Přejít na obsah

Štartuje až na 2-4krát


Guest gothic8

Doporučené příspěvky

Guest gothic8

Zdrawím.Neviem čím to je ale keď ráno auto štartujem aj cez deň keď dlhšiu dobu stojí,tak mi nechytí na 1.krát.Keď otvorim dvere začne mi čerpadlo automaticky ťahať benzín.Keď hňeď na to otočím klúčikom,znova ťahá benzín.Keď znova otočím klúš naspäť a zase do polohy 1 zase ťahá benzín,ale na 3.krát už neťahá.Ale ako náhle idem štartovať thak motor naštartuje ale v zápätí znova zhasne.A takto sa mi podari naštartovať až na 2-4krát.Neviete mi poradiť čo s tým?.Myslel som si že to bude pretlakový ventil špatný,ale nie som si istý.POradťe mi ak budete vedieť...Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

robí mi to to isté, hlavne keď je chladno alebo zima, vlhko. vyriešil som to tak, že keď štartujem, tak držím dlhšie klúčik na štarte. nie o dlho. asi tak o 0,5-1 sekundu. možno. ak by nepomohlo, tak hned po naštartovaní trochu stlač plynový pedál, ale nie moc, iba trochu, aby si pretočením otáčok nevypol sytič

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
Guest gothic8
robí mi to to isté, hlavne keď je chladno alebo zima, vlhko. vyriešil som to tak, že keď štartujem, tak držím dlhšie klúčik na štarte. nie o dlho. asi tak o 0,5-1 sekundu. možno. ak by nepomohlo, tak hned po naštartovaní trochu stlač plynový pedál, ale nie moc, iba trochu, aby si pretočením otáčok nevypol sytič

No mne na to nereaguje auto ked mu pridam za studena lebo má malé otáčky a začne triasť auto...

 

nizky tlak palivoveho cerpadla, udelat kontrolu. Stava se to :-)

Ako si možem spraviť kontrolu toho palivového čerpadla? Ide to aj cez Vag?

Odkaz ke komentáři

ide to tak ze si kupis kusok hadicky priemeru 8mm k tomu jedno t-ecko . To tecko napojis na palivovu listu , pripojis tlakovy merac ktory ma viac ako 3 bary a po nastartovani meras . Mne tlaci 2,5baru a po odpojeni regulatoru tlaku paliva 3 bary . Asi by to malo byt v poriadku pri tomto motore ak nieje tak ma opravte

Odkaz ke komentáři
Guest gothic8
ide to tak ze si kupis kusok hadicky priemeru 8mm k tomu jedno t-ecko . To tecko napojis na palivovu listu , pripojis tlakovy merac ktory ma viac ako 3 bary a po nastartovani meras . Mne tlaci 2,5baru a po odpojeni regulatoru tlaku paliva 3 bary . Asi by to malo byt v poriadku pri tomto motore ak nieje tak ma opravte

A motor šlape v pohode? Lebo mne to uuž robí dlho že neštartuje na 1. ani na 2.krát...aee ked uz 1.krát nastartujem a sitič vypne už tak je to úplne v pohode a uz je teplý motor,vtedy už štartuje úplne bezchybne neviem v čom to može byt...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Mam ten stejny problem :/ Vyresil to nekdo?

Ja som asi dospel k záveru ye kupim nové palivové čerpadlo pretože ide zima a je to čím ďalej tym horšie. ALe zase treba pozrieť aké to vlastne je čerpadlo a či má oválnu alebo hranatú zásuvku.Videl som 2typy čerpadiel jedno vyzera ako keby bolo z dvoch casti ako taky naháč a druhe je take v celosti a vyzera take mensie a mohutnejsie...takze neviem ktoré ako som uz spomenul najskor pozriet a potom objednat...a asi bude lepsie nech ma 3bary a viac.:P

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Nebudu kvuli tomu zakladat novy tema. Ted v ty zime po nastartovani mi auto napise: stop,kontrola chladici kapaliny,navod k obsluze. Takhle to udela jeste po druhem dneska dokonce po tretim nastartovani,po ctvrtem uz nic nenapise a auto jede uplne normalne...Chladici kapaliny je dost mezi ryskami,to bylo prvni co jsem samozrejme kontroloval. Jinak nevim cim by to mohlo byt,jestli je tam nekde kvuli tomu mrazu spatny kontakt? Pokud nekdo vi co by s tim mohlo byt nebo me uklidnil ze to nic neni,byl bych vdecny.

Odkaz ke komentáři

Tak chalani, mám podobný problém, ale len keď sú teploty nad 5 C :) Štartuje na druhý krát. Ono na prvý krát motor blafne a zhasne. Keď pridám trošku plyn tak chytí aj na prvý krát. Predtým som tento problém nemal. Akonáhle sa ochladí a teploty sú 0 a menej nie je problém so štartovaním na 1 krát bez pridania plynu žiadny. Stretli ste sa s tým?

Odkaz ke komentáři

Tak pani, ja uz som vymenil nove sviecky, novy palivovy filter (zo stareho vytiekol cierny hnus), predtym som tankoval na Slovnafte, skusil som aj na Shell, vymenili mi v Skodovke tu hadicu co zvykne odchadzat (zvysne 2 boli ako nove)....Auto stale startuje na 3-4 krat. Uz som zufali z toho, VAG napisal "Snimac klikoveho hridele alebo snivac vackoveho hridele" SPROADICKA chyba (neviem presne ci to bol vackovy alebo klikovy), musim to este raz pozret. Myslite zeby to mohol snimac ?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

zdravím mám stejný problém O1 1,8T 4x4 LPG, první ranní start na 2-3x po zahřátí motoru startuje ok na první šup...čerpadlem paliva bych řekl že to nebude protože to by dělalo ten samý problém jako ráno při tom prvním startu...zatím jsem měnil svíčky vyčistil sání, škrticí klapu a stále to dělá...teď jsem objednal čidlo chladicí kapaliny tak uvidím...zatím to asi nikdo nevyřešil předpokládám :-) kdyby jo napište...dík

Odkaz ke komentáři

tak další postřeh...dotaz na ty co to dělá :-) máte benzín + LPG nebo jen benzín? Protože jak jsem dneska zjistil můžou to být zanesené vstřikovače benzínu...byl jsem na vyměnu filtru na lpg v servise a zmínil jsem se o tom tak mi borec poradil že mám ujet tak 1000KM na benzín a k benzínu nalít čistič na benzinové vstřikovače... :-) dnes nalito jak pojezdím napíšu verdikt huaaa :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj. O těhle problémech jsem už hodně přečetl. Už mi to auto alespoň jede, když jsem měnil pár hadic. Zbytek jsem prolezl taky a zdá se být ok (a něco už i měněné dokonce bylo). V poslední době mi VAG začal psát chyby:

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-00 - -

17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty

P1137 - 35-00 - -

O tom jsem se dočetl, že se to u toho špatného startování objevuje. Občas při startu probliknou kontrolky ABS/ESP. Nevim proč, ale stále mě to k těm hadicím vede. Ale už nevim kde a co. Dneska jsem to procházel, mám akorát porejpaný ruce a nic z toho. :)

Klasicky - když při startu přidám plyn, klidně to chytne i na první.

 

U každého to asi bude jiný řešení, ale jste už někdo dál? :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...