Přejít na obsah

Spojka + zotrvacnik


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit?

vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak?

 

popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi...

 

dakujem vopred :D :D ;)

Odkaz ke komentáři

nikdy si to nepamatuju presne ale mam pocit ze test je takovej, ze je potreba aby byl zahratej motor a je treba vytocit motor na 3000 ot a naraz pustit plyn pak udelat to same s seslapnutou spojkou a pokud ma v jednom pripade ( bohuzel nevim ve kterem) motor tendenci jako by chcipnout mel by to byt setrvak

Odkaz ke komentáři

tak som to skusil a vsetko vyzera ok, bez spojky otacky letia hore, aj dole a motor neskapina, so spojkou sa da vytocit len na 2900ot a ked pustim tak neskapina....

a klepe to rovnak so spojkou i bez.... tak to bude asi daco ine...

este ma napada, napr. take vstrekovacie cerpadlo by to nemohlo byt?

Odkaz ke komentáři

zdravim vas,

 

tak je to sranda teraz :-) rano som sa dohodol s kamaratom - opravarom, ze by si to vypocul aj on sam. Nastartujem rano, a vsetko je OK, tak ako ma byt, reku asi sa to ozve po ceste, pridem k nemu nic, isli sme sa previest a nic, vsetko OK, aj to skusal, prudky plyn a ubrat a pod, vsetko v poriadku, ziadne zvuky, vibracie ci daco neprirodzene....asi sa stal zazrak, lebo vsetko je zatial potichu.

 

majte sa zatial :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Zdravim, ja mam taky problem, ze pri vypnuti motora klucom, s nim tak zahrka, zaklepe. Skratka vypnutie motora je take "hrube", drsne... Robi mi to uz asi tyzden. Vo volnobehu, ani pocas jazdy inak nic ine nepocut, necitit ziadne vibracie. Len pri vypnuti motora.

Bol som s tym za servisakom, ten tvrdil, ze silentbloky to nebudu a ze je podozrenie ze to moze byt zotrvacnik. Mam zrejme dvojhmotu (kod motora ASV).

Chcem sa teda opytat na nazor inych skusenejsich, ci to moze byt ten zotrvacnik (ak sa to prejavuje len pri vypnuti motora).

 

Motor je 1.9TDI, 81kW, najazdene 153.000km.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zkoušel jsem sehnat kohosi v sekci Superb, bohužel... Omlouvám se, že s tím otravuji tady, snad budu mít větší štěstí.

Nazdar kolegove. Mam SII, nejstarsi typ r.v. VII/2008 1.9 77kW. Do teto verze byla montovana spojka SACHS. Tato sada byla problemova u vsech ctyrech aut, ktera ve firme mame. U jednoho auta se podarilo dotlacit vyrobce k vymene za sadu LUK, od te doby zcela bez problemu. Nyni bohuzel zacala moje spojka prokluzovat a je jenom otazkou casu, kdy ji budu muset vymenit. Uvazuji i o nahrazeni celeho kompletu za sadu s jednohmotovym setrvacnikem, konkretne od VALEO. Na jedne strane predpokladam, ze jednohmotovy setrvak prezije zbytek auta, na druhe strane jsem zaslech i nazory, ze potom vibruje skrin a podobne. Shanim proto nekoho, kdo ma jednohmotak na aute, pripadne kdo ma nejakou jinou zkusenost. Dik moc. Jirka

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit?

vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak?

 

popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi...

 

dakujem vopred :D :D ;)

pocujes to na volnobeh hrkoce... ked zoslapnes spojku prestane... ja mam taky problem, ale ja som uz najazdil na nej 400 tis km

Odkaz ke komentáři

ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit?

vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak?

 

popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi...

 

dakujem vopred :D :D ;)

pocujes to na volnobeh hrkoce... ked zoslapnes spojku prestane... ja mam taky problem, ale ja som uz najazdil na nej 400 tis km

 

Zdravim, ja mam taky problem, ze pri vypnuti motora klucom, s nim tak zahrka, zaklepe. Skratka vypnutie motora je take "hrube", drsne... Robi mi to uz asi tyzden. Vo volnobehu, ani pocas jazdy inak nic ine nepocut, necitit ziadne vibracie. Len pri vypnuti motora.

