Jump to content

modra "bloody DSG Marry"


raym0n

Recommended Posts

tak hele přední brzdy oboje máš tak 600-800,- oba klouby práce je 1000,- výměna brzdovky 200,- výměna lanovodů 300,- a co znamená komplet klima servis?? Když je prázná a nechladí tak znova naplnění je tusším 300+ 1g=1kč čili něco přes 500,- takže pokud ti vytáhl 400g což už by nechladilo, tak i kdyby moc je to max 500,- a měl bys mít vyjetej papír o tom.

 

takže 800+1000+200+300+500, čili 2800,- a to jsou ceny ceny bych řekl tak akorát, jsou blázni co to opravdu dělaj za almužnu, tuším i ve škodovce chtějjí za výměnu předních desek 300,- za obě strany (někde jsem to viděl, už nevím kde), takže ty ceny jsem přestřelil. Ale víš jak to je, pokud seš spokojenej, a je to ok, tak proč ne.

 

 

Link to comment

no, klima jeste chladila, takze sam nevim, co s tim delal, ted ot chladi rychleji a vice to voni, kazdopadne jsem zase o neco moudrejsi, diky, priste si to necham aspon rozepsat na papir.

 

kazdopadne ti tam chybi i zadni brzdy ;) takze mozna to nebylo tak zly, ne?

 

tak hele přední brzdy oboje máš tak 600-800,- oba klouby práce je 1000,- výměna brzdovky 200,- výměna lanovodů 300,- a komplet klima i kdyby moc je to max 500,-

 

takže 800+1000+200+300+500, čili 2800,-

800+800+1000+200+300+500 3600,- :palec:

tak snad OKej

 

//edit: jeste klucina menil kryci plechy kotoucu

Edited by raym0n
Link to comment
  • 2 weeks later...

Zdravicko panove, premyslim, ze koupim nosic na 2-3 cyklo-kola nekam na zadek moji krasavice, neco cenove nenarocneho, ne na tazne (pouze z cenovych duvodu). Premyslim o necem TAKOVEMTO, mate zkusenosti? Pripadne doporucili byste neco jineho?

 

Diky za jakekoliv tipy. Proc ano, proc ne?

Edited by raym0n
Link to comment

Honza9007: Nejsme zadni cyklo fanatici, na kouli to je tak za 5k aspon, tak mi to prijde zbytecny a zase hagusy na strechu... to tam proste nesedi, na kombajn jo, ale na to moje? To bych si subjektivne 'ponicil' vzhled auta.

 

Ono to asi nejspis dopadne tak, ze proste sklopim zadni sedacky, necim to tam vystelu a kola rozmontuju na maderu, pak se to tam vejde jako nic...

Link to comment

kolik kol povezeš?

 

já do toleda s pevným sklem dám 2 uplně v pohodě, jen sundám přední kola, mužu si jet kam chci jak chci

 

ad hagusy, šak mužeš dát jen přičniky ne a na to normální nosič, vše se dá samo i jen pujčit

Link to comment

#Jim: Jen dve kola, takze dovnitr to taky pujde, na pricniky jsem uplne zapomnel!! :palec: to dela ta prace, malo myslim na sebe :lol:

 

ty stresni pricniky, tak to je za 2-3.5k... tak uvidime, nejdriv kolo pro polovicku, pak zkouska, jak se to vejde do zadu, a pak se uvidi.

Edited by raym0n
Link to comment
  • 1 month later...

Panove, tak se mi doma delsi dobu vali nove znaky do stedu ALU, ALU mam pegasusy po kompletni renovaci a tem krytkam se zpet do stredu moc nechce, protoze je tam vrstva laku, nejaka rada, jak na to, jak to dostat zpet? Mam vzit vnitrke stredu ALU lehce smirkem na vrtacce, nebo tam plastovy kryt stredu prilozit, dat na nej treba hadru, nejakou desticku a dostat ho tam lehce kladivem? Radsi se ptam... 2x mer, jednou... vsak vite. Diky

Link to comment

OK, hodim na to nejakou starou hadru, at nic neposkodim a neskrabnu, desticku a gumovou palicku, uvidime, snad nebudu objednavat dalsi :lol:

 

Vítej v DSG at ti slouží :palec:

Diky, slouzi uz tretim rokem, zatim nic vaznyho, jen investice do soucastek podlihajicim beznemu opotrebeni, nedavno jsem daval novy brzdy a predni klouby a hodne si to uzivam :palec:

Ted jsou v planu 'investice' do nejake kosmetiky na interier... pripadne jestli budu hodne linej, tak napsani Stepanovi, jestli uz je zpet na trhu a mezi zivymi :lol:

 

 

//edit: jedna uplne trapna otazka... piska mi turbo, ale to piska hodne lidem a mne piska proste od koupe... zvykl jsem si na to, nevnimam to, naopak mi to prijde prijemne, ze pod tou kapotou neco je, ale kolega z prace rikal, ze jeho zena ma passata se stejnou motorizaci i prevodovkou, ze ji to taky delalo a ze ji v servisu dali nejakou 'krytku', neco na odhlucneni, proste neco a od te doby v pohode. Vite o necem takovem? Neco chybejiciho, co bych mel v okoli turba hledat?

Edited by raym0n
Link to comment

spytam sa ako casto menis olej v DSG ??? kazdych 60tis ako je predpisane ci menis skor ??

Kazdych 50-60tis. km, podle toho, jak to citim pri studenem razeni, ted me ceka v 220tis. km a zatim dobry. Minule, kdyz jsem menil, tak to bylo cca 50-55tis.

 

Pises '60tis ako je predpisane', ale ono jsem casto nasel, ze prevodovy olej v DSG je 'life-time', myslim, ze tech 60tis. je spise dobra praxe mechaniku, ale nechci lhat. Kazdopadne pri vymene urcite i filtr!! Ono... kdyz to s tim olejem prezenes, coz udelal kolega s passatem, tak DSG se chova neprijemne ve chvili, kdyz jedes nejakou konstantni rychlosti pod plynem, a pak rychle sundas nohu z plynu, tak misto toho, aby to plynule zpomalovalo a dojizdelo, tak to zacne neprirozene/skubave snizovat rychlost atp..

Edited by raym0n
Link to comment

JJ, kdyz na ten olej budes jezdit proste moc dlouho, ono asi i dost zalezi, co tam lejes (kdyz jsem u toho minule byl, tak byl porad hezky medovej, ale i tak radsi vymena). A studene razeni - to je dost subjektivni, zkusim to aspon trosku popsat, ale ja to 'citim v zadku', napr. v zime, kdyz fakt dlouho trva, nez auto zahrejes, jedes na D, jedes mesto a pri pomalych rozjezdech a prerazovani na nizsi stupne 1-2-3-2-1 to za studena nepreradi zcela plynule, (je to citit i v lete, ze to neni ono, ale ne tak intenzivne jako v zime a na vyssich stupnich uz to tak citit neni) a to je prave vhodna doba pro vymenu, klidne to muze nastat drive.

 

Jak jsem psal vyse - minule jsem menil nekde na hranici 50-55tis. km(klidne bych rekl, ze blize 50tis. km) a bylo to uz v chladnym obdobi listopadu, delalo to presne, co jsem rikal, kdyz sem za studenyho motoru radil 1-2-3-2-1, tak pri prerazovani v nizsich otackach to proste nebylo ono, jakoby to cukalo, jako kdyz nekdo spatne drzi spojku - tak sem dal karu na vymenu oleje v DSG a pohodka! Takze to je pro me dalsi ukazatel. Verim, ze auto se mi za tohle chovani snad i odmeni... :rolleyes:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...