Jardo Odesláno Říjen 2, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 2, 2010 Zdravim, ak som podobnu temu nenasiel a existuje tu, tak sa ospravedlnujem ... Je mozne nahradit v Octavii II 1.9 TDi 77kw kod BJB odchadzajuci dvohmotovy zotrvacnik jednohmotovym ??? ... Dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Api Odesláno Říjen 11, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2010 Ahoj. Podle me jde, trochu jsem to hledal na netu, pac chci taky dvojhmutu dat do haje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardo Odesláno Říjen 12, 2010 Autor Sdílet Odesláno Říjen 12, 2010 nakoniec som pozhanal dvojhmotu za dobru cenu, tak tam pojde dvojhmota :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marťas Odesláno Říjen 14, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2010 kde? kolik si za ní dal? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jardo Odesláno Říjen 14, 2010 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2010 komplet sadu LUK - lamela, lozisko, pritlacny a dvojhmota ... som zohnal za 400 € ... myslim, ze dobra cena ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit? vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak? popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi... dakujem vopred :D :D ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jELDA Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 existuje jednohmota : http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-kompl...yword=125010300 + ložisko : http://www.cc-autodily.cz/lozisko-spojky-v...yword=969010519 jELDA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 ludia, este ak by to bolo zotrvakom, ako je to akutne treba vymenit, resp. kolko to moze vydrzat? alebo je lepsie s tym do opravy vobec nejazdit? vdaka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 ja bych tam dal co tam patri takze dvouhmotu, zalezi jak moc je poskozenej, kazdopadne to tomu motoru dava zabrat. Vydrz je silne individualni zalezitos podle jizdniho stylu, ja mam 186 000 km a setrvak puvodni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jELDA Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 sama skodovka to udava jako nahradu ... prodalo se takhle dost kusu a bez jedineho problemu . hlave taxikari to vyuziji - jednohmota vydrzi mnohem vice nez dvouhmota ( myslim ze snese i vice Nm ) dvouhmota zde : http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-sp...yword=125010307 + lozisko stejne u jednohmoty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 ja mam uz cez 200 000km, takze sa aj moc nedivim, a co viem, tak byvaly majitelia to asi nesetrili, bolo to firemne auto... ja prave ani neviem ci je to urcite tym, ide z toho taky divny zvuk, taky buchot na volnobeh (za jazdy neviem, som v kabine). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 nikdy si to nepamatuju presne ale mam pocit ze test je takovej, ze je potreba aby byl zahratej motor a je treba vytocit motor na 3000 ot a naraz pustit plyn pak udelat to same s seslapnutou spojkou a pokud ma v jednom pripade ( bohuzel nevim ve kterem) motor tendenci jako by chcipnout mel by to byt setrvak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 vdaka Olaf, skusim po jazde dnes a uvidime :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 3, 2011 Sdílet Odesláno Březen 3, 2011 tak som to skusil a vsetko vyzera ok, bez spojky otacky letia hore, aj dole a motor neskapina, so spojkou sa da vytocit len na 2900ot a ked pustim tak neskapina.... a klepe to rovnak so spojkou i bez.... tak to bude asi daco ine... este ma napada, napr. take vstrekovacie cerpadlo by to nemohlo byt? