Jump to content

Po výměně kol zimní/letní volant nakřivo.


borlan

Recommended Posts

Po běžné výměně kol zimní za letní jsem zjistil, že při rovné jízdě je volant nakřivo (doprava). Auto netáhne ke straně (možná zcela nepatrně vpravo, ale ne moc průkazné), když dám volant rovně tak začne auto pomalu mířit doleva. Před výměnou vím bezpečně, že jelo naprosto rovně a volant také zcela rovně. Jediný nestandard při výměně byla nutnost sklepnout kola paličkou z nábojů, ale nijak brutálně.

Má někdo podobnou zkušenost, nebo nápad co se přihodilo?

Dík.

Link to comment

Jak píše kolega, přehodit kola z prava do leva, pokud to povoluje směrový dezén a pokud ani to nepomůže tak geometrie, měl jsem na Octavia 1 to samé jako ty a po GO bylo vše OK

Edited by Radas
Link to comment

Ty letní kola tam byla minulou sezonu stejně (označeno) a nebyl problém, teď se jen před nasazením převážilo.

Přehození kol - teď nevím jestli to pneu umožňuje...a přezout na diskách jestli by něco řešilo?

Podle kolegy nějaké přeskočení zubu na hřebenu řízení je vyloučené, podle něj muselo dojít k hnutí geometrie těmi údery paličky, jinak neví. Tak mne asi čeká objednat na geometrii...a prej mne asi čeká tak 2k pokud se tam něco nevyvrbí navíc... kua 😞

Každopádně jen posunout kosmeticky volant na tisícihranu asi není to pravé ořechové...

 

Edited by borlan
Link to comment

Tak tam dej zase zimáky a projeď to , jestli jsi si jen nevsugeroval nějakej pocit se kterým jsi jezdil a nevadilo ti to .

Jináč by to chtělo zamyslet se , než  necháš udělat geometrii , nad tím jestli to auto budeš ještě držet a udělat větší údržbu- kontrola čepů , výměna silentbloků .

A koukni se jestli nemáš praskl ý/ou pružin y/u .

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...