Přejít na obsah

Otevírání kufru-voda v levé zadní kapse


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny-mám Oct 1 combi tour. Přestalo mi fungovat osvětlení kufru a ve finále i otevírání zadních dveří.
Zjištěna zřejmě rozpojená trubička k zadnímu ostřikovači, jelikož vylitá tekutina byla do ostřikovače. Celá kabeláž byla pod vodou vč konektorů

Prosím o radu, co s tím... vysušeno a zjištěn na světlém konektoru uhnilý hnědý kabel-ten dán zatím nakrátko, ale stále nefunkční.... pojistka ??( pojistka 38 je OK)

Nebo nějaký šikovný autoelektrikář Praha ???

zatím díky.........

IMG_20200523_104719.jpg

IMG_20200523_104741.jpg

IMG_20200523_104840.jpg

IMG_20200523_104847.jpg

Odkaz ke komentáři

JJ, nezdá se vám to, je jasný, že je potřeba to hodit buď do nového konektoru nebo aspoň do čokolády. Mně teď jde o to, zda někdo ví, jestli otevírání dveří je v nějakém z těchto konektorů, případně jinde- a potom kde ???  Díky za pomoc

Utopený byly tyhle dva a kabeláž, co je kolem, nikam jinam už to nedoteklo, ale samozřejmě může být načatá i samotná kabeláž....

 

Odkaz ke komentáři

Tak dočasně opraveno-vyštípány konektory a hozeno do čokolád (prozatím). Rozpletenej zbytek kabeláže a zjištěny samostatné hnědé kabely
které byly tři u sebe a na ně zřejmě napasovanej další přicházející zepředu....všechny nespojené vlivem narušení kapalinou. Nevím, neproměřoval jsem, ale přišlo mi to jako zem....

Dveře začly chodit, nevím jmenovitě kabel, nicméně vypadá to, že otevírání je v černém konektoru

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...