Jump to content

Plynová vzpěra kapoty motoru


kully

Recommended Posts

Jit do ni nebo ne ?

Cetl jsem, ze nekteri s ni meli problemy a museli upravovat bud vzperu a nebo rezat plast.

Jini meli stesti a nemuseli upravovat nic ... Ti stastnejsi mate nejakou fintu jak na to ?

Musi se kapota sundavat nebo povolovat ? Nebo staci vyhodit ten drat a namontovat vzperu ?

Link to post

Já taky. Kdzž technik na STK otvíral na fabči kapotu a zabral. Ty 2 vzpěry mu pomohly a málem si překousnul jazyk. :angry:

Upravovat bys nic neměl. Jen si obkresli umístění pantu a mělo by to sednout.

Link to post

Minuly tyden jsem si ji chtel v Revnicove (Milotec manufaktura) opet koupit na novy MR2010 FL (viz nize), a svete div se, klasicka vzpera na FL nepasuje na MR2010, tak me to rekli, ze mam pockat na tento tyden, ze to snad budou jiz mit schvalene z Nemecka do prodeje i s drobnou upravou pro MR2010...

Link to post
Já taky. Kdzž technik na STK otvíral na fabči kapotu a zabral. Ty 2 vzpěry mu pomohly a málem si překousnul jazyk. :)

 

Ale, 2 vzpery ? Ty jsem mel naposledy na O1, nejake noname, na predchozi O2 jsem mel jiz Milotec, ktera je jiz jen "jedna"... Ktere "2 vzpery" tedy myslis ? Ty mas na O2 dve vzpery Milotec ? Jak si to tam dostal a proc ?

Jinak tento jev jsem v servise zazil mnohokrat, vzdy jsem si to uzival, a obet nijak dopredu skodolibe nevaroval :palec:

Link to post

Na fabii jsou dve vzpery, na o1 mozna taky, pise ze to bylo na fabii.... na fabii jsou ty vzpery dve myslim z duvodu, ze kdyby tam byla jedna, musela by mit takovou silu aby udrzela haubnu zvednutou, ze by ji pri zavirani zohejbala. Na o2 staci vzpera pouze jedna.

Link to post
Na fabii jsou dve vzpery, na o1 mozna taky, pise ze to bylo na fabii.... na fabii jsou ty vzpery dve myslim z duvodu, ze kdyby tam byla jedna, musela by mit takovou silu aby udrzela haubnu zvednutou, ze by ji pri zavirani zohejbala. Na o2 staci vzpera pouze jedna.

 

Prehledl jsem slovo "...fabči...", tak to jo...

Link to post
Ale, 2 vzpery ? Ty jsem mel naposledy na O1, nejake noname, na predchozi O2 jsem mel jiz Milotec, ktera je jiz jen "jedna"... Ktere "2 vzpery" tedy myslis ? Ty mas na O2 dve vzpery Milotec ? Jak si to tam dostal a proc ?

Jinak tento jev jsem v servise zazil mnohokrat, vzdy jsem si to uzival, a obet nijak dopredu skodolibe nevaroval :)

 

 

Na fabii jsou dve vzpery, na o1 mozna taky, pise ze to bylo na fabii.... na fabii jsou ty vzpery dve myslim z duvodu, ze kdyby tam byla jedna, musela by mit takovou silu aby udrzela haubnu zvednutou, ze by ji pri zavirani zohejbala. Na o2 staci vzpera pouze jedna.

 

 

Prehledl jsem slovo "...fabči...", tak to jo...

 

 

Jj. Přesně tak. Milotek děla na Fabii 2. Ikdyž na OII by byli taky lepší 2. Už sem to i viděl. Jen 2 drřák ti musí udělat někdo šikovnej.

Link to post
  • 2 weeks later...

Aj ja mám vzperu od Milotecu a je to super. Len potom netreba otvárať kapotu na OII bez vzpery :huh:

 

Montáž samotná je v pohode, ale trochu som sa potrápil s kapotou, kým som ju zase vyladil na pôvodné miesto. A treba myslieť aj na to, že je fajn nechať ten držiak, ktorý sa montuje pod skrutky pántov nalakovať. Vyzerá to potom originálne.

post-165-1249203159_thumb.jpg

Link to post

mischicka - no ak si dáš namiešať farbu od nejakej renomovanej firmy, tak netreba nič triafať. Musí pasovať!

 

Luďa - obkresliť je fajn, akurát potom už zavadzia ten nosník vzpery. A kapota je sakra ťažka a už tam nemáš ani nič na jej podopretie.

Link to post
  • 1 month later...

Najde se někdo ochotný, kdo by tu namontovanou vzpěru Milotec mohl poměřit? zajímá mne:

- průměr pístu / průměr pístnice

- celková délka vysunuté vzpěry mezi středy kloubků

- délka vysunutí pístu (od středu kloubku po konec pístnice)

- délka pístnice (od středu kloubku po konec pístnice)

- délka držáku kloubku (od středu kloubku po konec držáku)

- tloušťka plechu toho přídavného "C" profilu

 

Pro lepší orientaci:

vzpera_rozmery.doc

Ochotnému kolegovi předem díky !!!

Link to post

Jasně, mohl bych to koupit od Miloušů, není to otázka peněz že bych si nemohl to dovolit zaplatit, ale je to spíš o principu.

