Přejít na obsah

Výfuk a vše kolem něj


TomášT

Doporučené příspěvky

Pánové....asi jste mě přivedli na rozřešení problému sonda ve výfuku,,,,iquka,,ji má umístěnou naboku,,po staru,, ALE ,má od ní kabely zabalené v jakémsi chrániči,,,zato Tomáš ji má ,,říká ponovu,,umístěnou nahoře a nemá na ni žádný obal na kabelech které od ní vedou,,a to je ono,,naboku umístěná lambáda musí mít asi chráněné kabely aby vydržela,,když je tam zamontovaná sonda bez ochrany kabelů tak nevýdrží,,vydrží jen tehdy když je umístěná nahoře,,takže,,zkusím koupit sondu s chráničema kabelů,namontuji napůvodní místo a uvidíme jak dlouho vydrží,,,souhlasíš ,,,Tomáši,??? a iqnuko??????

Odkaz ke komentáři
Perfektní, pak se ozvu, co mi to dovezli za číňana :) Já ten prostřední díl vařit nebudu, stejně je uhnilý u kraje. radši tam dám nový, když už to budu mít rozdělaný. Dík moc

 

takže u mě se zázrak nekonal, kamarád jak slíbil mi dovezl "originál" prostřední díl, ale byl to Tyll za 1000. Takže jsem ho nebral, chci origo. Navíc Tylla mají za 868,- na skodadily.

Odkaz ke komentáři
Hele tak bych se zeptal , při kolika km, a po kolika letech tak běžně měníváte výfuk ( kolik tak vydrží origo výfuk ) - myslím střední díl zadní díl a ty spony a spojky

 

první díl mám stále originál, prostřední i zadní už byl měněn za neoriginály a to v roce 2004. Teď je prostřední díl už v pr...

Odkaz ke komentáři

Po neděli se chystám na opravu prostředního dílu výfuku. Sice je prasklé uchycení tohoto dílu, ale to zatím nebudu řešit. Mezi první a prostřední díl dám tu originál trubkovou svorku, která mi celý vyfuk bude krásně držet- (snad). Musím ale zaříznout prostřední díl (jak je ta šipka), abych zbavil výfuk té širší části, která se nasazuje na první, abych na ni nasadil tu trubkovou sponu. Teď tam mám starou sponu, ale výfuk nedrží, točí se a zadní díl klepe. Pokud to nebude držet a výfuk bude klepat, koupím prostřední origo díl.

post-375-1265563241_thumb.jpg

post-375-1265563408_thumb.jpg

post-375-1265563514_thumb.jpg

post-375-1265563642_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
první díl mám stále originál, prostřední i zadní už byl měněn za neoriginály a to v roce 2004. Teď je prostřední díl už v pr...

 

 

Jo tak to jsme na tom skoro stejně ... Zadní díl byl měněn v roce 2003 , zbytek je ještě původní a budu měnit tento rok před technickou komplet protože jak je ta spojka mezi středním dílem a katem tak ta je úplně prorezlá a podfukuje tam , a střední díl má už taky dost ... a jak sem se díval i ten polský zadní díl co byl měněný má dost pěkně rezonuje tzn přepážky jsou asi vysypané ... jinak otec má 1997 rok a komplet celý výfuk původní 120 tkm a na technické s tím prošel ... je fakt že zvuky to taky někdy vydává strašné a i pokles výkonu občas ale tak nedá se :) otec už má doma koupený komplet od Tylla za 3200 kč včetně všech úchytů prostě komplet tak kdoví kdy ho tam dá

