Přejít na obsah

1.8 TSI BZB vs CDAA


Doporučené příspěvky

Dobrý deň,
potreboval by som poradiť ohľadom 1.8TSI motorizácie, ktorú by som chcel.

Jeden článok tvrdí, že motor s normou euro5 už je v poriadku
https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky-motorovy-prusvih-vyleceny-103972
druhý zas, že je to zrovna motor problémový
https://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-octavia-ii-je-uplne-jina-liga/

Dostala sa ku mne ponuka na zachovalú Octavia II z 2008 s motorom BZB a s drahým LPG systémom Vialle LPDi (LPG som chcel tak či tak).

Motor vraj konzumuje 1dcl oleja na 10k km => môžem teda predpokladať, že s ním majiteľ jazdil slušne, nepodtáčal, nevytáčal za studena, a tak?

Chcel by som sa hlavne spýtať čo je pravda, ktorý z tých motorov je poruchovejší a tiež koľko km ešte môžem očakávať od toho auta, ak má 269k km pod kapotou,
ale je servisované, bolo doňho veľa investované:

Quote

vela veci vymenenych a vyservisovanych: Jesen 2020: komplet nové zadné brzdy: ATE kotúče, dosky Ferodo; tyčky stabilizátora, prečistenie mechanizmus všetky brzdy, PZ ložisko (servis za 360€) Jar 2020: BG dekarbonizácia motora (Hatiar Zvolen), veľký servis LPG (doplnenie oleja v čerpadle /úkon raz za 60k km/, kompletná kontrola systému, vymeneny kablovy interface), predne brzdy, cistena skrtiaca klapka. -STK EK do 04/2022 -nove letne gumy DOT 1020. -Baterka ma 1, 5 roka, cca pred 30k km menena spojka + sanie, pred cca 70k km menená prevodovka + cerpadlo LPG

Upraveno uživatelem dakuhonoo
oprava 1dcl => 1l
Odkaz ke komentáři

Ja som teda už pár stránok prečítal, myslím, že to bolo okolo č. str. 60, moderátor @p2p sa tam vyjadroval, že BZB motory boli ok a CDAA kazové,
každopádne teda po práci budem čítať ďalej, ale som ITčkar, rozumiem sa počítačom, nie autám, takže aj keď sa niečo dozviem, nemám kontext a vedomostné zázemie tomu extra pochopiť, dať si informácie do súvislostí.

Odkaz ke komentáři

Ďakujem za názor, no potrebujem benzín pre jazdu po meste, lenže tiež chodím stovky km na Slovensko, a to by som rád ekonomicky aj ekologicky na plyn, tiež by som sa rád povozil po Európe stákilometrové cesty. Môj súčasný 1.9TDI trpí, lebo sa nestihne poriadne zohriať kým parkujem v práci.

Nesúhlasím tiež, že by bol nezmysel dávať LPG do turbo benzínu, však presne to je pre LPG najlepšie.

Odkaz ke komentáři

Já nemluvím o turbobenzinu ale o TSI a to je rozdíl. Dělej jak myslíš. Znám spousty 1,8T které jezdily spolehlivě na plyn.

Tady to stejně čistě na plyn jezdit nemůže protože by uhořely vstřiky. Kolik kdo znáte cdaa nebo bzb na plyn?

A proč jich je asi tak málo...

Říkáš že autům nerozumíš a přesto budeš tvrdit, že plyn do EA888 je ideální?

 

 

Odkaz ke komentáři

BZB je EA113, ale souhlasím s tím, že přímovstřik s LPG nedělá dobrotu. Jeden můj kolega měl chvilku Passata s 1.8 TSI v plynu, ale dal to celkem brzo pryč, byly s tím jen problémy. Jestli chceš plyn, tak třeba 1.6 MPI, ale počítej s tím, že to fakt nepojede. Nebo si pořiď RS s 2.0 TSI, ty na pístní kroužky tolik netrpěli a dá se s tím jezdit v průměru za 8 litrů, což je dost podobné jako 1.8 TSI nebo 1.6 MPI s tím rozdílem, že to celkem jede.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...