mischicka Odesláno Říjen 4, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2010 No já jen že ses pídil po rozměrech a když sem Ti je sem hodil, ani jsi nereagoval ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oskar1 Odesláno Říjen 25, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2010 Mám ve své octavii2 TDI 1.9 origo baterku akuma a je asi na konci sil. I když jí nabiju tak při poklesu teploty okolo -1 má problém otočit startérem. chci se zeptat jakou značku pořídit?? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Říjen 26, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2010 tak zalezi, kolik do toho chces dat penez... my mame ted ve 3 autech Varty a zatim dobry 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Říjen 26, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2010 Varta, Banner s těma chybu neuděláš.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oskar1 Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 Děkuju vám za vaše odpovědi. Rozhodoval jsem se nezi Vartou a Bosch, Ale asi si dám do auta Vartu . Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
beedone Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 ja podla seba a recenzii a rad profikov EXIDE premium . Levnejsie a vacsi startovaci vykon 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 19, 2011 Sdílet Odesláno Září 19, 2011 (upraveno) Tak mě asi po 6,5 letech pomalu opouští baterka. Je tam origo z výroby Akuma 12V 72Ah 380A. Auto stálo dvě noci, teplota dneska ráno 8°C a při startování to jednou pohlo motorem, pak jakoby zdechla a pak zase zatočila. Vyplo se mi rádio. Takže koukám co koupit - spíš než o co největší kapacitu, mi jde o kvalitu. Uvažuju o Exide, Varta, nebo Akuma. Zajímají mě vaše zkušenosti. Kolega mechoš mi radí Starline - prý je to převlečená Varta a mají tři roky záruku. A pak taky kde jí koupit - nerad bych dostal poštou rok starej kus z nějakýh pochybnýho skladu. Upraveno Září 19, 2011 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 20, 2011 Sdílet Odesláno Září 20, 2011 zeptej se mechose na carfit, me ji doporucil kamarad co vede benzinku a rikal ze super pristup ze strany dodavatele pri reseni nejakych problemu. A ze tech problemu resil min jak s Bannerem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Liapor Odesláno Září 20, 2011 Sdílet Odesláno Září 20, 2011 Já kupoval před 14-ti dny do O II Exide 77 Ah.Když si zadáš do jejich konfigurátoru auto tak ti vypadne jaká baterka by tam vypadala hezky :-) Původní Akuma 61Ah vydržela bez problémů 7 let a ještě by možná chvilku jezdila (měněna víceméně preventivně) Baterie kupována v nejmenovaném pražském e-shopu za 2080 + 230,- poštovné.Posílaj přes Toptrans.který má ruční nakládku,aby se baterie nepřekulila.Do druhého dne byla doma. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 20, 2011 Sdílet Odesláno Září 20, 2011 (upraveno) A jakej je datum výroby tý baterky? Bude tam kód ve formátu týdenrok nebo opačně. Pošleš mi link na SZ? Upraveno Září 20, 2011 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Liapor Odesláno Září 20, 2011 Sdílet Odesláno Září 20, 2011 Na víku bohužel nic napsáno není :-(....link na shop jsem poslal přes SZ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 20, 2011 Sdílet Odesláno Září 20, 2011 (upraveno) Bývá to vyražený na jednom pólovým nástavci Upraveno Září 20, 2011 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bramburek228 Odesláno Říjen 24, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2011 Dobrý den, mám Octavii II 2.0 TDI r.v. 2007 Auto bylo dovezeno z ciziny a je tam baterie AKUMA 12 V 65Ah. zkoušel jsem baterii dobýt, bohužel bez úspěchu, rád bych si koupil nějakou novou před zimou, abych neměl problémy se startováním, máme tu občas i -30stupňů. Dle recenze jsem koukal že nejlépe vychází VARTA SILVER DYNAMIC 12 V, bohužel nevím kolik Ah, na můj obsah. Mohl by jste mi někdo prosím poradit, jestli jsem si vybral správnou značku a kolik těch AH => přemýšlím nad VARTA SILVER DYNAMIC 12V 77Ah nebo 85Ah. