deli Odesláno Leden 3, 2011 Sdílet Odesláno Leden 3, 2011 Zdravim, predcasem jsem nekde zahlidnul schema OII, podle ktereho mi pripadalo, ze kontrola tlaku pneu obsahuje pouze tlacitko, ktere je pripojeno na jednotku, ktera resi ESP/ABS. Jak je to v realu s dodelanim teto funkce do vozu, ktery ji nema? Staci pouze namontovat dane tlacitko, natahnout kablik k jednotce a nejak aktivovat v SW? Nebo je na to potreba i jinou verzi jednotky pro ESP/ABS? Pripadne je tam skryty jeste nejaky jiny mozny problem? (konkretne pro OII facelift, MR2009) Diky deli 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Leden 3, 2011 Sdílet Odesláno Leden 3, 2011 Detaily neviem - hádam napíše niekto bližšie - no stačí osadiť tlačítko, potiahnuť zapojenie k RJ ESP na konkrétny PIN, nakódovať a je to... Nejakým spôsobom dokonca ide dorobiť aj Hill Holder, ale tí čo vedia ako na to, si info strážia 0 Citovat Odkaz ke komentáři
profor Odesláno Březen 25, 2011 Sdílet Odesláno Březen 25, 2011 Tak tu kontrolu poriešim keď dostanem auto!!!! hill holder si neviem predstaviť ako urobí keď tam neni žiaden senzor Inak jedine senzory ma napadaju tie čo hýbu xenonmi takže asi by to mohlo brať info od nich 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 26, 2011 Sdílet Odesláno Březen 26, 2011 Ak si dobre spomínam, tak hill holder na určenie sklonu používa senzor pozdĺžneho zrýchlenia. Tento sa sériovo montuje len na 4x4, takže dodatočne aktivovať hill holder ide len na týchto autách. Tlačítko TPM sa pripája na pin 35 v prípade RJ ESP v OIIFL - pre verziu bez ESP je to iný pin, takisto pre OII pred FL sú to iné piny v závislosti od čísla RJ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
profor Odesláno Březen 28, 2011 Sdílet Odesláno Březen 28, 2011 No jo, to mi ani tak nejak nechýba ten hill holder :P ale to TPM je potrebné mať po mojich skúsenostiach s BMW kde som si pomaly ani nevšimol či mám deravú pneumatiku alebo nie. A ak to ide takto "lahko" dorobiť tak prečo nie. nie? Igor, nakódujeme aj hento a potom skúsim niekedy keď budem mať čas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
profor Odesláno Duben 2, 2011 Sdílet Odesláno Duben 2, 2011 Tak priatelia čo máte TPM origo od výroby prosím, ako je popísané v návode že to funguje? Igor mi to nakódoval, ja som dnes napinoval káblik (zatial provizórne) a pri zapnutom zapalovaní som stláčal tlačítko a nič. Tak som sa rozhodol teraz v noci že upustím trochu tlaku v lavej prednej (0,2bar) na 2,0bar plus mínus a pořád nic! Tak ako to je? Tí čo im to už zahlásilo a museli dohusťovať, aký bol rozdiel? Na nemeckom fóre som kade čo čítal, raz to zaznamenalo malú zmenu, raz nič... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Duben 3, 2011 Sdílet Odesláno Duben 3, 2011 To jako, že jsi chtěl při stojícím autě, aby to hlásilo pokles tlaku? Funguje to tak, že se nejdřív to tlačítko na stojícím autě stiskne, aby se uložily hodnoty, mám pocit, že se musí ujet i určitá vzdálenost při různých rychlostech, aby se zaznamenala komplet data, se kterými se to potom porovnává. Ale funguje to už z principu jen za jízdy, ale to víš, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Duben 3, 2011 Sdílet Odesláno Duben 3, 2011 ... je to jak píše mischicka resp. nafoukneš kola na správnou hodnotu zapneš zapalování, stiskneš a podržíš tlačítko TPM dokud neproblikne (a tuším i pípne) kontrolka TPM. A od této chvíle je potřeba najet tuším (150-300 km) aby se zaznamenala data. O kolik přesně musí být úbytek tlaku přesně nevím, neboť nikdy nevím kolik jsem tam přesně před defektem měl, ale již 3x mě to upozornilo na defekt, když jsem měl tlak v pneumatice cca 1,3-1,5 .