Přejít na obsah

Přestavba LPG


Doporučené příspěvky

Zdravím,

je možné tento motor přestavět na LPG? Dozvěděl jsem se že nové motory TSI ne (problém chlazení vstřikovačů), ale dočetl jsem se, že FSI a TFSI mají jiné vstřikování benzínu. Má někdo nějaké zkušenosti, případně zná někoho kdo má tento motor přestavěný na LPG?

Díky moc za info :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, taky sem se zabýval myšlenkou předělávky na LPG.

Rozeslal jsem maily na dvě firmy, z jedné se neozvali, z druhé mi napsali krátký mail, že to nejde, tak sem tam zavolal a technik mi vysvětlil, že u těchto motorů by si to netroufli ( i vzhledem k záruce )a ani mi to nedoporučoval u jiných firem.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Prestavba na e85 jasna volba.. Momentalne sbiram informaceod lidi co již pořídili přídavnou jednotku

 

Zase tak jasnou volbu bych to neviděl. Jednou jsem měl možnost projet se v SAABu 9.5 (měli jsme ho ve firmě), který byl přizpůsobený pro palivo E85. Jelo to velmi pěkně a můj dotaz na servis zněl, proč to nejde udělat u ostatních modelů....odpověď byla také jasná, protože Ethanol je mnohem agresivnější vůči palivové soustavě a tak kompletní palivová soustava byla provedena z jiného materiálu.

Pouze dobudováním nějaké jednotky to asi nepůjde.

Odkaz ke komentáři
Zase tak jasnou volbu bych to neviděl. Jednou jsem měl možnost projet se v SAABu 9.5 (měli jsme ho ve firmě), který byl přizpůsobený pro palivo E85. Jelo to velmi pěkně a můj dotaz na servis zněl, proč to nejde udělat u ostatních modelů....odpověď byla také jasná, protože Ethanol je mnohem agresivnější vůči palivové soustavě a tak kompletní palivová soustava byla provedena z jiného materiálu.

Pouze dobudováním nějaké jednotky to asi nepůjde.

 

To se mi nejak nezda. Je fakt ze s tim Svedi prisli, ale nikde jsem nenarazil na to, ze by byl jinak konstrukcne postavenej motor. Viz volvoforum, kde je clovek - z CR zijici ve Svedsku, kterej se tam docela hezky rozepsal.. A opet jsem na nic nenarazil, co by znemoznovalo prestavbu. Porad je tam 25% N95 a predpokladam ze uz to vyzkouseny bude....

 

Co si mam predstavit pod tim ze je AGRESIVNEJSI vuci PALIVOVE SOUSTAVE?

Odkaz ke komentáři
To se mi nejak nezda. Je fakt ze s tim Svedi prisli, ale nikde jsem nenarazil na to, ze by byl jinak konstrukcne postavenej motor. Viz volvoforum, kde je clovek - z CR zijici ve Svedsku, kterej se tam docela hezky rozepsal.. A opet jsem na nic nenarazil, co by znemoznovalo prestavbu. Porad je tam 25% N95 a predpokladam ze uz to vyzkouseny bude....

 

Co si mam predstavit pod tim ze je AGRESIVNEJSI vuci PALIVOVE SOUSTAVE?

 

Rozezira to hadicky a tesneni.....nevim jak rychle a jak je to nebezpecne. Servisak rikal, ze to ma hadicky a tesneni, ktere souvisi s palivovou soustavou z jineho materialu. Jinak konstrukce motoru byla stejna.

Odkaz ke komentáři
Zdravím,

je možné tento motor přestavět na LPG? Dozvěděl jsem se že nové motory TSI ne (problém chlazení vstřikovačů), ale dočetl jsem se, že FSI a TFSI mají jiné vstřikování benzínu. Má někdo nějaké zkušenosti, případně zná někoho kdo má tento motor přestavěný na LPG?

Díky moc za info :lol:

 

skús kliknúť na http://www.velmatech.sk/index.php

tu ti povedia či ano, alebo nie. robia aj nemožné a legálne. firma je dosť vyhladávaná kvôli spolahlivosti

Odkaz ke komentáři

Toto je překlad ze stránek SAABu http://archives.media.gm.com/intl/saab/en/...5bio/index.html

Bylo to přehnáno přes Google

 

E85 má mnohem vyšší oktanové číslo (104 RON) než benzín (95 RON), a přeplňování umožňuje použít vyšší plnící tlak a další moderní zapalování - dávat více výkonu motoru - než je možné na benzin bez rizika škodlivých 'klepání 'nebo pre-detonace. Pouze nutné úpravy hardware jsou odolnější ventily, ventilová sedla a, a využití bioetanolu-kompatibilních materiálů v palivovém systému, včetně nádrže, čerpadlo, potrubí a konektory.

