Eddie29 Odesláno Červenec 30, 2023 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2023 Sakra 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červenec 30, 2023 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2023 S tímhle mi jděte do prdele, raději budu jezdit v RAMu TRX než v Aixamu, ať si říká kdo chce co chce [emoji3] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červenec 30, 2023 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2023 Tady je to samej coming out 😁 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Září 6, 2023 Autor Sdílet Odesláno Září 6, 2023 Pamatujete, jak jsem psal o tom nefunkčním In Car Office? Kterej jsem měl zaplacenej a ke konci zaplaceného období přestalo fungovat? Stále ještě v době, kterou jsem měl zaplacenu. Tak Mercedes má zákazníky v kosočtverci. A asi po 2 měsících a různých urgencích mi napsali, že nadále u mého auta nelze. Takže si koupíš auto s nějakou funkcí a výrobce se jednou rozhodne, že tohle prostě zruší a hotovo. Tak jsem jim mimo jiné odpověděl s dotazem, od kdy přestane fungovat třeba volant .Fakt jednání Mercedesu je skandálně arogantní. Vážený pane Bxxxxx, Děkujeme, že jste kontaktoval společnost Mercedes-Benz za účelem vyřešení problému s In-Car-Office Je nám líto, ale služba již nebude dostupná pro Vaše vozidlo z technických důvodů, proto se ji bohužel nedaří spustit. V případě dalších dotazů k této žádosti nás prosím neváhejte kontaktovat s odkazem na 01755263. S přátelským pozdravem, Vojtech Horky Zákaznický servis Česká republika Tel. 00800 9 777 7777 Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Září 6, 2023 Sdílet Odesláno Září 6, 2023 Jo jo, to je ta digitalizace a on-line funkce, mně by museli k autu příjít a funkcionality z auta fyzicky vyrvat. Takhle si s tebou na dálku vytřou prdel,je jim to fuk a neuděláš nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zvoncy Odesláno Září 7, 2023 Sdílet Odesláno Září 7, 2023 Chystáš sa žiadať aspoň vrátenie peňazí za tie dva mesiace ktoré si mal stále zaplatene? 1 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Únor 26 Autor Sdílet Odesláno Únor 26 Tak jsem v Autotechnologi a vypada to tady docela zive. Pristup hodne aktivni. Tak uvidime. Oproti Farene rozdil na prvni dobrou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Jj, tam je to solidní.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Akorat teda SW v RJ mi prehrat neumi, coz trochu nechapu. Ze pry leda aktualizace 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Únor 26 Autor Sdílet Odesláno Únor 26 Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 (upraveno) Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce, ne v autorizaku Upraveno Únor 26 uživatelem krysarr doplneni, ze rameno nebyl autorizak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Únor 26 Autor Sdílet Odesláno Únor 26 Čerstvé kapky nebyly, neviděl jsem. Spíše takové to zaolejované a zasypané prachem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 před 1 hodinou, krysarr napsal: Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce, ne v autorizaku Jardo, kde jsi ten olej měnil? To je strašný ranec. To mě na RS nestálo ani náhodou a to se měnil i olej v diferákách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Jj, taky jsem utekl a menil tady u nas v mensim servisu 🙂 3x proplach a sakum prdum 14k. Ale AutoTechnologi chteli +-25k podle poctu proplachu. Takze by to nakonec asi bylo jeste vic. A to pri 30% sleve na praci, pac moje auto spada uz mezi starsi kusy (ted nevim, kolik let to pocitaji). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Jo taak, tak to pak jo. No ono už spoléhat na to, že si auto řekne. Zrovna u převodovky a toho krouťáku, který tam je... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Únor 26 Sdílet Odesláno Únor 26 Jj, to mi prislo moc 🙂 A tady to udelal typek opravdu dukladne. Domluvili jsme se, ze budou proplachovat dokud to nebude uplne cisty, i kdyby to melo stat vic, vzhledem k tomu, ze posledni zaznam o vymene oleje v automatu byl u MB pri 49.500km a pak uz nic a auto melo v te chvili pres 170.000km. Jestli to jeste predchozi majitel udelal nebo ne, to vi asi jen on 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Únor 27 Autor Sdílet Odesláno Únor 27 Ale vzpomnel jsem si, proc mam lehkou vuli na tom pravem rameni. Pred casem jsem tu na foru psal, jak jsem vzal tu obrovskou diru, jak jsem predjizdel kamion a stihnul to pribrzdit tusim na nejakych 150. To byla tehda pravym kolem mrda jak hovado, ze jsem pak stavel hned na benzince, co se stalo. Protoze jsem si myslel, jestli to neco neodsralo a cekal jsem i orvanou plecharinu. Nastesti nic, ale tohle je zrejme vysledek. A je otazka, jestli to nepomohlo i tomu prusaku na diferaku. To me napadlo az dneska cestou na Moravu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 4 Autor Sdílet Odesláno Březen 4 Požádal jsem technika o zaslání fotek toho tekoucího diferáku. Co myslíte, nechat přetěsnit nebo se na to vysrat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 5 Sdílet Odesláno Březen 5 Na můj vkus to teče dost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 5 Autor Sdílet Odesláno Březen 5 A myslis, ze to muze byt nasledek te trefene obri diry ve vysoke rychloati? Ta vule na ramenu nejspise ano. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Březen 5 Sdílet Odesláno Březen 5 Tady není moc vidět odkud to teče a upřímně ani nevím jestli to je zadní diferenciál, nebo předek? Něco mi říká, že to je zadek a že to teče od gufera kardanu. Pak by to mělo jistou souvislost s těmi vibracemi, co jsi měl. Určitě nemá vymetení díry vliv na sáknutí diferenciálu - to jedině, pokud by se jím "bouchlo" o zem a byla tam třeba prasklina. I to rameno je sporný. Může to vliv mít, ale spíš při takové ráně dojde k deformaci ramene nebo těhlice. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 5 Sdílet Odesláno Březen 5 (upraveno) tak prodluž záruku a hned ji aplikuj 🤣 jinak jak píše Jarda, je to na první pohled orosené dost. Upraveno Březen 5 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 5 Autor Sdílet Odesláno Březen 5 Nechám to tedy přetěsnit. Jen to nechápu, jak je tohle možné, pokud za to vymletí obří díry ve vysoké rychlosti nemůže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 5 Sdílet Odesláno Březen 5 je to jenom stroj.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krocan Odesláno Březen 5 Sdílet Odesláno Březen 5 a neměnili ti i kardan kvůli něčemu? že ti mlátil / vibroval? jestli to nenačalo gufero.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Březen 6 Sdílet Odesláno Březen 6 To jsem právě měl na mysli ... . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Březen 6 Autor Sdílet Odesláno Březen 6 Ano, kardan měnili ve FARENE. Takže myslíte, že to zkurvili při výměně? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Březen 6 Sdílet Odesláno Březen 6 Spíš jak vibroval kardan tak načal gufero a začalo to téct. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.