Navíc - můj záměr je udělat to na 2 vzpěry, jako na O1. Ve finále by to samozřejmě předpokládám stálo +- stejně, ale mě prostě baví něco "kutit" atd.

Jasně, občas něco nevyjde, "prodrbeš" prachny, námahu, atd. ale když se něco podaří, tak to člověka tak nějak potěší.

 

Jinak, nemusíš to měřit zrovna zítra, prostě příležitostně, jak budeš u autí s metrem... :P

... a na tvojí počest si jdu dát štopičku slivovičky :lool:

Link to post

Tak jsem dneska lezl pod haubnu a ten pist se nejak posral... driv sel tak jako tlumene, ze kdyz jsem to nekde za pulkou pustil, otevrelo se to samo, ale pomaleji a bez narazu, zastavilo se to tak 2 cm pred koncem. Ted kdyz bych to pri otvirani nedrzel, vylitne to jak sileny a zastavi se to az na dorazu s takovou ranou, div se to cely nevytrhne ze zavesu.... :-/

Link to post
Najde se někdo ochotný, kdo by tu namontovanou vzpěru Milotec mohl poměřit? zajímá mne:

- průměr pístu / průměr pístnice

- celková délka vysunuté vzpěry mezi středy kloubků

- délka vysunutí pístu (od středu kloubku po konec pístnice)

- délka pístnice (od středu kloubku po konec pístnice)

- délka držáku kloubku (od středu kloubku po konec držáku)

- tloušťka plechu toho přídavného "C" profilu

 

Pro lepší orientaci:

vzpera_rozmery.doc

Ochotnému kolegovi předem díky !!!

Právě jsem byl v garáži a změřil jsem ti to.

 

- průměr pístu / průměr pístnice A1/A2 8/18 mm

- celková délka vysunuté vzpěry mezi středy kloubků B 500mm

- délka vysunutí pístu (od středu kloubku po konec pístnice) C 230mm

- délka pístnice (od středu kloubku po konec pístnice) D 270mm

- délka držáku kloubku (od středu kloubku po konec držáku) E1, E2 - 20, 20 mm

- průměr kloubku 15mm

- tloušťka plechu "C" držáku 3mm

Link to post
já měl vzpěru namontovanou... a při zavřené kapotě mi nelícovala s blatníkem asi o 1 cm... tak jsem to zae vyhodil... a mám to na "tyč" :palec:

Ten problém jsem měl taky. Ten slavný C profil mačkal těsnění, tak jsem ho vzal trochu na brusce a je to OK. LOL

Milotec - dodělej doma.

BTW vzpěra mi drží, ale kapotu musím při otevírání přizvedávat. Nemám sílu ji reklamovat, když si představím, že ji musím odmontovat a dát zpět ten klacek. Potom mi dají stejnou kvalitu a budu mít problém znovu...

Právě z toho důvodu mě zajímá jestli se dá někde sehnat pořádná vzpěra a ne taková Čína za 2 halíře co dává Milotec.

Edited by j0ska
Link to post
Právě z toho důvodu mě zajímá jestli se dá někde sehnat pořádná vzpěra a ne taková Čína za 2 halíře co dává Milotec.

 

Nevím, nevím, v čem je problém, měl jsem na předchozí O2 (MR2006) rovněž vzpěru od Milotecu, po překvapení, že je jen jedna (na ještě předchozí O1 facelift jsem měl nějaké 2 německé od ATS Praha, mimoch. výborné), jsem kvitoval, že je zcela bez problémů a funkci zastane i když je jen jedna. Ale 2 by asi byly přeci jen lepší, i když je kapota dostatečně tuhá.

Na nové FL MR2010 ji zatím znovu nemám, neboť mě v Řevničově (kde se mimoch. vyrábí, v žádné Číně) sdělili, že ta na O2 na novou O2 FL nepasuje zcela bezproblémově...

A rozhodně není za 2 halíře :lol:

Link to post

Mě vzpěra ze začátku fungovala dobře. Pak jednou otevírám kapotu a musel jsem jí pomáhat.

Lidi mívají spíš problém, že jim vzpěra nedrží. Spousta členů konkurenčního fóra psala o reklamaci, takže si myslím o kvalitě té vzpěry své...

Pochybuju, že tu samotnou plynovou vzpěru vyrábějí v Řevničově. Maximálně tak kompletují balení.

Edited by j0ska
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj všem. Byl by tu schopen někdo, kdo s touto problematikou má osobní zkušenosti se podělit o informace, / detailní postup  /, jak v řídící jednotce vozu provést " Parametrizaci akumulátoru "  - kalibraci nové baterie. Děkuji všem za nějaký detailnější postup... Dík.I.N.
    • V nedelu som mal upratovací deň a príprava na zimu. Z vonka umývanie, dekontaminácia ironom a clayom, odmastenenie, 2 krát voskovanie fusso, tekuté stierače rain-x. Spätné zrkadlá mám pripravené na lakovanie len sa neviem rozhodnúť pre bordovu alebo čisto čiernu. Rozmýšľam nad čiernou a podľa nálady si budem meniť kryty nakoľko tie na aute sú viac menej v slušnom stave. 
    • Skoro bych řekl že to tohle schéma nebude ptz k motorku vedou jen dva kabeli k mikrospínaci na ovládání odjistovani taky jen dva kabely a pak dva k zámku dolů 
×
×
  • Create New...