Přejít na obsah

Problematické starty


Doporučené příspěvky

DOBRÝ DEN,PROSÍM O RADU OHLEDNĚ MÉ OCTÁVIE.MÁM OCT.2- 1.6MPI/75KW R.V.2005 A NAJETO 58000KM.MÁM PROBLÉMY SE STARTY.AUTO STARTUJE JAKO BY BEZ SYTIČE A PAK KLESNOU OTÁČKY AŽ SKORO NA 500 OTAČ/MIN. A MOTOR MI CHCE ZHASNOUT,VŽYDCKY MUSÍM PŘIDAT PLYN.2X SE MI OBJEVILA DOČASNÁ PORUCHA/ŘADA VÁLCŮ 1 SYSTÉM SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU 16875 P0491-PŘÍLIŠ MALÝ PRŮTOK /MÁM NOVÉ SVÍČKY,KABELY OK,A NA VAGU NENÍ ZOBRAZENA ŽÁDNÁ PORUCHA.NECHAL JSEM VYMĚNIT I ČIDLO CHLADÍCÍ KAPALINY.VZDUCH. KLAPA BYLA VYČIŠTĚNA.VŠE JE PRÝ OK,ALE AUTO STÁLE ŠPETNĚ STARTUJE.NĚKDY SICE NASTARTUJE DOBŘE ,ALE JINAK TO STOJÍ ZA PRD.V MRAZECH MI DOKONCE 2X NASTARTOVALO NA 3 VÁLCE.PROSÍM O RADU CO MÁM UDĚLAT.MOC DĚKUJI ZA VAŠE RADY.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

U chyby sekundaru býva prasklá velká pojistka v motorovém prostoru (zjisti přes VAG a akční členy funkčnost ventilátoru).

 

Kapou ti asi vstřiky. Auto se většinou hltí. Rozebrat přední plastové parohy a kouknout zespoda na vstřiky, musí být suché.

Další možnost je třeba snímač vačky - zkontrolovat na VAGu měřené hodnoty.

 

V příloze je špatný vstřik, který kape už 15min po zhasnutí motoru.

post-5937-1297853646_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 3 týdny později...

Stejna octavka, stejny motor+LPG, problem se startovanim-nekdy chytne na drc, jindy startuju a kdyz neseslapnu plyn tak nenaskoci, at je teply motor nebo studeny. Trochu kolisaji otacky, ale po zahrati vse OK. Muze to byt tim LPG? Ale startuje vzdy na benzin. Prosim poradte? Na diag zadna chyba.

 

 

Mám naprosto stejný problém.....už jste ho vyřešil?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím.

 

Mám taký istý problém. Octavia 1,6 75 kW najazdené 95 tis, z toho 90 tis na plyn. Už som vymenil sviečky, káble, vyčistil klapku, vymenil Hallow snímač na kľuke a vačke a furt nič. Všetko v značkovom Škoda servise. Teraz sa chystajú vymeniť klapku. Zatiaľ rozmýšľam lebo je to cca 400 €. Musím našetriť. Ak niečo zistíte dajte vedieť. Ak chcete skúšať ( môžem Vám poslať uvedené dobré diely za poštovné a možno nejaké všimné :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

U chyby sekundaru býva prasklá velká pojistka v motorovém prostoru (zjisti přes VAG a akční členy funkčnost ventilátoru).

 

Kapou ti asi vstřiky. Auto se většinou hltí. Rozebrat přední plastové parohy a kouknout zespoda na vstřiky, musí být suché.

Další možnost je třeba snímač vačky - zkontrolovat na VAGu měřené hodnoty.

 

V příloze je špatný vstřik, který kape už 15min po zhasnutí motoru.

nazdar mám otázku ako si dal dole sanie vzduchu? Z prerusta viem ako povoliť ale zvyšok neviem čo ho drží a čo treba povoliť.
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mne na PC pise na jednom vstreku bohatsia zmes. Auto rano robi strasne problemy a ked prepne na plyn ide OK. Jeden technik neplynar si vsimol, ze pokial odstavi plyn cize prepne aby mu to slo len na benzin a rano tak aj nastartuje tak auto chyti OK. Vyskusal som to tak na zaciatku mi to robilo aj tak problem ale potom som cca km pred zaparkovanim dal na benzin chvilku na mieste este povrcal a rano teda startoval cisto na benzine bez toho aby mi to prepinalo na plyn a auto chytilo OK. Udajne moze byt na vine daka cievka, ktora prepusta plyn aj v tedy ked nema a teda naraz sa ti stretava aj plyn aj benzin. Tiez s tym musim ist k plynarom, ze ci na daco pridu.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...