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 3, 2011 Sdílet Odesláno Duben 3, 2011 asi se ti vůbec nerosvítí kontrolka na palubce při zmáčknutí tlačítka že? MR11 je specifický, musí se jinak kódovat budíky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Duben 3, 2011 Sdílet Odesláno Duben 3, 2011 ... je to jak píše mischicka resp. nafoukneš kola na správnou hodnotu zapneš zapalování, stiskneš a podržíš tlačítko TPM dokud neproblikne (a tuším i pípne) kontrolka TPM. A od této chvíle je potřeba najet tuším (150-300 km) aby se zaznamenala data.O kolik přesně musí být úbytek tlaku přesně nevím, neboť nikdy nevím kolik jsem tam přesně před defektem měl, ale již 3x mě to upozornilo na defekt, když jsem měl tlak v pneumatice cca 1,3-1,5 .... Díky za doplnění, neměl jsem teď u sebe návod a detaily si nepamatoval. Já měl jednou cestou do Brna v přední pneu místo 2,2 asi 1,9 a už to hlásilo, ale to je jediná zkušenost za 4 roky, jinak nikdy nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
profor Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 To jako, že jsi chtěl při stojícím autě, aby to hlásilo pokles tlaku? Funguje to tak, že se nejdřív to tlačítko na stojícím autě stiskne, aby se uložily hodnoty, mám pocit, že se musí ujet i určitá vzdálenost při různých rychlostech, aby se zaznamenala komplet data, se kterými se to potom porovnává. Ale funguje to už z principu jen za jízdy, ale to víš, ne? Samozrejme že viem že to nejde pri stojacom aute :D Nejsom blbý a taktiežý viem na akom princípe to funguje takže jazda musí byť Len som nevedel čo presne urobiť, čo sa má rozsvietiť a tak asi se ti vůbec nerosvítí kontrolka na palubce při zmáčknutí tlačítka že?MR11 je specifický, musí se jinak kódovat budíky Presne nič sa nestalo na palubovke. Kódoval to Igor, kódoval myslím i BCM i ESP tak prosím poraď čo ešte kde nakódovať že by som to s Igorom vyskúšal. Ďakujeme 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 v budíkách musí být na konci kódování "1" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 Rozmýšľam, ale myslím, že aj budíky som nakódoval... No preverím to a prípadne opravíme. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 Muzete sem prosim nekdo ucelene napsat co se vse musi zmenit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
profor Odesláno Duben 4, 2011 Sdílet Odesláno Duben 4, 2011 Igor, no myslím že nie, mám pocit že si mi hovoril len ESP a BCM a na budíkach sme nič asi nerobili okrem toho stagingu :) Ďakujeme Rolbař. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Říjen 3, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2012 Chalani, co treba vsetko kupit na kontrolu tlaku? S Igorom sme to pozerali a zrejme potrebujem len dorobit tlacitko a nakodovat. Viem, ze treba samotne tlacitko TPM /1Z0 927 127 C REH/ + konektor /4D0 971 636 B/ a co dalsie? Nasiel som len takyto komplet, no nie je tam popis part no. http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=332 Diky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 3, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2012 stačí jen, co je na obrázku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Říjen 3, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2012 Cize TLACITKO, KONEKTOR a tieto KABLE? No tu neviem, ci samec, alebo samicka...ci obidve? A bude stacit len 0,5m? Potom skusim skocit do skodovky, co by za to chceli...no ich ceny ma vzdy daju do kolien :lool: Diky Rolbař Profor, prosim ta, kde si to cele kupoval? Zrejme si to nakabloval sam, ci ti to niekto robil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Kyselinka: Jasné, kódovanie sme skúsili a všetko funguje, stačí dorobiť len to reset tlačítko. Zoznam dielov: 1ks 4D0 971 636 B (svorkovnica tlačítka) 1ks 1Z0 927 172 C (tlačítko TPM) 1ks 000 979 131 EA (pin do RJ ABS) 2ks 000 979 009 EA (piny do svorkovnice tlačítka) Cena spolu do 30 eur v Škoda servise Kábla treba cca 1,8 metra. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Diky moc, zajtra tam zbehnem a zrejme to hned objednam (teda pokial to nebudu mat hned na sklade) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Leden 12, 2013 Sdílet Odesláno Leden 12, 2013 Potrebujem poradit chcem dorobit TPM mam Octaviu 2 facelift mr 2011 bez ESP iba ASR RJ ABS 1K0 907 379 AK povode kodovanie 0017665. Chcel som si overit ci mi bude rj ABS podporovat TPS ale neponukne mi code kalkulator iba ten 7 miestny kod. V budikoch som nic nenasiel Jedine kde som nasiel moznost zaskrtnut TPM bolo v centralnej elektrike 09. a v Getaway kanal 65 a ked som to zaskrkol tak sa na budikoch rosvietila kontrolka ale gateway ukazovala chybu. 