Přejít na obsah

Octavia I RS style (Tour Trumf 1,9 TDi PD) + recenze a foto


Doporučené příspěvky

Auto je to hezké, při rozsáhlém popisu jsem se docela i pobavil... Taková oslavná píseň na TDi Vochcávky - táhne to vocpod a prakticky nežere :palec:

S tou výbavou je to relativní, dokud ji člověk nemá, tak mu to nepřipadá důležité. A to je přesně ten případ.

Maxidot: fantastická věc a dohromady s D DOT je to i užitečné...

Xeny: Rozdíl mezi neface/světlama je stejný jako face/xeny.

Loketka: nedokážu si bez ní představit ani jediný den, absolutně nepřekáží pri používání ruční brzdy. Myslím, že jsi ještě nejel v autě které ji má... A když blbnu na zasněženém parkovišti, tak si jí tedy vyklopím. Vzhledem k absulutnímu nedostatku odkládacích míst v O1 je prostor v loketce nepostradatelným společníkem.

Mlhovky: Využití je relativní, občas si nima přisvětluju v nepřehledných místech např kvůli zvířatům.

Zadní stěrač: ano, ten se dá asi postrádat. I když já byl teda na služebáku za něj rád. Odhrne to sníh...

 

El zadníma oknama si občas větrám, jsem rád, že je mám. Stejně tak chci dodělat přední senzory...

Jezdil jsem ve Felicii absolutně bez výbavy a taky to šlo. Dokonce ani cetrál neměla a odvezl jsem se z bodu A do B... Dneska bych to tak už nechtěl. Stejně tak nemám climatronic, připadal mi zbytečný, jednou jsem se projel v autě co to mělo a kolečka mě serou :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

S autem jsem spokojený a je pravda, že celkem slušně táhne a žere málo. Ideální společník na práci. Komu však nestačí, ať si koupí BMW 330d, bude určitě lepší…

 

Souhlasím, že „s tou výbavou je to relativní, dokud ji člověk nemá, tak mu to nepřipadá důležité.“

 

Na druhou stranu to funguje i opačně, člověk většinou po něčem strašně touží, když si to nemůže dovolit, a když na to pak má, zjistí, že to nepotřebuje. To je můj případ s xenony, loketní opěrkou aj.

 

Popravdě, to co jsi psal o xenonech jsem ale úplně nepochopil.

 

S loketní opěrkou jsem to již vysvětloval – v Octavii II je super, ale v OI je na h… Vyzkoušeno a je dost špatná. Abych při každém zatažení ruční brzdy pokaždé dával opěrku nahoru, to by mě z toho odvezli. V OII se dá posouvat dozadu, je širší a nepřekáží. Věděli, proč ji udělat zcela jinak.

 

Maxidot – viz loketní opěrka. V OII super, v OI pouze prehistorie… Prodejce mě také varoval, že bez rádia asi nebude fungovat, nebo bude horní část nevyužitá. Pokud máte jiný názor a nějaké vlastní fotografie, pošlete, rád se přiučím.

 

Climatronic je naprosto skvělý, nemusíš se o nic starat a ne každých 5 minut otáčet kolečkem, protože je moc zima, nebo zase vedro…

Odkaz ke komentáři

Musim souhlasit asi s vetsinou veci :P

 

V Passatu B5 je polodot a ze by to byla nejaka vyhra... Radim se do fronty tech, kteri kdyz si vylepsuji svoje auto, tak maxik by dali asi jako uplne posledni vec. Dal s tou rucni brzdou mas taky pravdu, sahat tam pro ni je katastrofa :rolleyes: Proto to mam udelany na jeden, max 2 zuby a uz brzdi, jinak bych si omlatil ruku o loketku :o

 

Jen jsem to chtel napsat, aby v tom nebyl Cmelak sam :P Ale jinak uz bych se na to vykaslal. Stejne mame tu vyhodu, ze si to muzeme za relativne slusny penize vsechno dodelat :palec:

Odkaz ke komentáři
ti ji příští rok vezmu do Brely...to už máš kousek :P

 

no super :D

 

jinak prišti leto asy zase budu v ČR takže abys zbitečne neplnil kufr :rolleyes:

 

@houmik: no ja zapomnel že k tem xenonum u Vas musite myt ostrikovače :P . Ono bez nich ty xenony vubec nefungujou, holt musy se chladit :palec: ale nivelace neni problem :P

 

http://www.bixenony.com/automaticke-naklapeni/

 

@Cmelak007: prece nebudeš po každem zatahovani ručni brzdy spoušet dolektu dole??? Chci si zablbnout, ok, zvednu ji nahoru. Až skončim s blbnutim dam spatky dolu. žadna filozofie ;)

