Přejít na obsah

Spotreba oleje


Doporučené příspěvky

tie kruzky nebol by som si stym taky isty jeden pan z fora si objednal na zaklade vin a prisli kruzky ale nepasuju zrejme ako zistili problem tak si pani inziniery povedali ze treba aj nove piesty a ojnice koli chybnym kruzkom a urobili asi hrubsie kruzky tak ci tak opravna sada nepasuje na stare piesty. cize sa to vyspla hore. Ja sa idem sudit koli tomu podavame trestne oznamenie. Zial vlecie sa to ako slimak na rozpalenom asfalte

Odkaz ke komentáři

Oboje, do bazaru a zatajil :D Co jsem mohl dělat, byl jsem na váhovce a tam mi řekli, že je to v normě :D

 

Litr na 1100km je nářez, prakticky jsem jezdil s flaškou oleje v kufru a po dolití litru vynuloval počítadlo a jenom koukal, jak po 14-ti dnech ježdění zase dolejt litr. Takže i když jsem jezdil na výměny každých 15tis km, tak mezi výměnama jsem dolil nějakých dalších 7-8 litránků, čili víc jak jednu celou náplň.

 

Prostě když to shrnu, benzín a TSI mám rád a z hlediska výkonu a spotřeby paliva jsem byl spokojen. Ale druhou šanci jsem mu už nedal, na to je to hodně drahá sranda.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím, nemáte někdo zkušenost s přípravky od firmy Liqui Moly mají přípravky při úniku oleje a na zlepšení viskozity oleje. Prej to docela funguje. Volal jsem i do centrály do Německa a mluvil s technikem a ten zná tento problém , tak mi doporučil nejdříve vypláchnutí motoru před výměnou oleje. Mají přípravky co by měly ty usazeniny na píst. kroužcích rozpustit a pak s novým olejem dát ješte dvě přísady. Mluvil jsem z mechanikem z Brna a prý to dělají běžně a prý to funguje. Tak se chci zeptat jestli nemáte někdo nějakou zkušenost. Dík

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ano mám, přesně: 1.8 TSI-118 kW BZB,r.v.2007, najeto 162 200km.
Koupeno 19.4.2015 při 159 900km.

Zatím jen servisováno v servisu BOSH se závady:

1) Přetěsnění turba

2) Dolitých několik x-litrů oleje 5w30 LL

3) Výměna oleje a filtru za 5w40, vyčištění systému, přidání přísady proti ztrátě oleje. = po cca 450 km rozsvícená kontrolka oleje.
4) Nyní řeším, zda pře-kroužkovat písty nebo auto vrátit, pokud to lze.

A potřeboval bych poradit, zda to ty kroužky vyřeší a na jak dlouho. Auto neteče ani nekouří, jen ve výfuku jsou nějaké saze.
Díky :)

P.S. tomu co máš napsáno červeně vůbec nerozumím :-D

Odkaz ke komentáři

Kdyz tomu co mam napsano cervene nerozumis tak to neni urceno pro tebe :) ne vazne je to zpusob zjisteni natahnuti retezu pomoci diag...

 

Jinak jsem asi prvni s BZB co a problem s olejem... ono ti to tiz muze auto bastit i pres PCV ventil a to docela dost... sae u TSI jsou uplne normalni to neres... PCV ventil alias odlucovac oleje stoji cca 2000 kc... nemas trhany a nebo nerovnomerny volnobeh???

Odkaz ke komentáři

To mě těší, že jsem první. Volnoběh je zcela v normálu.
Byl jsem s tím v autorizáku a řekli mi, že to bude pístními kroužky, ale že mám štěstí, že se dají vyměnit pouze pístní kroužky, avšak za cca 30 000Kč, pokud bude vše jiného ok.
Poté jsem šel za frajerem co klunkruje v garáž po práci a řekl to samé, ale max do 10 000 Kč, avšak s tím, že to po cca 10 000km to může dělat to samé a nemusí.
Potom se dostávám k mé otázce, bude či nebude to dělat :-D

Odkaz ke komentáři

Hmm, super to mi ale moc nepomůže, existuje nějaká záruka na skryté vady?

no pro příště :D. de o to od koho si auto koupil. jako auto by šlo takhle vrátit, zajed do autorizáku, udělali by ti váhovou zkoušku na olej, vystavili protokol a stím bys šel vrátit auto popřípadě požádát předchozího majitele o spoluúčasti na opravě, která bude docela dost stát. ale vůbec se ti to taky nemusí povézt.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Guest brano7777

Kdyz tomu co mam napsano cervene nerozumis tak to neni urceno pro tebe :) ne vazne je to zpusob zjisteni natahnuti retezu pomoci diag...

 

Jinak jsem asi prvni s BZB co a problem s olejem... ono ti to tiz muze auto bastit i pres PCV ventil a to docela dost... sae u TSI jsou uplne normalni to neres... PCV ventil alias odlucovac oleje stoji cca 2000 kc... nemas trhany a nebo nerovnomerny volnobeh???

 

Chcel by som sa opytat: na mojom BZB mam odlucovac oleja cislo 06H 103 495A,ale na nete viem zohnat ako nahradu 06H 103 495AC.Je v tom rozdiel?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Dnes jsem čirou náhodou na parkovišti viděl 1,8 TSI a jak tak koukám, vidím že si majitel vyndává kanystr s olejem a dolívá jej. Tak jsem za ním zašel na pokec :

Měl r.v. 2010, najeto asi 110 tisíc km a spotřeba oleje v současné době 0,75 litrů / 1000km.

Auto servisováno v autorizáku, závada neuznána a ani nejsou ochotni provést opravu na kulanci. (Servis mi nejmenoval).

Alespoň jsme se shodli na tom, že je to jinak slušná motorizace - jak po stránce jízdního projevu, tak spotřeby.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Už se ptám u konkurence, zeptám se i tady.

 

Dotaz na ty, co si měněj olej sami a maj diag. Koukněte se do Přístrojů, Rozšířené měřené hodnoty, na porovnání ujeté vzdálenosti od servisu a teplotního zatížení oleje. By mě zajímalo, jak je na tom u vás olej po cca 15000km, ať už máte LL nebo ne. Platí pro jakékoli TSI.

 

Moje poslední měření říká od servisu 12800km, teplotní zatížení 26500km, a to jsme na 5W40. Zatím do 1l/15tkm, svíčky na TSI extra čisté, ale podle hororů na netu čekám, kdy to půjde na CDAA nahoru ...

 

Dík.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...