004-zadny signal komunikace stav zavad 01100100 priorita zavad 2 frekvence zavad 1 Viete mi poradit ked to na moju RJ ide dorobit na aky pin svorky ABS mam pripojit kabel s tlacitka a ako to nakodovat. Dakujem za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Leden 13, 2013 Sdílet Odesláno Leden 13, 2013 Postup je jednoduchý: -od kódovania ABS odpočítaj 16384, nový kód teda bude 1281 -v budíkoch zmeň koncové 00 na 01 -v BCM vráť pôvodný kód, takisto aj gateway 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Leden 14, 2013 Sdílet Odesláno Leden 14, 2013 dakujem za radu skusim a dam vediet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Leden 14, 2013 Sdílet Odesláno Leden 14, 2013 Vies mi este poradit cislo pinu kam to mam zapojit na RJ ABS. Co som nasiel tak ze na pin 7 alebo 27 alebo 41. Dakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Leden 14, 2013 Sdílet Odesláno Leden 14, 2013 Postup je jednoduchý: -od kódovania ABS odpočítaj 16384, nový kód teda bude 1281 -v budíkoch zmeň koncové 00 na 01 -v BCM vráť pôvodný kód, takisto aj gateway Dakujem za kody. Kodovanie mi zobralo a vyzera to ze je vsetko v poriadku ked zapnem zapalovanie tak kontrolka sa rozsvieti a zhasne uz len musim nahodit vypinac len neviem na ktory pin zapojit kabel do konektora RJ ABS. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Leden 14, 2013 Sdílet Odesláno Leden 14, 2013 Pre MR2011 a prípade ABS sa zapája na pin 7 v 26 pinovom konektore. Pri vkladaní pinu nezabudni na kábel resp pin dať aj vodotesnú gumenú prechodku! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hokejka Odesláno Leden 16, 2013 Sdílet Odesláno Leden 16, 2013 Pre MR2011 a prípade ABS sa zapája na pin 7 v 26 pinovom konektore. Pri vkladaní pinu nezabudni na kábel resp pin dať aj vodotesnú gumenú prechodku! Dakujem za rady tlacitko zapojene a vsetko funguje ako ma. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Relaxik Odesláno Březen 3, 2013 Sdílet Odesláno Březen 3, 2013 Si predstavte čo sa mi stalo, kúpil som kábel VCDS (reku 15EUR není veľa a aspoň zistím nejaké závady ).... včera si napichnem autíčko (podotýkam že TPM mam originál z výroby) a keď som dorazil na jednotku 17-Instruments kukám jak puk :o TMP vypnuté (kodovanie 110B00), ešte že ABS jednotka je správne nakódovaná. Neviete niekto čo to ma znamenať . To teraz mam všetko kódovanie preverovať po výrobcovi čí je správne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 3, 2013 Sdílet Odesláno Březen 3, 2013 některé MR nemusely mít kódované TMP v budíkách, takže bych se stím neznepokojoval, kontrolka pneumatiky na budíku svítila že? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Relaxik Odesláno Březen 3, 2013 Sdílet Odesláno Březen 3, 2013 některé MR nemusely mít kódované TMP v budíkách, takže bych se stím neznepokojoval, kontrolka pneumatiky na budíku svítila že? No práve že nie.Predtým som tomu nevenoval pozornosť. Ale teraz som to preveril. Bez kódovania v budíkoch: - pri zapínaní zapaľovania (kľúčik poloha 1.) kontrola nezasvieti - pri stlačení tlačítka na 1 sekundu nezasvieti. - pri dlhšom stlačení tlačítka nezasvieti, ale počuť pípnutie - spúšťať vzduch s pneu som neskúšal S kódovaním v budíkoch: - pri zapínaní zapaľovania (kľúčik poloha 1.) kontrola sa rozsvieti na 1 sekundu. - pri stlačení tlačítka na 1 sekundu sa rozsvieti. - pri dlhšom stlačení tlačítka rozsvieti a počuť pípnutie - pri spustení vzduchu s ľavej prednej s 2,3 na 0,5 a prejdeni cca 700 metrov (viacej som nechcel kvôli možnému poškodeniu pneu)nič sa nerozsvietilo :) resumé: podla mňa je ten TPM skôr na imidž respektíve pre moju ženu ktorá si nevšimne aj keby išla nna rafiku 20 km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.