Bol som s tym za servisakom, ten tvrdil, ze silentbloky to nebudu a ze je podozrenie ze to moze byt zotrvacnik. Mam zrejme dvojhmotu (kod motora ASV).

Chcem sa teda opytat na nazor inych skusenejsich, ci to moze byt ten zotrvacnik (ak sa to prejavuje len pri vypnuti motora).

 

Motor je 1.9TDI, 81kW, najazdene 153.000km.

je to zotrvacnik.. ale ten by si mal aj pocut... na volnobeh.. hlavne...a prestane ked zoslapnes spojku

Odkaz ke komentáři

zdarec kolegové

no jak to vypadá tak nejspíš mám taky v háji spojku... když jedu a sešlápnu spojku tak to vydá podivnej zvuk něco jako zahučení... není možný že je přidřený ložisko??? ze začátku to dělalo jen při teplym motoru ale ted to dělá pořád...

 

je pravda že sem s tim nebyl ještě v servisu ale docela to auto potřebuju takže chci nejdřív plus mínus vědět co by to mohlo bejt :(

 

dík za rady pepa

Upraveno uživatelem Pepik90
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
Guest marian.vybiral

Zdravím,

v únoru jsem si koupil Octavii kombi r.v. 2006 (1.9 TDI) s chipem na 100 Kw. Má najeto 105 000 km. Zatím jsem najel 1500 km a postupně dochází k jistému problému. V době koupě zabírala spojka neskutečně dole - prakticky se auto začalo rozjíždět ihned po jejím odšlápnutí...na což se dalo zvyknout. Žádný problém s výpadky výkonu ap. nebyl. Přecházel jsem z benzínu a bral jsem to jako normální.

Posledních 300 km ale při odšlápnutí (spodní 1/3) auto kucká, poskakuje a už i několikrát chcíplo. Po úspěšném rozjezdu ale žádný problém není...Nic nekucká při přeřazování ap.

Ono ale to rozjíždění úplně stačí. Když stojím i do mírného kopce mám strach, že tam zůstanu nadobro. Nezáleží jestli plynu přidávám málo nebo víc...dělá to vždy.

 

Myslíte že je to spojkou, setrvačníkem? Když bych sháněl novou, jakou značku zvolit? Sachs? Valeo? LUK?

 

Předem díky za odpověď

Odkaz ke komentáři

no tak pro me se dneska stala nocni mura... dojizdel jsem k praci najednou z motoru rachot jak prase a spojkovy pedal se celej trepal po seslapnuti spojky rachot prestal...ale kdyz pustim spojku tak zas to rachoti pres celou vesnici takze si myslim ze mi odesel setrvacnik ze? Mam octu 2 2005 1.9 77kw bjb ..co jsem tak hledal tak asi koupit tohle cele ze? http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-6-6?count=60...

Odkaz ke komentáři

Jednoznačně celé.Já ho měnil komplet včera.Mám sice 2.0 TDI, ale všichni ti doporučí to vyměnit vše.Já jsem měl setrvák KO, lamela byla celkem taky v háji a o ložisku ani nemluvím.Kluci s cc-autodíly mi dali celkem dobrou cenu.

A ještě nezapomeň ložisko.

Upraveno uživatelem reinxed
Odkaz ke komentáři

Taky mi auto začalo na volnoběh pocukávat pak začal být motor hlučný a nekultivovaný. Předal sem to borcům do autorizáku kde to měnili komplet setrvák a spojková sada a taky spojkový válec. Přijednom byl prý i špatně nastaven motor na silenbloku u převodovky. Cena cca 16t a myslel sem že sedím v jiném autě :lool:

Odkaz ke komentáři

Taky mi auto začalo na volnoběh pocukávat pak začal být motor hlučný a nekultivovaný. Předal sem to borcům do autorizáku kde to měnili komplet setrvák a spojková sada a taky spojkový válec. Přijednom byl prý i špatně nastaven motor na silenbloku u převodovky. Cena cca 16t a myslel sem že sedím v jiném autě :lool:

 

To je nějaký levný na komplet spojku + setrvák +spojkový válec.V autorizáku jen matroš tam bude stát min. 20 tis.A práce taky alespoň 3 tis.Kde si byl?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...