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kralik Odesláno Březen 4, 2011 Sdílet Odesláno Březen 4, 2011 zdravim vas, tak je to sranda teraz :-) rano som sa dohodol s kamaratom - opravarom, ze by si to vypocul aj on sam. Nastartujem rano, a vsetko je OK, tak ako ma byt, reku asi sa to ozve po ceste, pridem k nemu nic, isli sme sa previest a nic, vsetko OK, aj to skusal, prudky plyn a ubrat a pod, vsetko v poriadku, ziadne zvuky, vibracie ci daco neprirodzene....asi sa stal zazrak, lebo vsetko je zatial potichu. majte sa zatial 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest matus158 Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 Zdravim, ja mam taky problem, ze pri vypnuti motora klucom, s nim tak zahrka, zaklepe. Skratka vypnutie motora je take "hrube", drsne... Robi mi to uz asi tyzden. Vo volnobehu, ani pocas jazdy inak nic ine nepocut, necitit ziadne vibracie. Len pri vypnuti motora. Bol som s tym za servisakom, ten tvrdil, ze silentbloky to nebudu a ze je podozrenie ze to moze byt zotrvacnik. Mam zrejme dvojhmotu (kod motora ASV). Chcem sa teda opytat na nazor inych skusenejsich, ci to moze byt ten zotrvacnik (ak sa to prejavuje len pri vypnuti motora). Motor je 1.9TDI, 81kW, najazdene 153.000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 muze a vypada to tak 81kW a v OII ? asi to patri do OI sekce vid? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sup Odesláno Listopad 14, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2011 Zkoušel jsem sehnat kohosi v sekci Superb, bohužel... Omlouvám se, že s tím otravuji tady, snad budu mít větší štěstí. Nazdar kolegove. Mam SII, nejstarsi typ r.v. VII/2008 1.9 77kW. Do teto verze byla montovana spojka SACHS. Tato sada byla problemova u vsech ctyrech aut, ktera ve firme mame. U jednoho auta se podarilo dotlacit vyrobce k vymene za sadu LUK, od te doby zcela bez problemu. Nyni bohuzel zacala moje spojka prokluzovat a je jenom otazkou casu, kdy ji budu muset vymenit. Uvazuji i o nahrazeni celeho kompletu za sadu s jednohmotovym setrvacnikem, konkretne od VALEO. Na jedne strane predpokladam, ze jednohmotovy setrvak prezije zbytek auta, na druhe strane jsem zaslech i nazory, ze potom vibruje skrin a podobne. Shanim proto nekoho, kdo ma jednohmotak na aute, pripadne kdo ma nejakou jinou zkusenost. Dik moc. Jirka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest fredo Odesláno Únor 19, 2012 Sdílet Odesláno Únor 19, 2012 ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit? vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak? popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi... dakujem vopred :D :D ;) pocujes to na volnobeh hrkoce... ked zoslapnes spojku prestane... ja mam taky problem, ale ja som uz najazdil na nej 400 tis km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest fredo Odesláno Únor 19, 2012 Sdílet Odesláno Únor 19, 2012 ludia, len sa chcem spytat. ako poznate, ze odchadza dvojhmota? je to pocut, alebo nejako citit? vcera som prisiel domov, vysado z auta a pocuval, ze v tom nejak bucha, len tak letmo som zistoval odkial v tom ide, a zdalo sa mi, ze to moze byt z miesta spoja motora a prevodovky, tak ma napadlo, ci to nie je prave zotrvak? popripade, je to citit nejak na jazde? napr. ked pridam plyn a predtym som mal uplne plyn zavrety, tak v tom tak troska tukne, ide do z priestoru pred vodicom....napr. pri prejazde zakruty to robi... dakujem vopred :D :D ;) pocujes to na volnobeh hrkoce... ked zoslapnes spojku prestane... ja mam taky problem, ale ja som uz najazdil na nej 400 tis km Zdravim, ja mam taky problem, ze pri vypnuti motora klucom, s nim tak zahrka, zaklepe. Skratka vypnutie motora je take "hrube", drsne... Robi mi to uz asi tyzden. Vo volnobehu, ani pocas jazdy inak nic ine nepocut, necitit ziadne vibracie. Len pri vypnuti motora. Bol som s tym za servisakom, ten tvrdil, ze silentbloky to nebudu a ze je podozrenie ze to moze byt zotrvacnik. Mam zrejme dvojhmotu (kod motora ASV). Chcem sa teda opytat na nazor inych skusenejsich, ci to moze byt ten zotrvacnik (ak sa to prejavuje len pri vypnuti motora). Motor je 1.9TDI, 81kW, najazdene 153.000km. je to zotrvacnik.. ale ten by si mal aj pocut... na volnobeh.. hlavne...a prestane ked zoslapnes spojku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepik90 Odesláno Únor 19, 2012 Sdílet Odesláno Únor 19, 2012 (upraveno) zdarec kolegové no jak to vypadá tak nejspíš mám taky v háji spojku... když jedu a sešlápnu spojku tak to vydá podivnej zvuk něco jako zahučení... není možný že