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Listopad 28, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2011 85Ah? Budes svarovat obloukem? Kdyz si prectes posty vys, tam se dozvis, ze ti staci neco mezi 66-74(7) Ah. To ze je -10 nebo -30 neni faktor pro vyber akku. Ja z moji vlastni zkusenosti rikam to, ze je treba tam dat to co tam predtim bylo, male zvyseni nevadi. Priklad mam takovej ze v mym aute bylo z vyroby myslim 61 Ah, puvodni majitelka pri prodeji auta nechala vymenit baterku za BANNER 76Ah. Ja jelikoz pres tyden jezdim jen 5km do prace, tak se mi uz parkrat stalo, ze jsem skoro neodjel. Neni sance aby se dobijela. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 28, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2011 Spousta lidí to řeší stylem - čím větší, tím lepší :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Listopad 28, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2011 To je fajn ale neni to harddisk :D. Asi tu moji dam brachovi do rotacky a poridim mensi. Pokud by baterka spadala do tuningu, asi bych volil tu nejvetsi abych mohl machrovat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 29, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2011 při výběru baterie taky berte prosím na vědomí velikost místa pro baterku v poslední době se mi množí zákazníci, co si koupí baterku, která tam prostě nevleze a pak se strašně diví proč. Někty to jde vyřešit odstraněním deklů, ale i to někdy nepomůže, 100Ah se tam prostě nevejde tak ani tak :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Listopad 29, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2011 Súhlas s Rolbarom - dnes som zrovna riešil jednu akútnu výmenu baterky. Nová Akuma 71Ah bola o 1 cm nižšia, než tá pôvodná Akuma z výroby. Tým pádom nešlo správne a dostatočne nasunúť na pól oko s káblom, pretože kolidovalo s plastovým krytom batérie. Museli sme do toho plastu vyrezať dieru, aby sa oko dalo správne osadiť... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Prosinec 2, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2011 při výběru baterie taky berte prosím na vědomí velikost místa pro baterku v poslední době se mi množí zákazníci, co si koupí baterku, která tam prostě nevleze a pak se strašně diví proč. Někty to jde vyřešit odstraněním deklů, ale i to někdy nepomůže, 100Ah se tam prostě nevejde tak ani tak :D něříkej, že si zákazník přivezl 100Ah baterku... :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maurik Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Zdravím. Potřebopval bych radu. V listopadu jsem si koupil octávku kombi 1.6 74kw r.v.1999 a v něm byla baterie téměř bez žádného označení, bohužel v tom bazaru jsou podvodníci, ale to není nyní důležité. Mě by spíše zajímalo, budu kupovat novou baterku, a tak by mě zajímalo, jaký startovací proud je pro tento tip vozu ideální, nebo spíše akorát? Popřípadě i ty Ah? Díky Bude stačit 60 Ah a 540 A start.proud? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Únor 2, 2012 Sdílet Odesláno Únor 2, 2012 Tak mám 8 měsíců měsíců starou baterii (74 A),a dnes jsem nenastartoval.Praha - 16 stupňů.Já to čekal.Jezdím každej den pouze 7 km do práce a zpět. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ataner Odesláno Únor 2, 2012 Sdílet Odesláno Únor 2, 2012 Tak mám 8 měsíců měsíců starou baterii (74 A),a dnes jsem nenastartoval.Praha - 16 stupňů.Já to čekal.Jezdím každej den pouze 7 km do práce a zpět. Tak to je pešek hlavně ráno, u nás - 17 a taky se jí moc nechtělo ale jinak napoprvé a to bůhví jak je stará mám za to že je původní.. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest pasat Odesláno Listopad 26, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2012 A pokud hledáte akumulátor přesně pro svoje auto : http://www.autobaterie-varta.net/konfigurator/ PS: A vždy zkontrolovat rozměr schránky na akumulátor = aby se tam nový vešel! A pak název baterie zkopírovat do www.zboží.cz a vlevo dát seřadit "Od nejlevnějšího" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zipoman Odesláno Listopad 26, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2012 Velmi dobrá rada, nakoupím to nejlevnější, přece zboží jako zboží. Link na obchod je obšlehnutej vyhledávač Varta, data můžou být solidně starý, vyhledal bych spíše rovnou u Varty http://kuc.cz/orf0zo . Autobaterie musí být co nejnovější, proto bych kupoval jenom u obchodů, co baterie trochu točí, ne že jim leží rok starej kus někdo v koutě u topení, nebo naopak venku ve stojanu. Na zboží.cz se dostane jakýkoliv obchod a těch podvodníků co tam je, chce to hodnocení o tom obchodu, lepší je heureka.cz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karlosdemonos Odesláno Prosinec 10, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2012 Kdysi jsem psal tady nebo na minulém foru dlouhé technické rozbory na téma baterka - jako elektrikář bych do toho snad celkem mohl vidět... ale ti co byli přesvědčení že čím více tím lépe jsem stejně nepřesvědčil a zůstali na této své fatální hloupost zakotveni... takže to tady už nechci rozebírat. Ty baterky co máme v autech jsou předimenzované 2-3x a jakékoliv navyšování kapacity je nesmysl. Jenom v bodech: -I na TDI by 42Ah se startovacím proudem 300A bohatě stačila... -dal jsem takovou a takovou a neměl jsem žádný problém... a už jste někdo s jakoukoliv dobrou baterkou měl s moderním autem problém??? Baterka je buď dobrá a pak nastartuješ a nebo je po smrti a pak nenastartuješ ani s baterkou z kamionu... Obě silná i slabá má stejnou životnost cca 1000startů, vše nad tuto hodnotu je jen bonus pro vás. životnost totiž jen z menší části ovlivní věk, hlavním faktorem je počet "facek" od startéru. Že to vychází obvykle na 5-7 let je jen výpočet těch 1000startů + ten bonus. -silnější baterka do města - nesmysl, vyšší kapacita ti sice umožní o 2 starty navíc (pokud by jsi odpojil dobíjení), ale zároveň se déle bude dobíjet. Takže po několika startech a popojetích bude slabší baterka procentuelně více dobitá než ta silná, protože ta bude vydávat stejné množství energie, ale dobíjet se bude pomaleji (není lineární...) Co škodí baterce nejvíce?? Stav nedobití.... takže výsledek je spíš horší než lepší... Mýty o silných baterkách a obavy z nenastartování se táhnou z dob 120... které opravdu mohly mít problém... baterie byly technologicky nedokonalé, velikost jiskry záležela na napětí na cívce a alternátor (dynamo) měl špatnou charakteristiku a na volnoběch dával sotva 12,5V... takže to začínalo dobíjet kolem 2000ot za minutu. Dnes je všechno jinak, dobíjí to na volnoběh, jiskra není závislá na napětí, a elektronika si hlídá stav baterky a pokud by viděla krizi začne vypínat prvky luxusní výbavy.... a komu z vás se to už stalo... já jsem to slyšel teprve od dvou lidí a když pátrali co to znamená tak po 14 dnech se značkový servis VW od importéra terve dozvěděl o této fičuře... Takže slabá jako silná... obě vám poslouží úplně stejně a obě po 5ti letech úplně stejně taky umřou... Další co lidi klame je obecné podvědomi - čím lepší baterku do mobilu, tím déle mohu telefonovat... čím lepší baterku do svítilny tím délé svítím... fotím atd... ano, ale to je přeci úplně jiný režim... copak pokaždé když telefonujete se vám spustí dobíjení? Svítíte svítilnou a dobíjíte? Ale v autě jakmile jedete už dobíjíte... nepotřebujete proto prodlužovat dodávku energie... potřebujete otočit startérem... toď skoro vše... Díky, konečně jsem si počet podle mě rozumnej názor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krocan Odesláno Prosinec 10, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2012 obecně mi těch 1000 startů přijde jako hloupost, protože to pak má většina baterek bonus 500%....... když si vezmu PPLko nebo auta se systémem start-stop, tak musejí mít baterii na dva měsíce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Duben 28, 2015 Sdílet Odesláno Duben 28, 2015 http://lmgtfy.com/?q=1J0915105AD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ljuk Odesláno Duben 28, 2015 Sdílet Odesláno Duben 28, 2015 Akuma podobná má označenie JZW 915 105 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Duben 28, 2015 Sdílet Odesláno Duben 28, 2015 Hned v prvním odkazu sem vyčetl: Length 242 mm Width 175 mm Height inc. terms 190 mm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.