Odkaz ke komentáři
Toto je překlad ze stránek SAABu http://archives.media.gm.com/intl/saab/en/...5bio/index.html

Bylo to přehnáno přes Google

 

E85 má mnohem vyšší oktanové číslo (104 RON) než benzín (95 RON), a přeplňování umožňuje použít vyšší plnící tlak a další moderní zapalování - dávat více výkonu motoru - než je možné na benzin bez rizika škodlivých 'klepání 'nebo pre-detonace. Pouze nutné úpravy hardware jsou odolnější ventily, ventilová sedla a, a využití bioetanolu-kompatibilních materiálů v palivovém systému, včetně nádrže, čerpadlo, potrubí a konektory.

 

To uz je zajimavejsi pocteni. Snazim se najit srovnani vuci 100 oktanu,kterej tankuju

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jeden clanecek vseobecne E85..

 

Tady je teorie od praxe vzdalena na hony. Palivo slozene z 85% ethanolu a 15% N95 by spravne meli tankovat jen tzv. flexi-fuel automobily, jejichž motory a ridici jednotky jsou na stridavy provoz na klasicky benzin i na E85 upraveny. Nizsi prodejni cena a vyssi oktanove cislo ale k E85 zenou sporive povahy ale i tunery. Kazdopadne by meli myslet na to, zda jejich auta maji odolne ventily, ventilova sedla a predevsim palivovou soustavu - s tou beznou dokaze E85 nalozit diky vetsimu obsahu vody vylozene nedobre. (atd..pokracuje poznamka k emisim)

 

Zdroj: Autotip 10/2010 -65-

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
Zdravím,

je možné tento motor přestavět na LPG? Dozvěděl jsem se že nové motory TSI ne (problém chlazení vstřikovačů), ale dočetl jsem se, že FSI a TFSI mají jiné vstřikování benzínu. Má někdo nějaké zkušenosti, případně zná někoho kdo má tento motor přestavěný na LPG?

Díky moc za info :D

Abychom se vrátilo k původní otázce, tady je odkaz na téma v sekci 2.0TFSI, jeden hodný uživatel tohoto fóra tam dal info o systému, co se dává do (T)FSI motorů vč. popisu jak to funguje.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

tak už se odhodlal někdo další do přestavby na LPG? :)

Já jsem zatím spokojen. Spotřeba plynu je cca 5,9-6,3 a benzin k tomu 1,3-1,5. Vzhledem k tomu, že stále jezdím na 17" kolech mi spotřeba nepřijde špatná.

Při normální jízdě není poznat rozdíl zda jedu na LPG nebo na benzín. Pokud ovšem táhnu přívěs (cca 600kg + plné auto), tak do kopce musím podřazovat na 5.st., ideálně se tomu líbí 4st. Na šestku to neudrží rychlost. Na benzín je to bez problémů - rychlost drží. Každopádně pokud není za autem přívěs, tak nevadí ani plně naložené auto :)

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
Guest tomii898

Zdravím,

je možné tento motor přestavět na LPG? Dozvěděl jsem se že nové motory TSI ne (problém chlazení vstřikovačů), ale dočetl jsem se, že FSI a TFSI mají jiné vstřikování benzínu. Má někdo nějaké zkušenosti, případně zná někoho kdo má tento motor přestavěný na LPG?

Díky moc za info smile.gif

 

problem je ten ze maloktory servis ti da zoznam vozidiel ktore sa na plyn daju prerobit

zalezi to od sikovnosti

ak mas kamosov a tak a pocuvas tie ich recenzie na niektore firmy, jedna povie nie to nevieme a neda sa to a druha povie zase ani da sa to je to hracka

 

tak to ci to ide alebo nejde zalezi od servisu treba si hladat ten ktory ma najviac referencie a nebude sa bat pustit do akejkolvek prestavby

skus napisat sem na email mne robili plyn tu pisal som to myslim minule nejakemu chlapikovi

http://www.autolpg.sk/schvalene-typy-vozidiel/

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...