 

ale hlavne že jsi spokojen s autem a že pracuje jak ma :o

Odkaz ke komentáři

No vzdyt to pisu :o jen za material das dejme tomu +/- 15.000 Kc a k tomu pripocti praci. :rolleyes: Ono nejde o to, ze ty ostrikovace tam jsou ve smes na prd, ale proste byt musi a je cim dal horsi se na neco vymluvit. Do svyho dalsiho auta je chci urcite, ale ted uz je dodelavat nebudu, i kdyz jsem nad tim v lete premyslel :palec:

Odkaz ke komentáři

Díky Houmíku za podporu, konečně tu má někdo rozumný pohled na věc! :rolleyes:

 

Všem, co mi tu loketku vnucují opětovně říkám – nechci ji a vím proč, měl jsem (bohužel) možnost ji vyzkoušet. Sice na Fabii, ale byla naprosto totožná. Ruční brzdu, narozdíl od ní, používám při každém zastavení. Loketka však jejímu zatažení brání a pokud bych ji měl pokaždé odklopovat, tak bych ji asi brzy vytrhl a na místě rozšlapal… A to byla škoda, ne? :o

 

Co se týká xenonů, tak naposledy – nepovažuji je na toto vozidla nutné, protože:

1) vypadá dobře i bez nich

2) stávající světla velmi dobře svítí

3) xenony se u nás strašně kradou

4) na to, co dělají, stojí zbytečně moc peněz

 

Pokud si budu kupovat Superba, tak xenony samozřejmě ano. Tady mi ale nepřijdou nezbytné, ani potřebné. Howg! :palec:

Odkaz ke komentáři

....taky jsem chtěl xeny,počítal jsem že to předělám na face a dám tam xeny,ale jak píše Houmík,není to jen o lampách,tak jsem koupil předface světla L&K a že dám HID sadu(mladická nerozvážnost :palec: ) ale když jsem viděl jak to krásně oslňuje tak jsem i toto zavrhl,koupil jsem lepší žárovky a mám klid!! Až budu někdy kupovat nové auto tak chci aby mělo xeny....

Co se týče loketky,taky mi ze začátku trochu vadila,ale ted už o ni nevím..........ty jsi ,,řiditel vozu" a pracoviště si uzpůsobuješ k obrazu svému tak pokud ji tam nechceš není co řešit :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
tak se můžem potkat třeba zase u TDIFuna :P

 

no asy jo, už se my to zda nejake slaboučke :)

 

 

@cmelak007: nigdo Ty nic nevnucuje, to sjou jenom naše nazory, pokud jsi spokojen tak jsme i my prece ;) jen at to klepe jak ma.

 

ale ten komentar na superba ano a na octu ne je fakt trošku smešny nezlob se. To jako bych rekl do octy bočni airbagy nepatri a na supa ano :lool:

 

už se tu dost o tome kecalo nebudeme dal off-ovat.

 

Ted k ty spotrebe co maš ve meste. Je to podle PC nebo jsi to vypočital? Mne se každy smeje jak dokažu octu ve meste s klimu nahnat na 8,5 :lol: Ty seš jedini ktery se dostal spotrebou tak blizko mne :)

 

jo a ta červena gdyž se poradne navoskuje a nalešti tak proste bije do očy - nadhera, jen s tim nehod do mičky budeš je mit brzo potento ;)

Odkaz ke komentáři

Mohu se zdvorile zeptat ktere vozidlo zrychluje z nuly na 200 km/h za deset vterin ktere vlastnis ?

 

Na vykon jsem v zadnem pripade nenarazel, spise na zalezitost tykajicich se xenonu, u nich hodne zalezi v jakem jsou stavu, jete, k tomu spatne nastavene xenony, dokazou opravdu svitit hure nez dobre nastavene nove halogeny :-)ale nove xenony a nove halogeny to je opravdu rozdil, a cena za ne zase neni strasna, ja uz bych treba auto holatko nezvladnul.

Odkaz ke komentáři

MfM @ Dec 31 2010, 13:10

 

Jasně, každý ať si dělá (do auta dává), co se mu zlíbí. S těmi airbagy to ale tak vidím jak píšeš. Mám pocit, že boční do tohoto auta moc nesedí. Obzvlášť za ty peníze (9000 Kč)... Také mi připadá, že do auta, které stojí méně než cca půl milionu, xenony moc nepatří. A různé úpravy typu "xenony" v trojkových golfech jsou mi spíš k smíchu. Spotřebu měřím jen dle palubního počítače, měl by ukazovat celkem správně. Auto myji pouze ručně wapkou, snad ta barva něco vydrží...

