Jump to content

modra "bloody DSG Marry"


raym0n

Recommended Posts

K tým ručičkám samozrejme že som nemenil farbu podsvietenia fixou.. :D len tie ručičky majú na sebe bielu vrstvu a v noci sa mi zdalo že tá červená je na nich taká vybledlá.. tak so chcel len zvýrazniť tú červenú farbu.. ale druhý krát by som to už nerobil, na ručičiky treba dať trošku silnejšie a sýtejšie ledky..

Link to comment

Tak postupne - kdysi jeste za dobryho pocasi mi na jednom srazu P2P rekl(krom toho, ze mi chce ukrast Columbuse... :lol: ), ze to rozchodit jde, ze tam staci jen tri kabely, nebo tak neco, ja to ignoroval, protoze mi to nevadilo(co nemas to ti nechybi), rikal jsem si, co z toho muzu mit navic.. ale pak jsem chtel novy mapy, ty na muj stary fw nesly, takze sem tam nechal za uplatu nahrat novy FW i mapy, takze tam aktualne mam:

post-4726-0-80461000-1392190484_thumb.png

pak jsem sel za svym mechanikem, resili jsme nejake kraviny, tak ze se podivame i na to ovladani a on mi rika 'ale vzdyt ti to funguje...' :ph34r::blink::huh: :lool:

 

Vytrestil jsem oci a sel zkusit a ono ejhle:

kratky stisk = potvrzeni

dlouhy = zpet v nabidce

rollovaci valecek = rollovani nahoru dolu

telefon vola

ohnuta sipka = zpet v nabidce

 

To vse to zatim umi, vic snad ani nebude, nebo nenapada me, co dalsiho by to mohlo umet.

 

Takze kabelaz jsem tam musel mit natezanou uz x let, ale umoznil mi to az novy FW do Columbuse!!! Rad poskytnu auto nekomu z Brna pod zkumavku, at se i pro ostatni pred FL zjisti, co je na tu pravou stranu volantu potreba.

 

A tradicne dneska rano v predsrazove nalade JMK sedam do auta a ta mrcha zase - kontrolka praskle zarovky!!! Uz tresti sraz po sobe!!! :D


Tak ta je parádní, moc hezká :) Mám stejnou barvu a přemýšlel jsem o narázníku rs předním a zadní FL a kvůli barvě jsem si řikal že na to prdím, ale vypadá to luxusně !!

 

Jj, diky moc, ja myslim, ze to je jeste porad elegantni kombinace a nic prehnaneho, co by tlouklo do oci jako slepenec, snad to nebude jen muj nazor. :palec:

Link to comment
  • 2 weeks later...

Panove, takovy dotaz, kdyz jsem menil na zimaky, tak jsem na jednom zadnim (LZ) nasahal na vnitrni strane (jeste kdyz byly na aute a se znamym jsme na to koukali z diry) tak jakoby poskozeny kord pneu. Kola jsem sundal a vymenil za novou zimni sadu s tim, ze na jaro koupim par nejakych hezkych gumaku pro meho ropaka, at mu chutna a jak uz to zacina byt s pocasim celkem aktualni, tak se jdu mrknout do sklepa a pneu vypadaji vsechny OK. Je mozne, ze jakmile se sundali z auta a nejsou zatizena, ze je to nejak srovna a na prvni pohled neni videt? Diky za napady.

Link to comment
  • 3 weeks later...

A jsme doma od pana doktora, takze pisu si "Mily denicku,..." :

 

jedno kafe s mlikem bez cukru

210.000 km

DSG olej, DSG filter

vzduchovej filtr, palivac, olejovej, kabina doufam

motorovej olej Milers Oils EE Longlife 5W-40 doufam, ze ropakovi bude chutnat

 

:palec: :palec:

 

Druha strana mince:

plynove vzpery na reklamaci opet chybejicich dorazu :ph34r: a zahanben pri zvedani kufru a cisteni sedacek...

post-4726-0-64281800-1394820577_thumb.png

Edited by raym0n
Link to comment
  • 2 weeks later...

Vikendovo-dovolenkova hygiena:

rok nemyta kola a neredeny ValetPRO Bilberry Safe Wheel Cleaner

Raceglaze Aqua Bathe Wash and Wax a MM Dry Me Crazy

 

pred:

post-4726-0-29467100-1395595027_thumb.png

 

po:

post-4726-0-95981800-1395594978_thumb.png

 

Uz aby dosel zbytek objednavky a poladilo se to ironX, Lime Prime a zamcelo voskem.

Link to comment

Haha :smich: ale Bilberry fakt pecka na kola, uplne jsem ziral, co to umi, za malo penez vazne hodne muziky :palec:

Az dorazi zbytek varky z detailing shopu, tak udelam dalsi foto. Fakt me zajima jak Lime Prime pohne se mini-skrabancema, co mam nafoceny a jak nejak bug&tar pajcung rozpusti cerny tecky na kastle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...