Přejít na obsah

Vosička FABIA RS


Doporučené příspěvky

připojuji se ke gratulantům. už taky vím,jaký je to pocit. daleko hezčí,než když si něco pořídíš na auto ( teda aspoň u mě)

Díky Stando, o tom žádná ...

 

chytit, zmlátit, zabít, zakopat a plivnout!

O tom žádná Peťo ... A to si můžeš dávát při parkování majzla jak chceš, natrefíš na hajzla a teď to řeš :)

Upraveno uživatelem pentadius
Odkaz ke komentáři
No počkám a po zimě je nechám nalakovat oba, na zadní mi zase někdo obtiskl značku :)

Bohužel ne celou ... Děkuji kamarádi za projev solidarity :palec:

Maro tyhle šrámy a ťukance jsou hotové neštěstí a od té doby co jsou Bonusy/malusy u pojišťoven, tak není šance, že by ti někdo nechal lístek za stěračem. To už je minulost. A nejhorší je, že když to necháš za svoje znovu nalakovat, tak za pár dní se najde další blbec, kterej ti tam udělá další šrám :) . Alespoň já mám na to hroznou smůlu. Téměř při každé návštěvě Vaňkovky si odvezu nějakej šrám a nebo ťukanec od dveří :palec:

Odkaz ke komentáři

pane, znamej ma auto rucni myti a kvalitni lestici prostredky a hlavne lesticku, jak si mozna pamatujes byla u nej uz tak dobra pulka knajpy domluvime ze by to tim prejel a odstranil ten cernej sajrajt ? Me celkem precizne rozlestil na zadnim narazniku sram od nakupniho voziku

 

jinak co dodat lidi jsou swine ... zavolej kdyz budes chtit

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dnes mě vosička ráno zaskočila nápisem na MAXI-DOTu. V expanzce bylo lehce pod MIN a po dolití G12-ky, se to již neobjevilo.

post-195-1287787964_thumb.jpg

 

Jenže nastal nový problém, který s tím ani nesouvisí. Výrazně mi stoupla spotřeba.

Na trase 8 km, kde jsem schopen se dostat na spotřebu 4,5, jsem měl 8,1 litrů a při večerní jízdě domů to stejné.

Osobně si myslím, jestli to není nějaké čidlo nebo váha vzduchu. Prosím erudované odborníky o radu :palec:

 

Díky kluci

Odkaz ke komentáři

Takže podle nejčerstvějších poznatků se jednalo o závadu čidla teploty motoru. Ovšem čidlo nebylo "mrtvý" pouze špatně dávalo hodnoty.

Asi po půlhodinové divoké jízdě ukázala dle diagnostiky teplotu chladící kapaliny 78,7 °C, ovšem některé komponenty byli vařící.

 

Čidlo vyměněno a spotřeba při dnešní 60 km jízdě a průměrné rychlosti 75 km/h byla krásných 5,2 litrů.

hurá hurá - VIVAT HUML - hurá hurá

Odkaz ke komentáři

Hned to napravím ... po delší době jsem jel zkusit práci Štěpána 4x4 po kladných referencích některých členů :lol:

Takže příprava na zimu trvala asi 7 hodin a to jsem Štěpána ke konci už popoháněl, neboť jsem nečekal, že budu mít tak zasviněný auto :lol:

Všechno mi vysvětil - popsal postupy a zopakoval základy kvalitního ošetření laku, navíc se i o mě moc hezky starali se Soňou ... :)

Dám sem pár fotek, abyste si dělali trochu představu.

post-195-1288121577_thumb.jpgpost-195-1288121601_thumb.jpg

post-195-1288122495_thumb.jpg

 

Nejvíc času zabralo ošetření laku od polétavé rzi a asfaltu. Vše dělal velmi pečlivě a dokonce souhlasil, abych mu pomohl, ale moc mi to nešlo, pořád mi říkal "a co tady toto a tady jsi na něco zapomněl". Chlapi drbačka neskutečná.

post-195-1288121650_thumb.jpgpost-195-1288121656_thumb.jpgpost-195-1288121661_thumb.jpg

 

Jelikož se začal maska loupat, je odvezena i s mřížky od mlhovek k lakýrovi "na polití" černou lesklou.

Nakonec jelikož jsem sám s sebou vnitřně bojoval a vyhrálo NE a s piety k ex-lukysskově fabči jsem odstranil mračidla.

post-195-1288121544_thumb.jpg

 

Také jsme velmi profesionálně rozleštili několik ošklivých škrábanců ... bylo vidět, že své práci rozumí :D

post-195-1288121946_thumb.jpgpost-195-1288121975_thumb.jpg

 

A tady odjíždí spokojený majitel vosičky domů, aby mu za hoďku zavolal Štěpán, že jsem u něj nechal bundu ;)

post-195-1288122052_thumb.jpg

 

P.S. asi zeptáte kolik to stálo, cena opravdu odpovídala kvalitě práce, použitých přírodních přípravků. Abych nezapomněl, trochu jsem měl obayv ze Štěpánova přístupu, ovšem velmi mile mě překvapil. Je to slušnej, milej a pohodovej chlap, který kde je jeho místo.

Upraveno uživatelem pentadius
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...