 

 

Giancarlo'

 

Ahoj, díky za příspěvek, moje řeč! :pivo:

 

Killer22

 

Ahoj v téhle verzi stojí kolem 15.000 Kč, já měl nějakou sleva, asi 1000-1500 Kč. Montáž jsem si provedl sám, ve Škodovce za ni chtěli dalších 1500 Kč a ještě mě varovali, že to nemusí dopadnout úplně dobře... ;)

 

Hoblik

 

Můj zbožňovaný miláček Kawasaki Z1000. :lool: Včera jsem jel s Octou večer asi 100km ve tmě a naprostá spokojenost, světla svítí, jak mají. Až budu mít na větší auto, tak je tam dám xenony, ale tady mi stávající bohatě stačí. Takže to neřeším.

post-5488-1293885234_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

U těch potahů se jedná prakticky o nejdražší variantu, kterou MAD vyrábí - kůže a perforovaná alcantara (zejména ta byla drahá). Loga RS pak vyšly na cca 1000 Kč. V autě to ale vypadá luxusně a oproti xenonům je to na první pohled a omak vidět! :pivo: Prosím Vás ale, už o těch xenonech nepište. Měl jsem na ně, ale nechtěl jsem je a nelituji toho. Díky. ;)

Odkaz ke komentáři

Díky, fakt jsou! ;) Do auta jsem si kůži vždycky přál a teď, když ji mám, jsem s ní moc spokojený. Pokud to finanční situace dovolí, tak si ji určitě do příštího auta pořídím znovu. Buď přímo od výrobce, nebo dodatečně od MAD. :pivo: Stejně si od nich Škodovka nechává šít potahy do Octavie RS. Akorát je tam namontují a upevní sami...

Odkaz ke komentáři

Ahoj, já to bral v porovnáním s tím, co ti nabízely jednotlivé automobilky a pak mi potahy od MAD vyšly jako bezkonkurenčně nejlevnější nabídka. :pivo: Záleží tedy na úhlu pohledu. :P Každopádně auto zvednuly neuvěřitelným způsobem, řekl bych, že žádná věc z příplatkové výbavy neudělala takovou velkou změnu. Vždycky, když sedám do auta, mi vykouzlí úsměv na tváři a říkám si, jak jsou parádní!!! A nejsem sám, říkají to všichni, co se vezou. :lool: Jsou moc příjemné na omak a nezůstává na nich tolik prachu, drobků apod. jako na látce. Stačí je setřít rukou, nic se na nich nedrží, ani nerozmazává. Fakt bomba, jsem z nich pořád nadšený.

 

Jejich konfiguraci jsem si dělal sám, MAD nabízí nepřeberné množství kombinací. Mě se líbí klasická černá kůže, ale spousta lidí mi říkala, že alcantara je praktičtější a člověk se na ní tolik nepotí. Tak jsem z ní nechal udělat středy v pěkné červené barvě a zbytek v normální kůži. Docela mě štve, že v Octavia II RS má středy v látce, vypadá to lacině, jako na nějaké levné kancelářské židli. Alcantara by na tak drahém autě nestála tolik (při ceně cca 800 tis. Kč, je pár stovek zanedbatelných), ale v době "krize" se bohužel šetří úplně na všem. Uvažuji, že časem nechám z červené alcantary udělat i tapecírung ve dveřích. Mohlo by to vypadat fakt dobře. Stávající tapecírung z látky je celkem nic moc, v létě si o něj škrábu levý loket, který mám opřený o dveře, není to nic příjemného. Alcantara je na sedadlech perforovaná, z čehož jsem měl trochu strach (aby se neničila a nezůstavaly v ní drobky), ale naštěstí se ukázalo, že naprosto neopodstatněný. Je velmi nenáročná na údržbu, absolutně neovlivňuje vyhřívání sedaček a vypadá skvěle. Nechci, aby to vypadalo, že mám nejlepší sedačky na světě, ale jsou fakt parádní a této investice jsem nikdy ani náznakem nelitoval. Myslím, že stojí za to.

 

Jinak ty "sporotvní" sedačky jsou skvělé, vůbec z nich nebolí záda (v porovnání se standardními, které jsem měl na předchozí Octě z roku 1999) a jejich originál čalounění je také moc příjemné na dotek. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

To já také ne, byl jsem dost v šoku. Myslel jsem, že Cimbu je nejzkušenější a solidní společnost u nás. Ing. Janda, který vlastně tvoří celou firmu, má pravděpodobně určité know-how, ale jinak je to pěkný šejdíř a podvodník. Tvrdil mi a ukazoval měření přes notebook, že ta má přečipovaná octavia měla 150 kW, což je naprostý nesmysl. Dal mi na to dokonce papír!! Když jsem mu říkal, že je to divné, začal mi složitě vysvětlovat a dokazovat, že je to tak, přičemž používal termíny, která laik nezná, asi aby vypadal erudovaně a důležitě. To, že keceal, pochopí i malé dítě.

 

Jsem z toho dost otrávený a uvažuji i o tom, že si chip už dávat nebudu. Chtěl bych samozřejmě vyšší výkon, ale říkám si, že ten risk mi za to nestojí. Kdybych jezdil málo a najel celkem 20-40 tis. km, tak by to neřešil, ale já najedu těch 30 tis. jenom za rok, přičemž tohle auto mi bude muset zřejmě vydržet hodně dlouho...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...