Odkaz ke komentáři
Guest lolek77

Mal som podobne zhrdzaveny vyfuk - stredny diel, tmel vydrzal asi 3 dni, po par jazdach to popraskalo a opadlo. Najlepsie je vymenit diel vyfuku, ktory mas deravy. Zas taka velka investicia to nie je a mas pokoj na dalsich 5 - 6 rokov. A inak aj po vystredeni vyfuku to uz nieje tak tiche auto ako ked tam bol diel original z vyroby - od nova. Mam od roku 2003 1,6 AEE, r.v. 1999 MR2000, druhy majitel, 162000km.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak chci měnit zadní díl výfuku, ale jaksi rodinná finanční krize mě tlačí, abych šel do Tyllu, i když bych samozřejmě rád origoš, ale na ten teď nemám. Tady http://www.cc-autodily.cz/vyfuk-zadni-dil-...yword=120600505 můžu mít Tyll za 1.053,- Kč + pošta, což si myslím, je bezkonkurenční cena. Origoš ve škodovce stojí 2.500,- kč (4 roky záruka) + 238,- Kč trubková spona, což znamená o 140 procent víc než Tyll. Na té fotce z odkazu není patrné, že by se zadní část výfuku rozšiřovala, tak jak to mám já, viz spodní foto. U Tylla by se zadní část měl rozšiřovat a uchycovat jen takovou jednoduchou sponkou a ne tou trubkovou jak u origošu. Tome, ty jsi to tenkrát zjišťoval, jak to je u Tylla, ne?

post-375-1267543404_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak dneska mi dorazil Tyll, vypadá docela dobře za tu cenu, je o 150 procent levnější než origoš a je na něho 30 měsíců záruka. Origoš má sice 48 měsíců, ale je podstatně dražší, uvidím, kolik Tyll vydrží. Jinak jsem ho jen tak pro zajímavost zvážil a má 8,7 kg . To je výzva pro tebe, Tome, aby jsi zvážil ten svůj originál jen tak pro zajímavost.

post-375-1268160769_thumb.jpg

post-375-1268160922_thumb.jpg

post-375-1268161030_thumb.jpg

post-375-1268161296_thumb.jpg

post-375-1268161515_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Teda já mám sice motor 75kw, ale teď sem kupoval prostřední a koncovej díl vejfuku od Walkera a taky si nestěžuju. Neni to teda tuzemskej výrobce (patrioti prominou), jinak ale v poho. Tloušťka trubek 1.5mm, jen tak pro zajímavost sem taky zvážil prostřední díl a má 3,5kg. Cena s daní za prostředek 1170 a za zadek 1580kč. Ta cena mě taky nejdřív zarazila, ale zatim to vypadá super. Jak to s tou stěnou trubek vypadá u těch vašich Tyllů, je to ze silnějšího matroše?

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem výfuk vyměnil. Dělal jsem to sám na parkovišti a byla to pěkná drbačka. Výfuk jsem musel samozřejmě odřezat plátkem pilky, nešel dolů, prevít. Jinak tloušťku trubky jsem neměřil. Dávám fotky starýho, jaká tam byla díra. Druhá fotka, jak jsem páčil koncovku starýho výfuku.

post-375-1268933901_thumb.jpg

post-375-1268934001_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Poslední dobou mám takový pocit, nějak má motor hutnější-mohutnější zvuk, nevím proč, výfuk je vyměněný (střední i zadní) a tah motoru je stejný. Koleno mám opravované cca před rokem. Nikde nic neuniká, tak mě napadá, jestli ve výfuku nedošlo k nějaké závadě. Nevím jestli jde vůbec o výfuk.

Odkaz ke komentáři
Tak dneska mi dorazil Tyll, vypadá docela dobře za tu cenu, je o 150 procent levnější než origoš a je na něho 30 měsíců záruka. Origoš má sice 48 měsíců, ale je podstatně dražší, uvidím, kolik Tyll vydrží. Jinak jsem ho jen tak pro zajímavost zvážil a má 8,7 kg . To je výzva pro tebe, Tome, aby jsi zvážil ten svůj originál jen tak pro zajímavost.

No upřímnou soustrast s výfuky od TYLLA mám jen ty nejhorší zkušenosti jsou jako papíráky není nad origo výfuk ;)

Odkaz ke komentáři

jasný, že origoš je origoš, ale vem to takhle: Najedu 8000 ročně, takže věřím tomu, že mi alespoň 5 let vydrží a kdo ví, jestli to auto budu ještě mít. Navíc origoš stojí 2500 + 230 svorka a na to jsem teď neměl kačky ;) Tyll vyšel na 1050,- , svorku jsem dal starou.

 

A tobě kolik km a kolik let vydržel Tyll?

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Potřeboval bych poradit, mám prasklý výfukový svody a mám možnost sehnat za 2000kč z vrakáče a nevím jestli to má cenu je koupit aby neprdly zachvíly taky a na nový za 6000kč na cc autodily.cz nemám . Je tu možnost zavaření, ale já nikoho šikovnýho neznám takže vaření neberu. díky za rady

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...