kamery a předám na Policii ČR.

67512655_486002868906590_6928236969520529408_n.jpg

68538327_2456491857746772_3352652205697007616_n.jpg

67605671_512993419241226_1979065701012340736_n.jpg

67752011_2414334381986888_1357695310373060608_n.jpg

Odkaz ke komentáři

Ty vole...nechce se mi do toho ale ten ***d předjižděl ve městě Mladé Buky snad 120 přes město. Mě po normální silnici předjet nemohl tak ohrozil ve městě asi 4 auta. Jedno muselo zajet málem do škarpy....  normálně mě bylo stydno že vlastni Bawo 😞

Odkaz ke komentáři

Primarne je to do prasanu a do pisku, ale da se s tim litat vsude. Je smutny, ze jsou takovyhle zkusenosti, ja mam prevazne nastesti opacny, ze kola fungovala na jednicku, jen jednou kamos dostal neco, cemu otravne lupalo ve stredu, coz samozrejme na funkci zivocichare nemelo vliv.

Odkaz ke komentáři

To byl jeden z duvodu proc jsem do toho skočil po hlavě.

Manual do M3 je podle me blbost. Takovy vykon prenest na ručni řazeni? Mozna na okruh ale na normalni jizdu je to podle me za trest.

Sere me ze budu muset nejspis upravit havarko ktere mam na 10 tisic km rocne od Allianz 🙂 nejak nebezoecne se tomu priblizuju 🙂

Odkaz ke komentáři

Do takových aut je manuál nesmysl, nikdy, nikdo nedokáže zařadit tak rychle, jako automat. To by leda musela být převodovka, jako je u závodních, tedy jen šťouchat. Já měl M3 v manuálu půjčenou a není to ono. Cejtil jsem pak levou nohu. Všechno to jde ztuha, protože to je všechno masivní a to řazení jde pomaleji jak v normálním osobáku. Řeči o manuálu snad může říkat někdo, kdo s tím nikdy nejel.

Odkaz ke komentáři

Přilítnu do zatáčky, podřadím pádlama nebo pákou automatu, brzdím a vlastně mě něco chybí a to je manuální převodovka... Akorát když skladovky neberou často s manuálem.....

Na co potřebuji řadit "tak rychle", když nezávodím ale jezdím si pro radost.... :wallbash::wallbash: Nebo ty Tomáši závodíš s ostatníma na normál silnici? já tedy ne....

nejlepší automat na světě do road legal aut je stejně PDK od Porsche.. i když tahle BMW převodovka co je v Mkách funguje také hodně solidně....

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

ano když je to např. 6 válec, tak ano spojka je logicky tvrdší a řazení také.... zbytek je na každém jaké  má preference, já mám manuál rád ;-)

Někdy si zkus někde sehnat třeba caymana GT4, middle engine, atmosféra a manuální řazení, úplný p o r n o ;-)

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Vždyť jsem ti psal, že jsem M3 v manuálu měl možnost pojezdit docela dost km a pajdal jsem pak na levou nohu. Nadneseně řečeno. Prostě jsem tu nohu cítil 2 dny poté. A jak je to všechno tužší, tak to i déle trvá, než to prošlápneš, než tu páku přesuneš. Bez šance využít potenciál, protože to prostě nestíháš. Když máš řadit někde v zatáčkách, tak jsi úplně v řiti. To máš co dělat, aby jsi to udržel na cestě v tom kalupu a ne ještě do toho řadit, kor když to jde ztuha a pomaleji, jak v běžným osobáku. Ani kámoš, co tohle měl, tak nebyl schopen to auto vytěžit a říkal mi, že ani profi závodník od kterého se taky tou jeho M3 nechal svést, tak to samé, nedá se plně využít potenciál auta. To nevytěží ani profesionální jezdec. Ten můj kamarád s tím jezdil i na okruhy. Jeden den zábavy a brzdy na výměnu, pneu na výměnu, spojka na výměnu,... On se s tím nikdy moc nesral a práh sebezáchovy má posunutej trošku vysoko.

Odkaz ke komentáři

musíš víc chodit venku pěšky  a pak tě nebude bolet noha ;-)  každej  má jinej řidičskej um, já nemam problém řadit těsně před apexem ;-)
na co bych potřeboval z auta těžit 100%, když jezdím na "svojí pohodu" i na okruhu ;-) máš na to svůj názor ok. zatím čus.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Maro včera me na suche silnici pri kick dawn pekne roztancil zadek 🙂 to je super když citiš chováni podvozku ktere se prenese na volant a dostane ae ti pod kuži.Miluju to auto kdyz je krasne čitelné. 

 

P.S horši bude kdyz ho povesim na vetev :))) pak se na čitelnost asi vymlouvat nebudu :))))

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

O Stratosu chodí strašné zvěsti ohledně servisu a vztahů uvnitř. Rene se tváří jako rodinná firma, kde i ty vztahy uvnitř by mohly být OK. Alespoň teda co jsem tam byl, tak mi servisák povídal, že tam je spokojenej a že majitel i třeba půjčí prachy, když si zaměstnanec třeba chce koupit byt atp. A udělalo na mě dobrej dojem, že zatím i v tom servisu komunikují otevřeně a řeknou jak to je, i když to třeba není zrovna nejlepší pro PR, ale nedělají z tebe blbce. Píšu zatím. A já si toho cením, když ti přiznaj barvu, než aby tě lakovali. Víc mě nasere ten fakt zatloukání, než když se přizná barva, že se něco nepovedlo.  Mimochodem s tím prodejcem jsem měl pravdu, ve finále to asi nevědomky propálil jeho kolega. To auto tam nestálo jen tak, ale něco na tom ladili. Další věc, sami od sebe mě vzali na dílnu, což většinou servisy se tomu brání. Tady měli tendenci mi naopak ukazovat co kde jak. Když řešil kalibraci té sedačky, tak jsem u toho byl, kecali jsme, ukazoval mi co dělá, fakt super. Zároveň jsem čuměl na to vybavení, co mají.

Odkaz ke komentáři

@TomasB zlobí mě lambda sonda u filtru částic na 2 svodu.... tak sem jim zavolal, objednal se na servis (měli čas až za 10 dní).... Poslal sem jim  mail i s výpisem z diagnostiky.... Servisní technik tu lambda sondu prostě neobjednal, tak čekám dalších 10 dní až zas znovu budou mít čas a snad už to vyjde... 👶

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...