Jump to content

Volba brzdových kotoučů a destiček


TomášOctavia

Recommended Posts

Čau chlapi, měl bych prosbu.Potřeboval bych poradit jaký dát kotouče a jaký destičky na svoji octu. Ty kotouče co tam mám teď jsou hodně naprd.Mám octávu 1.9 Tdi 81kw chipnutou na 110kw a ty brzdy jsou prostě slabé..Brzdovka je nová ani to nepomohlo. Mám nabídku na Přední kotouče 280/22 ATE 2352kč sada,přední destičky ATE 1392kč,zadní kotouče 232/9 ATE 1674kč sada,zadní destičky ATE 966kč komplet 6384kč.

 

Přední kotouče Zimmermann 2080kč sada,přední destičky Zimmermann 773kč,zadní kotouče Zimmermann 1216kč sada,zadní destičky Zimmermann 610kč komplet 4679kč.

 

Nebo komplet brembo Max a deskama Textar za 4700 Kč... Mohl by mi někdo poradit tak nejlépe to spárovat. Díky moc

Link to comment
Guest houmik

ja mel Brembo (rada pod maxama) + desky Textar a vyborny :palec: dokud jsem nezvysoval vykon, tak to stacilo, ted uz bohuzel ne. Takze jak pise najmis, na jare me ceka upgrade brzd :D

Edited by houmik
Link to comment
Guest houmik

jo, presne tak... a ty tehlice jsou prave nejvetsi problem :palec: brzdy samotny sezenes a nejsou zase tolik drahy, ale za tehlice to je nekdy darda. Jinak budu mit na prodej komplet 280 mm predky, k tomu dam druhy trmeny (kdyby nekdo chtel) a klidne prihodim i predni + zadni desticky, jety asi 3000 km. Kolik bych za to mohl dostat? :D

Link to comment
  • 3 months later...

kdybych volil mezi TRW a Zimmermann - tak Zimmermann .

 

jinak osobne mam Zimmemann Sport + OE desky - zatím paradni najeto cca 15 000 .

 

mel jsem tu par zakazniku kteri chteji ATE power disk + ATE keramicke desky ( brembo max + brembo desky - myslim ze je take dobra kombinace )

Link to comment

no mam možnost koupit Zimmermann za 816 Kč/ks ve slevě, nebo Lucas/TRW za 852 Kč/ks , nebo ještě sem sehnal ATE za 888 Kč/ks...tak nevim no...osobně sem nikdy TRW neměl,tak nemam právě zkušenosti s touto značkou... Na lepší bohužel momentálně nejsou peníze :-(

Link to comment
no mam možnost koupit Zimmermann za 816 Kč/ks ve slevě, nebo Lucas/TRW za 852 Kč/ks , nebo ještě sem sehnal ATE za 888 Kč/ks...tak nevim no...osobně sem nikdy TRW neměl,tak nemam právě zkušenosti s touto značkou... Na lepší bohužel momentálně nejsou peníze :-(

 

 

mrkni sem :D http://www.cc-autodily.cz/search/?kod_alt=1J0615301M myslí že je z čeho vybrat

 

ceny lze taky upravit : )

Edited by jELDA
Link to comment
Guest houmik

Lada: Ja mel 2x ATE a pokazdy se mi po 2000 km zkroutily, takze ja uz je nikdy nevezmu. Zajizdel jsem je jak pos*anej a bylo to stejne porad stejny. Pak jsem vzal Bremba a pohoda. :palec:

Link to comment
Guest houmik

Ja mel Brembo, Brembo Max je vyssi rada. Krome jinyho maji Max povrchovou upravu, kotouce by nemely reznout. Byl jsem ale spokojeny i s tou normalni radou, pokud nemas nejaky vysoky naroky nebo nemas upraveny motor, vzal bych klidne ty normalni. K tomu desticky Textar. :palec:

 

Zimmermann jsme ted objednavali na jiny auto a taky v pohode. Nebal bych se zadny proflakly znacky, jen ty ATE bych si na auto uz fakt nedal...

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...