je přidřený ložisko??? ze začátku to dělalo jen při teplym motoru ale ted to dělá pořád... je pravda že sem s tim nebyl ještě v servisu ale docela to auto potřebuju takže chci nejdřív plus mínus vědět co by to mohlo bejt :( dík za rady pepa Upraveno Únor 19, 2012 uživatelem Pepik90 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest marian.vybiral Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 Zdravím, v únoru jsem si koupil Octavii kombi r.v. 2006 (1.9 TDI) s chipem na 100 Kw. Má najeto 105 000 km. Zatím jsem najel 1500 km a postupně dochází k jistému problému. V době koupě zabírala spojka neskutečně dole - prakticky se auto začalo rozjíždět ihned po jejím odšlápnutí...na což se dalo zvyknout. Žádný problém s výpadky výkonu ap. nebyl. Přecházel jsem z benzínu a bral jsem to jako normální. Posledních 300 km ale při odšlápnutí (spodní 1/3) auto kucká, poskakuje a už i několikrát chcíplo. Po úspěšném rozjezdu ale žádný problém není...Nic nekucká při přeřazování ap. Ono ale to rozjíždění úplně stačí. Když stojím i do mírného kopce mám strach, že tam zůstanu nadobro. Nezáleží jestli plynu přidávám málo nebo víc...dělá to vždy. Myslíte že je to spojkou, setrvačníkem? Když bych sháněl novou, jakou značku zvolit? Sachs? Valeo? LUK? Předem díky za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 18, 2012 Sdílet Odesláno Březen 18, 2012 (upraveno) spojka v čudu a mrkni se i na spojkový válec Upraveno Březen 19, 2012 uživatelem chipmann 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Messik Odesláno Březen 19, 2012 Sdílet Odesláno Březen 19, 2012 no tak pro me se dneska stala nocni mura... dojizdel jsem k praci najednou z motoru rachot jak prase a spojkovy pedal se celej trepal po seslapnuti spojky rachot prestal...ale kdyz pustim spojku tak zas to rachoti pres celou vesnici takze si myslim ze mi odesel setrvacnik ze? Mam octu 2 2005 1.9 77kw bjb ..co jsem tak hledal tak asi koupit tohle cele ze? http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-6-6?count=60... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reinxed Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 (upraveno) Jednoznačně celé.Já ho měnil komplet včera.Mám sice 2.0 TDI, ale všichni ti doporučí to vyměnit vše.Já jsem měl setrvák KO, lamela byla celkem taky v háji a o ložisku ani nemluvím.Kluci s cc-autodíly mi dali celkem dobrou cenu. A ještě nezapomeň ložisko. Upraveno Březen 20, 2012 uživatelem reinxed 0 Citovat Odkaz ke komentáři
szyrma Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 Taky mi auto začalo na volnoběh pocukávat pak začal být motor hlučný a nekultivovaný. Předal sem to borcům do autorizáku kde to měnili komplet setrvák a spojková sada a taky spojkový válec. Přijednom byl prý i špatně nastaven motor na silenbloku u převodovky. Cena cca 16t a myslel sem že sedím v jiném autě :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Messik Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 noo robota moc neni tak ted jen sehnat prachy :D...alespon ze mi sef pujcil fabii bo nevim cim bych jezdil po zakazkach..ale uz mi chybi moje oktule :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 Taky mi auto začalo na volnoběh pocukávat pak začal být motor hlučný a nekultivovaný. Předal sem to borcům do autorizáku kde to měnili komplet setrvák a spojková sada a taky spojkový válec. Přijednom byl prý i špatně nastaven motor na silenbloku u převodovky. Cena cca 16t a myslel sem že sedím v jiném autě :lool: To je nějaký levný na komplet spojku + setrvák +spojkový válec.V autorizáku jen matroš tam bude stát min. 20 tis.A práce taky alespoň 3 tis.Kde si byl? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
szyrma Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 (upraveno) No měl sem menší slevu a neni orig ale sachs cena dílů je fakturovana na 11t je to 1,9TDi PD Upraveno Březen 20, 2012 uživatelem szyrma 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Březen 20, 2012 Sdílet Odesláno Březen 20, 2012 Tak to jo,já myslel že Škodovka začala dostávat rozum. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.