Přejít na obsah

Výměna v pneuservise


xshreck

Doporučené příspěvky

:-) známej koupil kola ( Na OII, 225/50). SAmozřejmě dojel a měl obuté 225/55. Takže mu to nějak drhlo. Ok, šel teda zase do servisu v jeho vesničce. Tam mu to vyměnili za správný rozměr.

 

A najednou tak do toho sednem a něco tam klepalo u předního kola. Ok, neřešíme. JEdem domů. ( občas kleplo, pak nic).

 

O pár hodin později jsme potřebovali jet do OBI. Nastartujem, jedem a najendou klepání jak prase. Jel jsem zrovna já, tak mi to endalo a zajel sem na parking. Zalomcoval jsem s kolem a vypadalo to spíš na nějakou vůli divnou, nepřipadalo mi to nějak divné. Majitel zavolal do Škoda servisu a tam řekli že to bude asi ložisko ( pospíchali jsme, proto jsme jeli dál ) a tak se pokračovalo. Na dálnici to byla symfonie. Klepalo to čím dál víc a mělo to zvuk jak něco přidřeného. Prostě hnus.

 

ASi 5km před barákem to byla fakt už hrůza, dojeli jsme a šli teda zkusit jestli to nebudou šrouby. A ono fakt jo. KDyby jsme to blbci zkontrolovali předtím, tak je po starostech. Naštěstí byly šrouby všechny, povolené cca o 2-3 otáčky. Ale je to docela hnusný pocit když vím, že to mohlo uletět...

 

Z toho plyne poučení, že po takových volech co to dělaj z povolání si to chce taky zkontrolovat. A hlavně já už taky nebudu tak blbej a i když budu spěchat, tak se při takové příležitosti podívám i na takovou kravinu jako dotaženej šroubek ...

 

Servisákům zdar, doufám že takovejch víc není :-) ( prej to udělal několikrát...)

Odkaz ke komentáři

Já tedy mám opačnou zkušenost - a taky negativní... utahli mi vzduchem kola tak, že jsem o měsíc později je nemohl povolit... značkový ořech, tyč a na ní trubka 1,5 metru a skákal jsem po tom jak opičák... a nakonec jsem ten ořech roztrhl... a jak říkám nebyl to nějaký ořech z tržnice ale značkový vercajk... Divím se, že ty šrouby to vydržely...

Odkaz ke komentáři

I kdyby... tím autem jsme neujeli ani těch 100km. Tj to ... on se prostě na ty šrouby uplně vysral a dotáhl to rukou... a zapoměl. Nebo nás chtěl zabít... Nakonec jsme obešli všechny kola a všechny jsem ještě dotáhl min. o 1/4 otáčky.

 

JInak měl jsem i takovou příhodu... kamarád měl dotažené kola na 205 :-) tak jsem mu to musel povolovat já protože neměl tolik síly ( a to po tom skákal ::smich: ) a že prý se to auto i s tím kolem zdvihlo ... tak by mě zajímalo jestli kecal nebo ne :-D Hlavně ale msuel držet aj volant protože se mi vykroutily kola xD

Odkaz ke komentáři

tak hlavne jestli dobre chapu masinu co maji u nas v pneuservise tak treba kdyz povoluje cele auto a na poslednim kole posledni sroub jde hur tak ta masina si uz neprdne. Musi pockat nez natlakuje kompresor a pak to povoli. Takze jestli meli nizkej tlak v pistoli a kompresor to nejak nepobral tak si mohli myslet ze maji utazeno, to ale nemeni nic na tom ze to meli dotahnout rucne. Mi doma o vikendu prezouvali X5 pekne na heveru kolo po kole a ve dvou lidech docela pohoda. Kola nechteli vubec dolu doslo i na kladivo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...